algemene discussie | PlayStation

Misschien voor het taalgebruik (sorry, kon het niet laten :p). Anyway, wat is je vraag nu eigenlijk ?
Ja is voor taal gebruik ben ik mij ook van bewust. Vraag is eigenlijk hoe lang dat kan duren hebben ook nog geen mail ontvangen met verdere details.
Tis zijn eigen schuld btw :)

Normaal moet je inderdaad een mail krijgen waarin de duur en reden van de schorsing staat. Zeker spam folder ook checken en anders contact opnemen met de klantendienst.

Ja is voor taal gebruik ben ik mij ook van bewust. Vraag is eigenlijk hoe lang dat kan duren hebben ook nog geen mail ontvangen met verdere details.
Tis zijn eigen schuld btw :)
Ik moet niet veel zeggen, want soms komt er bij fifa ook schunnige praat uit naar de tegenpartij. Al is het nu al even geleden en heb ik me leren inhouden (denk ik :ROFLMAO:)

Helpt ook wel dat mijn fifa account op mijn us account is, en dat ik daardoor enkel via console kan sturen en niet via de app, dan gaat het soms snel :p

Nieuwe state of play donderdag, met vr 2 games, third party games en suïcide squad 15 min gameplay. 45 min totaal.
Zal wrs niet veel soeps voor mij bij zijn dan als er al 15 min weg valt en dan nog eens een stuk voor PS VR2.

Zal wrs niet veel soeps voor mij bij zijn dan als er al 15 min weg valt en dan nog eens een stuk voor PS VR2.
Mja, en geen first party games zoals Spiderman 2,... Vraag me af of we binnenkort nog eens een echte showcase gaan krijgen of zou dat echt verleden tijd zijn en hebben we alleen nog state of plays zoals Nintendo alleen nog Nintendo directs heeft.

PS: voor de vr liefhebbers, wie weet kondigen ze half life Alex wel aan voor de vr 2. Zou cool zijn!

Mja, en geen first party games zoals Spiderman 2,... Vraag me af of we binnenkort nog eens een echte showcase gaan krijgen of zou dat echt verleden tijd zijn en hebben we alleen nog state of plays zoals Nintendo alleen nog Nintendo directs heeft.

PS: voor de vr liefhebbers, wie weet kondigen ze half life Alex wel aan voor de vr 2. Zou cool zijn!
Vind dat niet erg ze op zich, komt zo veel uit en de games komen wel. Kga er gewoon niet speciaal naar kijken morgenavond wetende dat het wrs toch minder voor mij gaat zijn deze keer. Voor de VR fans zal het mss wel zeker de moeite zijn.

Door een ongelukje met de hond is mijn HDMI poort van mijn PS5 kappot.
Iemand die een goede hersteldienst kan aanbevelen (hoe dichter bij Gent hoe beter)?
Anders ga ik zaterdag naar hier rijden link.
Het zelf doen is ook nog een optie, maat het ziet er net iets te moeilijk uit waardoor ik het niet goed durf.

Wel da was een van de slechtste state of playes in like ever xD
Mja, ook niet echt voor mij. Enkel resident evil 4 re voor mij. Suïcide squad doet mij niet veel precies. En vr heb ik niet, maar deze games waren toch ook maar crap precies. Half life had er moeten bij geweest zijn...
Geruchten dat er wel een showcase gaat komen voor E3 nog. Als dat waar is zullen we dan games als Spiderman zien en hopelijk ook last of us online,...

Amai de nieuwe BF, onlangs nog getwijfeld om te kopen omdat ie eindelijk de goeie kant opgaat.
Aan hoeveel schijfruimte zitten we indertussen?

Waar vind ik die games nu weeral ik zie het precies niet?
Om in mijn mandje te leggen

Maar als het voor die games hierboven is, dan zijt ge nog te vroeg. Ze worden altijd de week ervoor aangekondigd. Normaal overigens op de woensdag ervoor, voor release de dinsdag de week erop. Maar deze week zijn ze blijkbaar nen dag te laat.

EDIT: we zijn volgende dinsdag nog geen maart. Dus ze waren geen dag te laat maar 6 dagen te vroeg. Normaal zouden de games dus pas volgende woensdag bekend gemaakt worden. Ze zijn sowieso pas beschikbaar vanaf 7 maart.

Laatst bewerkt:
Dit weekend een maand PlayStation Plus voor 1 euro (Essential), 3 euro (Extra), 5 euro (Premium).
Alleen voor wie momenteel geen Plus heeft.

Heb je al Plus, krijg je 35% korting op een upgrade, 25% op een verlenging als ik het goed heb begrepen. 🧐

Actie nog tot 5 maart.

Dit weekend een maand PlayStation Plus voor 1 euro (Essential), 3 euro (Extra), 5 euro (Premium).
Alleen voor wie momenteel geen Plus heeft.

Heb je al Plus, krijg je 35% korting op een upgrade, 25% op een verlenging als ik het goed heb begrepen. 🧐

Actie nog tot 5 maart.
Heb nog 10 jaar premium

Terug
Bovenaan