Leuk om te zien dat de sporters zijn mee verhuist. Zou hier ook beter af en toe wat langere posts schrijven van mijn escapades 😂. Hopelijk een goed voornemen voor het nieuwe forum
 
20km op 1u50 op 21/03/2021 :) De KOTK-loop. De bedoeling is om daarna dan de 10M op <1u30 te lopen, en dan zien we wel. Voorlopig geeft hij het aan als heel doenbaar, ben benieuwd of dat zo blijft als ik de trainingen niet helemaal volg :D

De KOTK loop is uitgesteld naar 05/09/2021 in Oostende.


Mijn doelen zijn dus veranderd van de 40 km uitlopen omdat ik als reserveloper opstond naar elke 12 weken een snellere tijd op de afstand naar de 40 km. Nu staat de 10 km gepland in 43min en een handvol seconden.
 
Straks is naar Runners lab. Hopelijk kunnen ze me deftige weg schoenen.

Kan enkele uren doorbrengen op trail schoenen zonder last. Maar ik loop met gewoon recht een blessure in als ik op de weg loop. Krampen in mijn voeten. Knieën die pijn doen zodat ik moet rusten/stoppen met lopen.
 
Is er een groeps-strava? Ben nu (noodgedwongen :p ) wat meer aan het lopen, en dan vind ik iedereen volgen wel leuk :) Het geeft ook wat motivatie vind ik als ge ziet dat mensen toch zijn gaan lopen ondanks het huidige koudere/regenachtige weer.
 
Probleem daarmee is de privacy, denk ik. Ik zou het wel tof vinden, maar ik heb het niet nodig dat mijn naam aan mijn nick gekoppeld is 😬
 
Is er een groeps-strava? Ben nu (noodgedwongen :p ) wat meer aan het lopen, en dan vind ik iedereen volgen wel leuk :) Het geeft ook wat motivatie vind ik als ge ziet dat mensen toch zijn gaan lopen ondanks het huidige koudere/regenachtige weer.

Er is een Strava club onder de legacy naam, mss tijd om de naam te veranderen of een nieuwe te maken?

Probleem daarmee is de privacy, denk ik. Ik zou het wel tof vinden, maar ik heb het niet nodig dat mijn naam aan mijn nick gekoppeld is 😬

Je hoeft je echte familienaam niet in te geven op Strava ;)
 
Laatst bewerkt:
Vanaf januari ga ik in de weekendploeg werken en heb ik dus meer tijd om is aan lichaamsbeweging te doen.
Lopen lijkt me het beste om mijn hoofd leeg te maken en ook gewicht te verliezen.

welke apps voor voor iPhone/ Watch zijn meest aangeraden volgens jullie?
Is weer van 0 beginnen dus iets start-to-run achtig....
 
Vanaf januari ga ik in de weekendploeg werken en heb ik dus meer tijd om is aan lichaamsbeweging te doen.
Lopen lijkt me het beste om mijn hoofd leeg te maken en ook gewicht te verliezen.

welke apps voor voor iPhone/ Watch zijn meest aangeraden volgens jullie?
Is weer van 0 beginnen dus iets start-to-run achtig....
Strava is handig om uw gegevens bij te houden, en ik denk dat @eniac na de start-to-run 5km is overgeschakeld op de Garmin Coach app (hij maakt goede vooruitgang dus 't zal wel een goede app zijn).
 
Terug
Bovenaan