algemene discussie | PlayStation

Weet iemand hoe ik mijn opgenomen beelden (screen captures) kan laten stockeren op mijne 2 TB ssd ipv de 0,8 interne ssd ?

Ik vind dit maar niet terug in de menu's, er wordt gesproken over ps4 spellen en ps5 spellen, maar dus nergens over de foto's en videos...

Er was hier een tijdje geleden info over het koppelen van je telefoonnummer als betaalmethode voor de PlayStation Store. Ging dit ook met een Tempo-herlaadkaart? Want ik ben geswitcht van Mobile Vikings naar Orange en iedere keer dat ik mijn nummer wil ingeven in de store krijg ik een foutmelding.

Er was hier een tijdje geleden info over het koppelen van je telefoonnummer als betaalmethode voor de PlayStation Store. Ging dit ook met een Tempo-herlaadkaart? Want ik ben geswitcht van Mobile Vikings naar Orange en iedere keer dat ik mijn nummer wil ingeven in de store krijg ik een foutmelding.
Waar geef je in? Op console? Of in de webstore

Heb beide al geprobeerd, maar ik krijg steeds een foudmelding genre "Er is iets misgegaan".
Zo uit het hoofd moet je een account toevoegen, edit, zie foto :
Screenshot_20221110-215927.png

Maar wat ik denk, heb je zomaar een krantenwinkel binnengestapt en daar een prepaid nummer gekocht? Ik heb een tempo giga, ik weet nu niet of deze verschillen. Ik heb destijds mijn simkaart besteld bij orange zelf. Wie weet is het dat? Mijn gegevens zijn dus bekend bij orange, misschien bedoelen ze dat met een account?

Ik zeg maar iets hoor, maar als de foto hierboven lukt krijg je een sms binnen. Ik vermoed dat je dus zo ver niet raakt...?

Dit is foto van de PlayStation app, daar kan je dat dus ook doen

Edit: ik lees hier het volgende :

Laatst bewerkt:
Zo uit het hoofd moet je een account toevoegen, edit, zie foto :

Maar wat ik denk, heb je zomaar een krantenwinkel binnengestapt en daar een prepaid nummer gekocht? Ik heb een tempo giga, ik weet nu niet of deze verschillen. Ik heb destijds mijn simkaart besteld bij orange zelf. Wie weet is het dat? Mijn gegevens zijn dus bekend bij orange, misschien bedoelen ze dat met een account?

Ik zeg maar iets hoor, maar als de foto hierboven lukt krijg je een sms binnen. Ik vermoed dat je dus zo ver niet raakt...?

Dit is foto van de PlayStation app, daar kan je dat dus ook doen

Is ook een Tempo Giga-kaart besteld via de website en heb onlangs zelfs nog herladen (ik heb wel een nummer transfer gedaan, misschien is het dit).

Ik zal eens via de app proberen, maar op de website is dit hetzelfde en als ik dan een nummer toevoeg, zegt hij altijd "Er is iets misgelopen".
Ik heb het wel net nogmaals geprobeerd en nu ben ik wel al een scherm verder geraakt, maar de SMS komt niet toe nu. :(

Is ook een Tempo Giga-kaart besteld via de website en heb onlangs zelfs nog herladen (ik heb wel een nummer transfer gedaan, misschien is het dit).

Ik zal eens via de app proberen, maar op de website is dit hetzelfde en als ik dan een nummer toevoeg, zegt hij altijd "Er is iets misgelopen".
Ik heb het wel net nogmaals geprobeerd en nu ben ik wel al een scherm verder geraakt, maar de SMS komt niet toe nu. :(
Bel anders orange morgen op nummer 5000

Of mss zijn ze nog telefonisch bereikbaar nu, maar dat betwijfel ik, je weet maar als je probeert, is gratis nr

"Er is iets misgelopen" is een foutmelding die ik zelf ook wel vaak gezien heb via de website. Heb vorige maand of zo wel nog eens geswitcht van Orange account (zoon heeft nu zijn eigen SIM) en dat lukte toch ook zonder problemen. Dat was met twee Tempo Giga kaartjes.

