Tof dat deze gratis is, keer claimen, mss spelen en later in deep sale kopen voor de collectie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De games die net aangekondigd zijn kan je pas 6 december claimen.Ik ben ingelogd met mijn PSN account en heb PS+ maar toch zie ik altijd die banner "Word lid van PlayStation Plus" ???
Hebben nog mensen dit?
Waar kan ik de games nu claimen?
Ik ben ingelogd met mijn PSN account en heb PS+ maar toch zie ik altijd die banner "Word lid van PlayStation Plus" ???
Hebben nog mensen dit?
Waar kan ik de games nu claimen?
Vreemd wel, bij Lego Harry Potter en Heavenly Bodies krijg ik de melding dat ze al in mijn bibliotheek zijn.En best bookmarken, want de navigatie daar naartoe is inderdaad belachelijk. Je moet een gegeven moment zelfs manueel de URL veranderen omdat je ineens op de Franstalige pagina's terecht komt.![]()
Nieuw bij PS Plus | De nieuwste games, proefversies en kortingen voor Essential-, Extra- en Premium-abonnees | PlayStation
Ontdek wat nieuw is voor de drie abonnementen van PlayStation Plus. De nieuwste titels voor de gamecatalogus, toevoegingen aan de catalogus met klassiekers, maandelijkse games en meer.www.playstation.com
Als ik Nioh 2 bekijk, kan ik enkel bestellen en betalen.
Wanneer komt deze uit? Ik wil wel eens wat anders spelen dan die baggerversie van fifa 23 eigenlijk, deze was ik altijd al benieuwd naar...Nee hoor, heeft zelfs geen VR.
Da's een open-world RPG, die de inspiratie haalde bij Horizon, Ratchet & Clank, Zelda, Darksiders, etc.
Seg, hoelang speelt ge al op PlayStation? 't Is elke maand de eerste dinsdag van de maand, dus vanaf morgen.Wanneer komt deze uit? Ik wil wel eens wat anders spelen dan die baggerversie van fifa 23 eigenlijk, deze was ik altijd al benieuwd naar...
Vanaf dinsdag neem ik aan?

Seg, hoelang speelt ge al op PlayStation? 't Is elke maand de eerste dinsdag van de maand, dus vanaf morgen.![]()

Je kan het jaartal weg laten hoor, want ik zie je dit elk jaar zeggen, maar alsnog 1000 uur spelen op een jaar xDWanneer komt deze uit? Ik wil wel eens wat anders spelen dan die baggerversie van fifa 23 eigenlijk
Serieus een guilty pleasure van mij als vroegere fervente Fifa speler.Je kan het jaartal weg laten hoor, want ik zie je dit elk jaar zeggen, maar alsnog 1000 uur spelen op een jaar xD

Don't get me wrong, om de zoveel jaar trap ik in diezelfde val hoor. Ik speel ook soms nog eens fifa en dan doe ik ook niet anders dan klagen en na een paar weken beseffen dat ik weer 100 uur van mijn leven verspilt heb xDSerieus een guilty pleasure van mij als vroegere fervente Fifa speler.
Fifa thread eens van tijd lezen.![]()
Ik speelde vroeger echt overdreven Fifa, vooral met broer of kameraden op de zetel langs elkaar.Don't get me wrong, om de zoveel jaar trap ik in diezelfde val hoor. Ik speel ook soms nog eens fifa en dan doe ik ook niet anders dan klagen en na een paar weken beseffen dat ik weer 100 uur van mijn leven verspilt heb xD

blog.playstation.com
twistedvoxel.com
Nice benieuwd naar axiom verge2 en Star wars game![]()
PS Plus Essential January 2023 Lineup Leaked, Includes Jedi: Fallen Order and More
The PS Plus Essential lineup for January 2023 has yet to be announced by Sony, but it already appears to have been leaked early.twistedvoxel.com