Als ik de regen kan ontwijken, zal ik het wel altijd doen :p.

Een uurtje in de regen lopen vind ik wel eens aangenaam, maar hangt ook af van de temperatuur natuurlijk...
En een tochtje zoals vorige week met Karry en Vlitser is toch ook veel aangenamer met mooi weer :p
 
Eens vertrokken maakt me dat niet uit maar om te vertrekken liefst droog weer.

Mijn hartslag is precies terug de oude. Scheelt alweer een hoop ergernis.
 
Merci voor de antwoorden, 't heeft mij de motivatie gegeven om meteen na de regenbui te vertrekken :)

11,5km gelopen aan 5:47, m'n langste afstand tot nu toe - en extra content omdat dit maar de 10e loopsessie is sinds m'n laatste pauze (in oktober 4 keer gelopen, in november niets gelopen).
 
nog 22 km en we zitten aan 1000km voor 2020 ^^ morgen een toertje van 11 op het programma, samen met de oudste zoon mee op de fiets. En dan in de loop van volgende week zitten we aan de 1000! Beetje trots op mezelf. Van een verstokte roker naar 1000km lopen ^^
 
Ik moet er nog 87 om aan de 1000 te geraken.

Volgend jaar wil ik richting de 3000 gaan. Als ik blessurevrij kan blijven en 60 km/week doe. Moet dat lukken.
 
Het weer maakt mij nooit uit, als ik wil gaan lopen ben ik gewoon weg. Bij koudere temperaturen en gietende regen doe ik gewoon mijn Goretex vestje aan, problem solved :D. Goed materiaal helpt daarbij uiteraard wel.

Vandaag mijn laatste doel van 2020 bereikt, 6000km gelopen sinds 1 januari. Nu 2 weken congé dus zal er nog wel wat bijkomen.
 
Voila mijn derde 5K van de week, heb iets sneller gelopen, aan 5:17/km, om te zien wat het met m'n knie zou doen en voorlopig nog geen last.

Volgende week terug 3x 5K en dan kan er een schepje boven op 👌
 
Lopen op vakantie is inderdaad leuk! ;)
3000km per jaar is een mooi doel! (Karry dubbelt dat wel even, maar ja :p)
 
3000km is een heel mooi en ambitieus doel. Om dat te halen moet je zeker een constant trainingsvolume halen, wat niet altijd evident is. Mijn 6000km+ dit jaar mag echt voor niemand een referentie zijn, ik ga dat totaal vermoedelijk zelf nooit meer halen. Als ik rond de 5000km blijf draaien zal het al dik in orde zijn.
 
Ik zit dit jaar aan 8500 km en 82.000 HM... jammergenoeg wel 7100km daarvan gefietst.

Ik fiets uiteraard graag maar de afgelopen 3 jaar wel telkens 2000 km per jaar kunnen lopen dus dat is wel balen.
Al eens vermeld dat ik het fietsen sinds anderhalf jaar heb opgepikt, en ik moet zeggen dat ik het verschil wel merk nu.
Zeker in het traillen is er power bij tov vorig jaar, dus de blessure was ook niet alleen slecht nieuws :)
 
Terug
Bovenaan