50km lopen hé ;-)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
50km lopen hé ;-)
Succes, en laten weten hoe 't afloopt hé.Zondag is mijn 5km loop. Doel is in 25min maar ik denk dat het eerder 26min zal worden
Wish me luck!
Zelfs in de club zitten is niet verplicht. Gewoon voor de deadline een screen insturen naar de crew van je maandtotaal dat minstens 50 is.
De vraag is of we - behalve 50km lopen - nog iets moeten doen (zoals een screenshot sturen) als we al in de club zitten.Zelfs in de club zitten is niet verplicht. Gewoon voor de deadline een screen insturen naar de crew van je maandtotaal dat minstens 50 is.
Je verliest vocht en die moet je natuurlijk terug innemen. Doe je dat niet dan ga je minder goed kunnen presteren.Wat zijn de nadelen? Ik heb de indruk dat ik er niet echt iets van merk?
Zondag is mijn 5km loop. Doel is in 25min maar ik denk dat het eerder 26min zal worden
Wish me luck!

Dan hoef je geen screenshot te sturen, je naam op Strava is dan voldoende. Maar laat wel weten dat je meedoet in een berichtje aan de crew (mij, Jonas, Vio, eigenlijk maakt het niet uit), want straks gaat het naar iemand uit de club die nog niet weet dat er een wedstrijd isDe vraag is of we - behalve 50km lopen - nog iets moeten doen (zoals een screenshot sturen) als we al in de club zitten.

Ik ben dan wijselijk vroegtijdig ermee gestopt.
Ik loop met een Salomon Hydration pack (Advanced Skin 5) en dus zeer tevreden van. Ze zijn best prijzig, maar zeer duurzaam materiaal wel.Iemand aanraders voor een goeie looprugzak voor op langere loop / wandeltochten? Liefst eentje met een drinksysteem of plaats voor een camelbak. Ook handig zouden zakjes zijn voor eten waar ik aan kan zonder de rugzak uit te doen! Thanks![]()
Iemand aanraders voor een goeie looprugzak voor op langere loop / wandeltochten? Liefst eentje met een drinksysteem of plaats voor een camelbak. Ook handig zouden zakjes zijn voor eten waar ik aan kan zonder de rugzak uit te doen! Thanks![]()
Met die van Decathlon loop ik ook. Doet inderdaad wat het moet. Het is in't begin even wennen om het perfect aan te passen aan uw lichaam, maar eens je de goeie manier gevonden hebt, voelt ge het niet meer.Ik heb meer hydration packs dan de meeste vrouwen lingerie setjes hebben, dus best wel wat ervaring in de materie. Als je gewoon iets zoekt met voldoende capaciteit en opties zonder u blauw te betalen zou ik hoe dan ook voor de 10k pack van Evadict (Decathlon) gaan. Duurzaam, comfortabel, voldoende zakjes, mogelijkheid tot soft flasks en inclusief 1l water zak. In mijn ogen vind je niets beters voor een goede prijs.
Nochtans die waterzak slechts 3x gebruikt.Bedoel je met 10k gewoon 10l?Ik heb meer hydration packs dan de meeste vrouwen lingerie setjes hebben, dus best wel wat ervaring in de materie. Als je gewoon iets zoekt met voldoende capaciteit en opties zonder u blauw te betalen zou ik hoe dan ook voor de 10k pack van Evadict (Decathlon) gaan. Duurzaam, comfortabel, voldoende zakjes, mogelijkheid tot soft flasks en inclusief 1l water zak. In mijn ogen vind je niets beters voor een goede prijs.