vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
Ook op BeyondGaming zijn een boel leden die zich met allerlei soorten intensiviteit bezig houden met lopen.
In deze thread delen we verhalen, ervaringen, het wel en wee van onze sport.

Hoe was je training? Waarvoor train je? Begin je nog maar net? Bijna klaar voor de ultra? Post maar los!

🏃‍♀️🏃‍♂️🏃‍♀️🏃‍♂️ en 🏃‍♂️🏃‍♀️🏃‍♂️🏃‍♀️ !

Vorige thread:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zullen er misschien nog een paar zijn die we moeten overtuigen. De loopgroep kan al eens koppig zijn, hè :D

Om maar ineens ontopic te gaan: Ik ben weer begonnen met mijn training op te drijven. Na een paar valse starten dat supertrage nog wat gedaan, daarna 80/20 opbouwend. En nu na de vakantie ga ik er weer tegenaan. Ik heb Trenara nog eens erbij gehaald en Peak genomen om te kunnen schuiven met de trainingen. Het is nog niet helemaal wat ik wou, ik had ermee zitten prullen en je mag maar 3x veranderen van programma, dus zit ik nu even vast aan een fout :)

Maar het is wel fijn om er wat afwisseling in te hebben. Tempo, interval, lange trage... Ik vind het wel moeilijk omdat 80/20 idee los te laten, ze vragen nét te veel voor mijn HR-tempo-lactaatdrempel...
 
en wat is het doel dat je ingesteld hebt?

Ik ga deze week (of ten laatste volgende week) de kaap van de 3000km gelopen overschrijden :)
 
en wat is het doel dat je ingesteld hebt?

Ik ga deze week (of ten laatste volgende week) de kaap van de 3000km gelopen overschrijden :)

20km op 1u50 op 21/03/2021 :) De KOTK-loop. De bedoeling is om daarna dan de 10M op <1u30 te lopen, en dan zien we wel. Voorlopig geeft hij het aan als heel doenbaar, ben benieuwd of dat zo blijft als ik de trainingen niet helemaal volg :D
 
Hier nog altijd (sinds mei...) aan de kant met hernia, doel is om in maart rustig terug proberen op te bouwen. Hoop dat ik de motivatie ga vinden om van letterlijk 0 terug te beginnen want conditie is serieus naar de knoppen.
 
20km op 1u50 op 21/03/2021 :) De KOTK-loop. De bedoeling is om daarna dan de 10M op <1u30 te lopen, en dan zien we wel. Voorlopig geeft hij het aan als heel doenbaar, ben benieuwd of dat zo blijft als ik de trainingen niet helemaal volg :D
Ik zal moeten oppassen met die loop daar (als team 2 kan starten uiteraard).
Iedereen gaat daar voor persoonlijke pr's, ik zal ook wat snelheidstrainingen mogen doen!
(en die loop valt nog juist tussen 2 ultras in waar ik echt moet zijn, de north c trail en crete de spa)
Hier nog altijd (sinds mei...) aan de kant met hernia, doel is om in maart rustig terug proberen op te bouwen. Hoop dat ik de motivatie ga vinden om van letterlijk 0 terug te beginnen want conditie is serieus naar de knoppen.
In het begin is consistentie het belangrijkste, dan bouw je dat wel nog cava snel op hoor!
 
In het begin is consistentie het belangrijkste, dan bouw je dat wel nog cava snel op hoor!
Inderdaad, er zijn er hier nog die van 0 op korte tijd nu mooie afstanden doen !
Enkel zal het een andere aanpak nodig hebben, lopen om de snelste te zijn gaat er niet (meer) bij zitten en hoogtemeters best ook te vermijden want de rug gaat nooit meer de oude zijn dus blijft opletten. Als ik al gewoon terug een deftig aantal kilometers opt gemakske kan lopen ga ik al héél blij zijn :)
 
Inderdaad, er zijn er hier nog die van 0 op korte tijd nu mooie afstanden doen !
Enkel zal het een andere aanpak nodig hebben, lopen om de snelste te zijn gaat er niet (meer) bij zitten en hoogtemeters best ook te vermijden want de rug gaat nooit meer de oude zijn dus blijft opletten. Als ik al gewoon terug een deftig aantal kilometers opt gemakske kan lopen ga ik al héél blij zijn :)
Hou ons zeker op de hoogte! :)
 
Yup, ik ben er ook geraakt en van plan te blijven.

Status hier: Achillespeesblessure geneest heel snel, doet al sinds woensdagavond geen pijn meer en de zwelling is ook praktisch weg.
Tegen beter weten in misschien maar ik weet niet of ik me ga kunnen houden dit weekend.
 
