Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het nut van zoiets op het internet te gooien ? Kunnen ze niet eerst dat fatsoenlijk testen voor ze die onzin op het internet gooien. Waarschijnijk door mijn leeftijd (oud
) heb ik met niet laten opjagen en de ps5 gewoon recht laten staan, al speel ik niet veel op dit moment.clickbait uiteraardWat is het nut van zoiets op het internet te gooien ? Kunnen ze niet eerst dat fatsoenlijk testen voor ze die onzin op het internet gooien. Waarschijnijk door mijn leeftijd (oud) heb ik met niet laten opjagen en de ps5 gewoon recht laten staan, al speel ik niet veel op dit moment.
Mensen zo opjagen voor niets, ze moesten daar boetes op zetten.
Ja snap het dat mensen geld willen verdienen maar toch niet ten koste van anderen.clickbait uiteraard
hoe meer mensen klikken hoe meer inkomsten, dag van tegenwoordig ligt men niet wakker of het correct is of niet
Voor mij persoonlijk zijn er 2 negatieve zaken aan deze controller:![]()
DualSense Edge Controller Review - IGN
Sony’s first “pro” controller for the PS5, the DualSense Edge, features removable back buttons, interchangeable analog sticks, unique profiles, and much more. Its intuitive user interface makes customization not only approachable, but encouraged, for everyone who can afford its premium price.www.ign.com
Moest die accu beter zijn dan de Dualsense had ik die gekocht puur daarvoor.De DualSense Edge is sinds vandaag beschikbaar. Iemand die hem gekocht heeft?
Die Nacon heb ik ook lang op gehoopt.Ah dus deze is officieel geliscenseerd voor ps5 ook? Waar blijft nacon met hun versie dan?

Mijn mening, voor nacon dan, ja, hangt ook af welke versie, ik zweer bij de v2 voor ps4, v3 heeft zulke slechte triggers voor mij dat ik hem toen teruggebracht heb en weer ingeruild. Is wel ondertussen al een controller op leeftijd, daarmee dat ik graag iets nieuws zou willen zien van nacon, evt. zonder die haptic feedback die ik toch 90 percent van de tijd niet gebruik.Zijn zo'n Nacon/Victrix controllers eigenlijk de prijs waard?
In MP kan ik dat mss nog ergens verstaan maar in SP maakt dat toch geen hol uit?
Ik heb het gekocht & moet zeggen ben er best positief over.De DualSense Edge is sinds vandaag beschikbaar. Iemand die hem gekocht heeft?
Lijkt me dat die knoppen meer uitsteken dan de ds5, klopt dit?Ik heb het gekocht & moet zeggen ben er best positief over.
Ze zijn idd anders & zijn verbeterd vind ik & voelen ook anders aan. De triggers hebben een andere textuur & ook waar je hem vast hebt in je handpalmen voelt zachter aan.Lijkt me dat die knoppen meer uitsteken dan de ds5, klopt dit?