Ik heb ook een tempo giga van Orange. Wat ik mij nog herinner dat is dat ik het op ps5 zelf ingesteld heb en dat het toen wel werkte en sindsdien gebruik ik altijd de Playstation app voor betalingen in de store.

Vanaf vrijdag staat PS+ in aanbieding op PSN en ik heb wel zin in een jaartje PS+ Extra. Maar omdat ik nu nog Essential heb tot juni 2023 zal ik eerst de upgrade naar Extra moeten kopen zeker?

Vanaf vrijdag staat PS+ in aanbieding op PSN en ik heb wel zin in een jaartje PS+ Extra. Maar omdat ik nu nog Essential heb tot juni 2023 zal ik eerst de upgrade naar Extra moeten kopen zeker?
  • Wanneer u upgradet, wordt u een pro rata bedrag in rekening gebracht om de resterende tijd tot uw volgende betalingsdatum naar het gewenste niveau te brengen. Vervolgens wordt op uw volgende betalingsdatum de standaardprijs in rekening gebracht van het lidmaatschapsniveau waarnaar u opgewaardeerd hebt met uw huidige betalingsfrequentie. Als je bijvoorbeeld 6 maanden geleden voor 12 maanden lidmaatschap hebt betaald en je hebt nog 6 maanden over, dan moet je pro rata upgradekosten betalen om je resterende 6 maanden te upgraden naar het gewenste abonnementsniveau.
  • Als u meerdere "gestapelde" abonnementen hebt gekocht, moet u al uw abonnementstijd in één keer upgraden en uw upgradekosten weerspiegelen de duur van het abonnement dat u upgradet, dus u kunt hogere upgradekosten in rekening brengen.
Voorbeeld van PlayStation Plus-upgradekosten
Je huidige abonnement is een PlayStation Plus Essential-abonnement van 12 maanden. Je hebt het abonnement 6 maanden geleden gekocht in de PlayStation Store voor de standaardprijs van $ 60*. U heeft een half jaar de tijd tot uw volgende betaaldatum.
Je besluit dat je je lidmaatschapsplan wilt upgraden naar PlayStation Plus Premium. De standaardprijs voor Premium is $ 120 per jaar.
De upgradekosten worden berekend door de basisprijs af te trekken van de premiumprijs:
$120 - $60 = $60.
De upgradekosten worden vervolgens gedeeld door het resterende deel van het abonnement tot de volgende geplande betalingsdatum. In dit geval is er nog een half jaar over, dus $ 60 / 2 = $ 30 kosten.
*De prijzen die in dit voorbeeld worden gebruikt, zijn alleen ter illustratie en geven mogelijk niet de werkelijke prijzen weer. Ga voor nauwkeurige prijzen naar de PlayStation Plus-gids.

Je kan die prijzen toch exact zien als je inlogt in de ps store op console, als je dan een ander abbo kiest (previewt bedoel ik dus) toont hij in principe hoeveel je moet opleggen, dacht ik toch

Enig idee hoeveel?
Plus is sinds gisteren verlopen…
Zou een maand verlengen en dan vrijdag voor 1 jaar bijkopen als dit voordelig zou zijn.

Enig idee hoeveel?
Plus is sinds gisteren verlopen…
Zou een maand verlengen en dan vrijdag voor 1 jaar bijkopen als dit voordelig zou zijn.
25% korting.

Vanaf vrijdag 11.00u onze tijd.

Een jaarabonnement op Playstation Plus Essential kost je €44,99 i.p.v. €59,99.
Een jaarabonnement op Playstation Plus Extra kost je €74,99 i.p.v. €99,99.
En een jaarabonnement op Playstation Plus Premium kost je €89,99 i.p.v. €119,99.

Biomutant stond op het verlanglijstje, Mass Effect uitgespeeld op PS4 en XBox/X en de originele op PC. Het blijft een fantastische reeks.

Terug
Bovenaan