algemene discussie | PlayStation

Ik ben ingelogd met mijn PSN account en heb PS+ maar toch zie ik altijd die banner "Word lid van PlayStation Plus" ???
Hebben nog mensen dit?

Waar kan ik de games nu claimen?

Ik ben ingelogd met mijn PSN account en heb PS+ maar toch zie ik altijd die banner "Word lid van PlayStation Plus" ???
Hebben nog mensen dit?

De games die net aangekondigd zijn kan je pas 6 december claimen.
Als je naar de ps store gaat, kan je naar de PS Plus sectie gaan en daar naar 'Maandelijke games' gaan. Daar vind je de games van afgelopen maand nog voorlopig.

Hebben nog mensen dit?

En best bookmarken, want de navigatie daar naartoe is inderdaad belachelijk. Je moet een gegeven moment zelfs manueel de URL veranderen omdat je ineens op de Franstalige pagina's terecht komt.

En best bookmarken, want de navigatie daar naartoe is inderdaad belachelijk. Je moet een gegeven moment zelfs manueel de URL veranderen omdat je ineens op de Franstalige pagina's terecht komt.
Vreemd wel, bij Lego Harry Potter en Heavenly Bodies krijg ik de melding dat ze al in mijn bibliotheek zijn.
Als ik Nioh 2 bekijk, kan ik enkel bestellen en betalen. Dit terwijl ik die sowieso in het begin van de maand al heb geclaimed en ik een lopend PS Plus abonnement heb tot eind 2024. Even voorzichtig zijn dus met zomaar dingen in je winkelmandje te steken.

Als ik Nioh 2 bekijk, kan ik enkel bestellen en betalen.

Inderdaad vreemd, hier net hetzelfde. Ook op store.playstation.com vind ik geen Nioh 2 die ik al in bezit heb, maar enkel die die ik kan kopen. Als ik daarop klik, komt hij wel zeggen dat ik die niet kan kopen omdat ik al een andere versie heb. Maar voor iemand die Nioh 2 dus nog moet claimen, kun je die volgens mij nergens terugvinden op de Store. Zo een zootje die Store / Licenses bij Sony.
EDIT: er is blijkbaar een specifieke PS+ versie : "Nioh 2 (PlayStation Plus)" die je als een van de versies te zien krijgt als je doorklikt op Nioh 2. Wel vreemd dat ze het zo geimplementeerd hebben. Maar ze hebben dus wel de verkeerde versie gelinkt in die PS+ Monthly Games page die ik hierboven gaf, en als je dus niet oppast zit je inderdaad €60 te betalen...

Nee hoor, heeft zelfs geen VR.
Da's een open-world RPG, die de inspiratie haalde bij Horizon, Ratchet & Clank, Zelda, Darksiders, etc.

Wanneer komt deze uit? Ik wil wel eens wat anders spelen dan die baggerversie van fifa 23 eigenlijk, deze was ik altijd al benieuwd naar...

Vanaf dinsdag neem ik aan?

Wanneer komt deze uit? Ik wil wel eens wat anders spelen dan die baggerversie van fifa 23 eigenlijk, deze was ik altijd al benieuwd naar...

Vanaf dinsdag neem ik aan?
Seg, hoelang speelt ge al op PlayStation? 't Is elke maand de eerste dinsdag van de maand, dus vanaf morgen. :p

Serieus een guilty pleasure van mij als vroegere fervente Fifa speler.
Fifa thread eens van tijd lezen. :ROFLMAO:
Don't get me wrong, om de zoveel jaar trap ik in diezelfde val hoor. Ik speel ook soms nog eens fifa en dan doe ik ook niet anders dan klagen en na een paar weken beseffen dat ik weer 100 uur van mijn leven verspilt heb xD

Don't get me wrong, om de zoveel jaar trap ik in diezelfde val hoor. Ik speel ook soms nog eens fifa en dan doe ik ook niet anders dan klagen en na een paar weken beseffen dat ik weer 100 uur van mijn leven verspilt heb xD
Ik speelde vroeger echt overdreven Fifa, vooral met broer of kameraden op de zetel langs elkaar.
Zo moet ge dat spelen, heerlijk dan.
Elkaar wat opnaaien en uitlachen.

Zelf ook nog wel eens aan laten 'vangen', denk 3 of 4 jaar geen Fifa gekocht en toen Fifa 19 of 20 eens in sale gekocht.
Na 2 weken wist ik het ook wel weer.

Ook toen dat online pas op kwam, daar was ik van begin eigenlijk geen fan van.
Slechte verbindingen en zever de eerste jaren, Ultimate team heb ik mij ook nog even aan laten vangen.
Zelfs een jaar (overdreven) veel geld in gepompt want ik zou en moest een belachelijk dik team hebben. (Wel gelukt, speciaal op Xbox kopen altijd voor de legends destijds die daar exclusive waren)
Maar jaar erna zijt ge gewoon echt alles kwijt.

Veel ragen en klagen ook ja herken mij helemaal in die zaken.
En hoe dikker Uw team, hoe meer ge dat hebt of ik toch.
Sinds ik mij de laatste keer heb laten vangen denk ik niet dat het nog rap gaat gebeuren.

Ik zou zeggen als het ooit kriebelt om Fifa te spelen of kopen, moet ge gewoon die thread openzetten.
Als ge het toch koopt, probeer het dan te beperken tot Uw kameraden zou ik zeggen. :p

Ik had het al wel gedacht omdat ik er nergens iets over kon lezen.
Paar keer opgezocht aangezien PS er ook niks over had vermeld, dus ik wist al hoelaat het ging zijn.
Vandaag preview gelezen en die Dualsense Edge heeft blijkbaar geen betere accu...

WTF? xD

Laatst bewerkt:
Ik kan fo76 alleen maar aanraden. Ik heb er erg veel plezier aan gehad. Zeer veel locaties om te exploren. Het meeste kan je solo spelen (Als je dat wenst) en voor de uitdagendere dingen kan je u toevoegen bij een team.
Inside the Vault eens googlen.

Terug
Bovenaan