algemene discussie | PlayStation

Ze zijn idd anders & zijn verbeterd vind ik & voelen ook anders aan. De triggers hebben een andere textuur & ook waar je hem vast hebt in je handpalmen voelt zachter aan.
Tuurlijk, beproefd recept, de ds5 wordt alom geprezen, maar vind dit een matige controller voor snelle games, die knoppen doen echt veel.

Het receptje maak de basis controller goed genoeg en maak de veel duurdere hoe het moet en die verkopen als zoete marketingbroodjes...

Ware het niet de veel te dure prijs die ze ervoor vragen

4 games, nice. En zo zitten we terug op het niveau van toen er nog PS3 & Vita games waren. Waren toen 2 Vita games, 2 PS3 games en 2 PS4 games, maar vaak ook crossplatform games waardoor je op 1 platform meer dan 2 games kreeg. En nu blijkbaar ahw 2 PS4 en 2 PS5 games ?

oXcZ1ot.png

Ben eigenlijk wel benieuwd of/hoe Sony dat probeert te stoppen.

Ik denk dat dat hen geen hol uitmaakt, eerlijk gezegd. Het is nu ook niet dat het super geheim is, of dat er websites ad income hebben doordat ze eerst er mee komen.
Enige dat het hen misschien kost is dat er van zodra de leak er is, wellicht wat minder verkopen zijn van die games. Maar gezien dit maar over een paar dagen gaat, gaat het verwaarloosbaar zijn. Verder zijn dat toch maar klanten die pissed zijn omdat ze iets kochten dat ze ineens gratis konden spelen, dus minder ontevreden klanten bij een vroegtijdige leak :).

Waarom duurt updaten bij mij tegenwoordig zo lang? Binnenhalen duurt niet zo lang, maar de copy van de update file duurt tergend traag. Is dat omdat ik met 2 ssd's zit? Of is dit gewoon zo

Duurt 3 a 4 keer zo lang dan de download

Waarom duurt updaten bij mij tegenwoordig zo lang? Binnenhalen duurt niet zo lang, maar de copy van de update file duurt tergend traag. Is dat omdat ik met 2 ssd's zit? Of is dit gewoon zo

Duurt 3 a 4 keer zo lang dan de download
Heeft niets met uw SSD's te maken. Ik heb er ook 2, en een spel overzetten van 1 SSD naar de andere is echt mega snel. 100 gig is direct overgezet. Maar als we praten over een update, dan wordt blijkbaar het hele spel terug opnieuw geïnstalleerd in sommige gevallen om corrupte files tegen te gaan.
PlayStation does this “copying” mechanic with certain downloads because when it gets a new patch, it essentially copies the entire game while adding the patch, in an effort to prevent file corruption. This usually means the larger the game, the longer the copying phase takes.

Is al altijd zo geweest, ook bij PS4. Heeft te maken met het feit dat zo een update blijkbaar helemaal opnieuw de gehele game reconstrueert aan de hand van de geïnstalleerde game + de patch. Daarom ook dat je minstens zoveel ruimte vrij moet hebben als wat de game uiteindelijk moet hebben, zelfs al staat de game al geïnstalleerd en is de patch zelf ook veel kleiner.
Bij de PS5 games ging dat verleden tijd zijn, maar ik zie het daar ook nog soms gebeuren, dus ik denk dat het ook afhangt van hoe de game een update implementeert.

Mijn neefjes hebben mijn PS4 al een aantal jaar overgenomen, maar ik ben wel nog familiebeheerder voor hun. Af en toe hadden ze mij nodig om hun paswoord of zo te resetten, allemaal geen probleem via mijn login op de PSN website dit te regelen.
Sinds vandaag kunnen ze niet meer online spelen omdat de familiemanager het privacybeleid en de servicevoorwaarden moet goedkeuren. Maar geen enkel idee waar ik die kan accepteren? Ik heb vandaag ook een mail ontvangen van die servicevoorwaarden maar ook daar geen link naar of knop om te accepteren.
Ik wil mijn reputatie als toffe nonkel niet verliezen!

Terug
Bovenaan