Ik ben al bijna 20 jaar lid van 9lives en ik kom nu pas te weten dat er hier een loop topic is 😅

Maar bon momenteel nog aan het bekomen van een knieblessure, vanavond eens een klein toertje van 5K en we zien wel wat dat geeft.
 
Hij heeft gisteren weinig koeien kunnen spotten 😂. Jammergenoeg wel één koe die er slecht aan toe was en een agressief paard ontmoet. En het moet gezegd: veel Jack Russels gezien, zonder hier een polemiek te willen starten 😃.

Bij deze dus ook de overstap gemaakt naar het nieuwe forum. Op naar Beyond Gaming socials dus!
Zwijg mij van honden :p Was vandaag op de middag op het gemak gaan loslopen tot daar opeens een hond op mij komt afgestormd. Weet niet of het iets gedaan zou hebben, maar was toch verdomd blij dat die eigenaar hem op tijd vast had... Hartslag schoot toch even serieus de lucht in.
 
Zalig geniet er van!

Waar is de Karry die zei "De rest van het jaar loop ik waarschijnlijk niet meer dan 30km op de langere trainingen." :D

Kan niet anders dan een koe op uw profielfoto :p

Ik wissel nogal snel van gedachten :D. Komt ook wel door het feit dat ik langer in de Ardennen kan zitten dan voorzien, die kans kan ik niet laten passeren.

mijn liefde voor koeien groeit echt met de dag, ooit heb ik er zelf eentje.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
zit er een verhaal achter hoe die liefde ontstaan is?

Mijn familie heeft al 57 jaar een buitenverblijf in de Ardennen. Ik ga er uiteraard al naartoe sinds ik geboren ben (32 jaar ondertussen). Onze buren daar zijn boeren en ik heb de helft van mijn jeugd doorgebracht op die boerderij. Ik heb met andere woorden niet anders gedaan dan, kalfjes melk geven, koeien melken (machinaal), koeien voederen, assisteren bij keizersneden bij koeien, enz...

Sinds ik mij kan herinneren heb ik die beesten altijd super graag gehad. Nu is het in de vriendengroep wat uitgegroeid tot een grap waarbij iedereen altijd lacht als we koeien tegenkomen, maar feit is dat ik het geweldige beesten vind. Op strava zal je bvb op mijn lange tochtjes altijd wel foto’s zien verschijnen van koeien, zeer fotogenieke beesten :D.
 
Vandaar dat ik er ook mee moest lachen dat je hier ook een koe als profielfoto had. Blij dat je ook bent overgestapt naar BG, welkom en op nog vele waanzinnige avonturen!
 
Ale de eerste pijnvrije 5k zitten er op, hopelijk blijft het nu zo.

Doe nu sowieso wel wat spierversterkende oefeningen om knie issues te voorkomen
 
Ale de eerste pijnvrije 5k zitten er op, hopelijk blijft het nu zo.

Doe nu sowieso wel wat spierversterkende oefeningen om knie issues te voorkomen

Goed nieuws! Nu rustig opbouwen en dan komt het wel goed.

Ondertussen ligt het volgende uitgebreide Skype gesprek met Harry Jones (mijn coach) ook vast. Op 29/12 gaat hij de grote lijnen uit de doeken doen van de eerste 12 weken van mijn schema. Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden. Vandaag nog wat gechat met hem en ik weet wel al dat het zwaar zal worden. Er zitten redelijk intensieve trainingen in, op papier veel zwaarder dan wat ik ooit heb gedaan. Ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Goed nieuws! Nu rustig opbouwen en dan komt het wel goed.

Ondertussen ligt het volgende uitgebreide Skype gesprek met Harry Jones (mijn coach) ook vast. Op 29/12 gaat hij de grote lijnen uit de doeken doen van de eerste 12 weken van mijn schema. Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden. Vandaag nog wat gechat met hem en ik weet wel al dat het zwaar zal worden. Er zitten redelijk intensieve trainingen in, op papier veel zwaarder dan wat ik ooit heb gedaan. Ben benieuwd.
Schema voor opnieuw op te bouwen naar een Ultra of?
 
Ik kom de laatste tijd ook veel Labradoedels tegen, ook serieus populair ras aan het worden, en zeer vriendelijk voor lopers dus geen probleem :)

Ook zondag 2 dalmatiërs gehad die mij voorbij vlogen, ook heel brave beesten, Zoniënwoud lag er wel zeer drassig bij, dat belooft voor die Meerdaalwoudrun volgende week.
 
Ale de eerste pijnvrije 5k zitten er op, hopelijk blijft het nu zo.

Doe nu sowieso wel wat spierversterkende oefeningen om knie issues te voorkomen
Super, succes met het opbouwen nu! :)
Yes! Grand trail des lacs et châteaux eind mei, 165km en 6000 hoogtemeters, de mooiste in België.

Tussendoor ook wel nog een paar kleinere doelen, zoals een 100km als opbouw.
6000 HM hoe zelfs haha :p
 
Super, succes met het opbouwen nu! :)

6000 HM hoe zelfs haha :p

Doe ons toertje van zondag er bij hé, kan je gaan everesten ;)

Volgens de website zijn het er zelfs 6800+ :D, maar dat geloof ik niet, dat krijg je in België nooit voor elkaar. Het zal wel ergens tussen de hoge 5000 en lage 6000 liggen, maar dat is al genoeg. Hoogteprofiel zegt genoeg, complete waanzin. Maar nogmaals, fenomenaal mooi.

Everesten doe ik overigens nooit, dat is niets voor mij.
 
Yes! Grand trail des lacs et châteaux eind mei, 165km en 6000 hoogtemeters, de mooiste in België.

Tussendoor ook wel nog een paar kleinere doelen, zoals een 100km als opbouw.
Nice, we mogen ons weer voorbereiden op een weekendje Karry-volgen :D
 
Hangt af van het soort knieblessure. Elke dag de spieren en pezen rond de knie foam rollen doet wonderen bij mij.

Ik heb nu een beetje last van de aanhechting van mijn linker kuit. Waarschijnlijk iets te enthousiast geweest bij de hill sprints op donderdag.

Ik heb zo'n massage gun en zal wat meer foam rollen. De trailwedstrijd van volgende week dinsdag komt waarschijnlijk niet in het gedrang.
 
Terug
Bovenaan