Algemene knoppen op mobiel

Ruigen Das

Well-known member
Ok, dus heb me wel al een paar keer geërgerd aan de beschikbare knoppen op mobiele toestellen. Ik verklaar mij nader: bij het posten zie ik maar 1 nuttige knop die beschikbaar is, namelijk plaats onderwerp... De knoppen die we gebruikten op onze voorganger waren toch handig vond ik... Plaats onderwerp, vooral annuleren nergens te zien (zeer ambetant als ge iemand ge quote hebt) en ook omdat een quote zo'n apart venster is binnen de post kreeg ik dat dus moeilijk weg als ik van op nieuw wou beginnen... En algemeen vind ik niet echt mijne weg terug in wat alle knoppen precies doen... Ik zou het liever wat meer gespreid zien want zo telkens met die options (3 puntjes) vind ne leek er zijne weg niet in

Ook het voorbeeld van de post alvorens te plaatsen (wat vroeger ne knop an sich was) kan ik dus niet terug vinden

Oh ja en ook vind ik in de dark theme het onderscheid tss de pagina's en de volgknop nogal wat ongelukkig, ook als je vanop de front gaat in een thread had je vroeger die nummertjes of laatste pagina, meestal kan ik dus maar enkel op de thread zelf duwen en dan moet ik eens in de thread op laatste pagina duwen

Zo van die kleine dingetjes die wel wat vervelend zijn, My2cents...

Heel waarschijnlijk zijn er een aantal dingen al gepost geweest, maar op mobiel is precies toch ook nog wat tweaken mogelijk, maar jullie zijn daar ongetwijfeld mee bezig denk ik dan...
 
Ook het voorbeeld van de post alvorens te plaatsen (wat vroeger ne knop an sich was) kan ik dus niet terug vinden
Dat is de knop helemaal rechts in het reactievak (een blad met vergrootglas), dat is uw preview.

En annuleren doe je door op de 3 puntjes te klikken naast de previewknop, dan op de diskette en “verwijder concept”. Dan ff uw pagina refreshen en uw reactievak is terug blanco.
 
Laatst bewerkt:
Dat is de knop helemaal rechts in het reactievak (een blad met vergrootglas), dat is uw preview.

En annuleren doe je door op de 3 puntjes te klikken naast de previewknop, dan op de diskette en “verwijder concept”. Dan ff uw pagina refreshen en uw reactievak is terug blanco.
Okay thx, nu weet ik meer, maar da moet ge dus toch al weten staan ehh, ik vond die 2 grote knoppen een pak duidelijker
 
Terug
Bovenaan