Heb de onderste besteld, voor €11,5 kunt ge ni sukkelen denk ik.Evadict is de nieuwe naam van Kalenji en dus Decathlon. De bovenste is de nieuwe versie denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de onderste besteld, voor €11,5 kunt ge ni sukkelen denk ik.Evadict is de nieuwe naam van Kalenji en dus Decathlon. De bovenste is de nieuwe versie denk ik.
Heb de onderste besteld, voor €11,5 kunt ge ni sukkelen denk ik.
.Ik heb vrijdag ook overgeslagen. Woensdag was mijn HR abnormaal laag (slecht herstel of wat ziektekiemen in mijn lichaam?), dus het leek mij wijs om een sessie te skippen. Ik zat toch al aan meer kilometers dan de week ervoor (35 vs 24 km).maar morgen en overmorgen toch wat looprust. Better safe than sorry.
Inderdaad voor nog is te doen! Heb me wreed geamuseerd en het heeft de goesting voor langere afstand toch weer aangewakkerd. Ga toch proberen regelmatiger long runs te doen ipv het korte/snelle werk, zodat ik toch ooit eens mee kan richting Ardennen! Zal beetje plannen worden met fietsen erbij maar komt wel snorDeze voormiddag opnieuw een BG-lid ontmoet, zijnde picasso123.
Te samen met Vlitser de mooie Vlaamse Ardennen gaan doorkruisen in en rond de Bosberg met in totaal 27km op de teller.
Opnieuw voor herhaling vatbaar.
On a personal note sluit ik deze week af met in totaal 75km. Wat voor mij echt wel een piekweek is qua volume. Het goede loopgevoel is aan het terugkeren, maar morgen en overmorgen toch wat looprust. Better safe than sorry.

Erop letten dat ge u glutes en buikspieren voldoende opspant tijdens het lopen kan helpen. Ik heb het hier al eerder eens aangehaald, maar 1 van de meest voorkomende problemen is dat mensen teveel gaan doorzakken langs 1 kant met hun heup.Iemand hier al eens gewerkt aan zijn 'Ground Contact Time Balance (links-rechtsverhouding) en daar nuttige tips voor? Mijn garmin geeft aan dat deze niet echt in balans ligt... Hoe meer ik mijn snelheid opvoer, hoe minder evenwichtig ik blijkbaar loop (threshold/intervallen zijn 46.5% - 53.5%). Dat lijkt me niet heel efficiënt en vraag me af of je daar specifieke drills/oefeningen voor hebt.

Ik zoek een loopriem voor mijn gsm in kwijt te kunnen. Ben geen fan van die smartphone houders rond uw arm.
Iemand dat iets kan aanraden? Of wat gebruiken jullie als smartphone houder?
Ik heb een broek waar het in past (https://www.decathlon.be/nl/p/baggy-short-voor-trail-heren/_/R-p-145971?mc=8503016&c=ZWART)Ik zoek een loopriem voor mijn gsm in kwijt te kunnen. Ben geen fan van die smartphone houders rond uw arm.
Maar wat een zalig zonnetje toch terug en de modder begint weg te gaan, alhoewel op sommige (schaduw plekken) lag het er nog heel vettig bij.
.
.EDIT: Als iemand trouwens eens een 50km trail wil doorlopen, wil ik u gerust volgend weekend meepakken/pacen op de trail des gueules noires volgend weekend. Mijn bedoeling is om door te lopen en dan kan ik u met mijn brede borst uit de wind zetten.

Ik zoek een loopriem voor mijn gsm in kwijt te kunnen. Ben geen fan van die smartphone houders rond uw arm.