Ik zal moeten oppassen met die loop daar (als team 2 kan starten uiteraard).
Iedereen gaat daar voor persoonlijke pr's, ik zal ook wat snelheidstrainingen mogen doen!
Ik ben vooral snelheidstraining aan het doen om jullie bij te houden :LOL:
Misschien moeten we vanuit team 2 ook wel even nadenken om wat acties te houden om het resterende bedrag rond te krijgen.

Ik vermoed dat we ook nog een rebranding van de teams krijgen?
 
Ik ben vooral snelheidstraining aan het doen om jullie bij te houden :LOL:
Misschien moeten we vanuit team 2 ook wel even nadenken om wat acties te houden om het resterende bedrag rond te krijgen.

Ik vermoed dat we ook nog een rebranding van de teams krijgen?
Ik ben Karry niet hé :p
40km kan ik nu ook weer niet aan zo een hoog tempo afleggen ze :p
En zeker niet als er na iedere 10km er een zot bij komt lopen die zijn pr wilt halen ;)

@Loser hou ons op de hoogte van de acties die gepland staan en misschien kunnen we er als lopers ook mee helpen natuurlijk!
 
Ik ben Karry niet hé :p
40km kan ik nu ook weer niet aan zo een hoog tempo afleggen ze :p
En zeker niet als er na iedere 10km er een zot bij komt lopen die zijn pr wilt halen ;)

@Loser hou ons op de hoogte van de acties die gepland staan en misschien kunnen we er als lopers ook mee helpen natuurlijk!
Yesyes, we houden jullie over alles op de hoogte!
Maar ik moet zeggen dat we voorlopig écht geen tijd hebben om inzamelacties en wat nog meer op te zetten. Daarvoor is het veel te druk 😬 Natuurlijk staat het de lopers helemaal vrij om zelf iets te doen, te delen op social media, te veilen... Als ik daarbij kan helpen, mag je dat ook altijd laten weten.

De teamnaam gaan we veranderen (is aan het gebeuren, als KOTK reageert). Dus dat is geen probleem. We hebben ook bericht gekregen dat ze nu al voorbereidingen aan het treffen zijn om de loop sowieso te laten doorgaan. De vraag is alleen op welke manier. Gewoon zoals 2j geleden, of met beperkt publiek, zonder publiek, volledig virtueel... Da's natuurlijk beetje koffiedik (coviddik, hohoho) kijken. Dus of de meet er ook van zal kunnen komen, dat is nog niet zeker. Daarvoor duimen we alvast, want dat was bijna het tofste deel ervan!
 
Yesyes, we houden jullie over alles op de hoogte!
Maar ik moet zeggen dat we voorlopig écht geen tijd hebben om inzamelacties en wat nog meer op te zetten. Daarvoor is het veel te druk 😬 Natuurlijk staat het de lopers helemaal vrij om zelf iets te doen, te delen op social media, te veilen... Als ik daarbij kan helpen, mag je dat ook altijd laten weten.
Dat begrijpen we volledig hoor ;)
ik zal nog eens reclame maken bij mijn ouders :p

@eniac als je ideetjes hebt en ik kan helpen, let me know!
 
In november de hele maand niet gelopen. Alle ambitie was weg omdat ik weer op tijdelijke werkloosheid werd gezet.

Heb deze week de moed weer opgeraapt (nadat ik hoorde dat ik in december de volle 2 dagen mag werken, hoera!) : woensdag 1,5 km gelopen en vrijdag 2,5 km gelopen. Heb mij moeten inhouden, het leek me het verstandigste om "de goesting" nog wat te sparen.
 
Hallo iedereen! Ook weer van de partij hier :)
@Loser pas jij de stand van naainlives (9lives is nu censuur? :eek: ) loopt nog eens aan? Kwestie dat dat hier correct de geschiedenis in gaat he :unsure:
Maar waarschijnlijk al druk genoeg met heel het Beyondgaming gedoe dus excuses voor mijn gezaag ;)
 
Hallo iedereen! Ook weer van de partij hier :)
@Loser pas jij de stand van naainlives (****** is nu censuur? :eek: ) loopt nog eens aan? Kwestie dat dat hier correct de geschiedenis in gaat he :unsure:
Maar waarschijnlijk al druk genoeg met heel het Beyondgaming gedoe dus excuses voor mijn gezaag ;)
moest Loser het te druk hebben kan ik dit ook aanpassen moest die persé nodig zijn.
 
Terug
Bovenaan