algemene discussie | PlayStation

Lap, zit met een controller met stick drift. :sop:
Dat is nu de 2de ps5 controller die al defect is. Eerst was het een trigger die niet meer werkte en nu eentje met stick drift.

Lap, zit met een controller met stick drift. :sop:
Dat is nu de 2de ps5 controller die al defect is. Eerst was het een trigger die niet meer werkte en nu eentje met stick drift.

Ik heb dat kunnen oplossen met die stick wat in te drukken en zuiver te maken met een oorstokje en perslucht. Daarna een reset uitvoeren van de controller.

Lol, Sackboy vorige vrijdag nog gebruikt voor inruilactie op RE4 remake bij GM.
Zo nog 30€ korting gehad 😁
Gelukkig mijn savefile nog, zat op een 60%
Kan ik toch ooit nog verder spelen.

Kan ik een PS5 Digital bij Amazon France kopen zonder problemen ? Bedoel daarmee, ik kan toch gewoon de Belgische PS Store gebruiken enzo ? Toch niet gelocked op de Franse ?

Kan ik een PS5 Digital bij Amazon France kopen zonder problemen ? Bedoel daarmee, ik kan toch gewoon de Belgische PS Store gebruiken enzo ? Toch niet gelocked op de Franse ?

Dat gaat idd perfect, sommige hebben er hier gekocht in Frankrijk, Spanje, Duitsland….

En als daar een code bijzit voor een PS5 game, kan ik die dan ook redeemen op Belgische store ?

Lijkt mij van wel, ps5 games zijn niet regio gebonden. Dus als je op BE store / regio zit dan ken je die code ook unlocken in de BE store.

Tenzij iemand mij tegenspreekt?

Kheb een vraagje ivm een ps5 controller, geen ds5, maar een victrix bfg, gekocht bij amazon de. Ik ben hier echt content van, maar de d-pad is echt fucked up sinds gisteren. Hij doet van die random oftwel links, oftewel rechts spam bewegingen. Dan blijft hij maar aan een hoog tempo 1 bepaalde richting aanhouden, en als je dan in een game menu zit geraak je er zelf niet meer uit bij momenten. Dan moet ik de usb c kabel eruit trekken.

De controller heeft zo een plus waarover je een inlay kan leggen. Je hebt 3 soorten ik dacht misschien zit er wat vuil tussen, dus eens gekeken, niks aan de hand daar. Maar dan deed het probleem zich zelf voor zonder zo'n opzetstuk. Zit ik met een defecte controller, en contacteer ik best amazon met dit probleem? Gaan zij hier iets aan kunnen doen, en indien ja, hoe neem ik het best contact op?

175 gedropt voor deze controller die nu bij momenten echt niet meer bruikbaar is...
Wtf

Zit ik met een defecte controller, en contacteer ik best amazon met dit probleem? Gaan zij hier iets aan kunnen doen, en indien ja, hoe neem ik het best contact op?

Wanneer heb je hem aangekocht ? Als hij nog in garantie is, vermoed ik dat Amazon je gewoon een nieuwe zal opsturen en jij je kapotte moet retourneren. Zelf nog net gedaan met een elektrisch toestel van bijna 2 jaar oud. Had zelfs al een nieuwe nog voor ik mijn kapotte teruggestuurd had. Amazon service is echt super.

Wanneer heb je hem aangekocht ? Als hij nog in garantie is, vermoed ik dat Amazon je gewoon een nieuwe zal opsturen en jij je kapotte moet retourneren. Zelf nog net gedaan met een elektrisch toestel van bijna 2 jaar oud. Had zelfs al een nieuwe nog voor ik mijn kapotte teruggestuurd had. Amazon service is echt super.
Idd, waren zeer behulpvol, heb me laten bellen op mijne gsm, had dat gevonden op de site. Ik mag de defecte houden totdat ik het vervangexemplaar binnen heb. Dan wel die kapotte retour sturen wat logisch is met zulke waarde, al moet ik wel nog effe geduld uitoefenen daarvoor eer de vervanging kan worden opgestuurd

Als je PS5 games op disc koopt in Duitsland, kan je dan altijd Engelse taal kiezen in de game ? Dat hoesje in Duits is boeit mij niet.

Terug
Bovenaan