algemene discussie | PlayStation

Daar ik nogal graag spellen speel als Planet Coaster, Tropico, ....
ben ik eigenlijk opzoek naar een muis en of toetsenbord voor op de ps5.
IS dit een aanrader of is dat weggegooid geld. Zo een spellen lijken me echt veel makkelijker met muis.

Best eerst opzoeken of de games die je wil spelen, het wel toelaten. Planet Coaster ondersteunt muis & toetsenbord, al vond ik die eigenlijk best vlot spelen met controller. Tropico lijkt het niet te ondersteunen.

Best eerst opzoeken of de games die je wil spelen, het wel toelaten. Planet Coaster ondersteunt muis & toetsenbord, al vond ik die eigenlijk best vlot spelen met controller. Tropico lijkt het niet te ondersteunen.
Da werkt wel, maar met muis/en of toetsenbord gaat dat net iets makkelijker denk ik.
Maar moet iets vinden wat vanuit de zetel goed werkt natuurlijk.

tropico 5 lukte perfect met controller, controls waren goed aangepast naar de controller
heb er zelfs de platinum op gehaald na 40 tal uren dacht ik

Ik heb een ps5 controller van mediamarkt van 1,5 oud met stickdrift probleem. Is mediamarkt niet verplicht om 2 jaar wettelijke garantie te geven?

Yes kom maar langs. Zal direct omgeruild worden

Ik kom net terug van mediamarkt Turnhout controller is opgestuurd geweest naar reparatie centrum. Moest hem terug gaan ophalen en ik krijg te horen Sony geeft maar 1 jaar garantie. Ik zei maar er is toch 2 jaar wettelijke garantie? Maar ze konden mij niet verder helpen.
Er was mij door mediamarkt in mail verteld dat ik de controller moest binnen brengen bij mediamarkt wetende hoe oud mijn controller was. Ik ben heel teleurgesteld.
Dus als iemand weet of dit nog opgelost kan worden mag je het mij vertellen.

Ik kom net terug van mediamarkt Turnhout controller is opgestuurd geweest naar reparatie centrum. Moest hem terug gaan ophalen en ik krijg te horen Sony geeft maar 1 jaar garantie. Ik zei maar er is toch 2 jaar wettelijke garantie? Maar ze konden mij niet verder helpen.
Er was mij door mediamarkt in mail verteld dat ik de controller moest binnen brengen bij mediamarkt wetende hoe oud mijn controller was. Ik ben heel teleurgesteld.
Dus als iemand weet of dit nog opgelost kan worden mag je het mij vertellen.
Amai?

Wij ruilen dit normaal om. Deze was nog in ze 2 jaar garantie?

PS5 is gekocht op 26-07-2021 het gaat om de ps5 controller die er bij was. Via mail wordt mij verteld dat ik naar mediamarkt winkel moet gaan wat ik gedaan heb. En vandaag krijg ik te horen Sony geeft maar 1 jaar garantie. Ik heb origineel kasticket laten zien toen ik deze binnen bracht.
Ik had ook niet verwacht dat hier moeilijk over gedaan ging worden.

PS5 is gekocht op 26-07-2021 het gaat om de ps5 controller die er bij was. Via mail wordt mij verteld dat ik naar mediamarkt winkel moet gaan wat ik gedaan heb. En vandaag krijg ik te horen Sony geeft maar 1 jaar garantie. Ik heb origineel kasticket laten zien toen ik deze binnen bracht.
Ik had ook niet verwacht dat hier moeilijk over gedaan ging worden.
Bij Amazon heb ik dit ook eens gemeld maar daar kon ik de controller enkel retourneren met de PS5. Enkel indien ik de controller apart had gekocht zou ik enkel de controller kunnen retourneren.

Uiteindelijk heb ik het opgelost door de sticks in de controller eens zuiver te maken.

Ik dacht dat Sony maar 1 jaar garantie gaf op die dingen, en dat er een extra jaar bij komt door de winkel waar je het gekocht had. Ik denk dat ik dat ergens eens gelezen had. Maar het zit ver in mn geheugen.

Wettelijk heb je 2 jaar garantie. 1 jaar fabrieksgarantie en het 2de jaar moet de winkel ervoor zorgen dat uw product kosteloos wordt hersteld of vervangen. Dus Media Markt kan hem niet zomaar afwimpelen.

1 jaar fabrieksgarantie en het 2de jaar moet de winkel ervoor zorgen dat uw product kosteloos wordt hersteld of vervangen.
Dit inderdaad. Apple doet dat ook standaard met al zijn producten: maar 1 jaar garantie. Maar in België (Europa) is de verkoper dan verplicht u dat tweede jaar aan te bieden.

Wettelijk heb je 2 jaar garantie. 1 jaar fabrieksgarantie en het 2de jaar moet de winkel ervoor zorgen dat uw product kosteloos wordt hersteld of vervangen. Dus Media Markt kan hem niet zomaar afwimpelen.
Ik heb onder tussen mediamarkt nog is gemaild en nu krijg ik bericht dat ik hem wel mag komen omruilen of terug betalen. Ze hadden mij wel die autoritten kunnen besparen want dat is voor mij 50 min rijden.

Terug
Bovenaan