Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie nog altijd de mogelijkheid om een 1+1 filmticket te bestellen hoor.Weer plezant bij Orange.
De tijden dat je PSN wallet kon vullen met Orange krediet is al ff geleden, alleen rechstreeks betalen ging nog.
Toen had ik ook al foutmeldingen, alleen na mijn gsmnr te ontkoppelen en nadien weer toevoegen ging het weer.
Nu vandaag weer prijs, kan rechtstreeks niks aankopen terwijl er nog 95€ belkrediet is.
Ontkoppelen dan weer maar krijg nummer niet meer gekoppeld nu...
Onlangs zijn ze ook gestopt met die 1+1 cinema tickets op dinsdag, 11jaar klant en als bedankt meer en meer miserie!
Fak this!
Code ontvangen werkte nog maar de cinema aanvaarde niet meer, zei dat de samenwerking al sinds maart/april gestopt is (Kinepolis Brussel).Ik zie nog altijd de mogelijkheid om een 1+1 filmticket te bestellen hoor.
Aaah oké, wist ik niet.Code ontvangen werkte nog maar de cinema aanvaarde niet meer, zei dat de samenwerking al sinds maart/april gestopt is (Kinepolis Brussel).
Via PlayStation console zelf werkt alles prima. Net getest.Weer plezant bij Orange.
De tijden dat je PSN wallet kon vullen met Orange krediet is al ff geleden, alleen rechstreeks betalen ging nog.
Toen had ik ook al foutmeldingen, alleen na mijn gsmnr te ontkoppelen en nadien weer toevoegen ging het weer.
Nu vandaag weer prijs, kan rechtstreeks niks aankopen terwijl er nog 95€ belkrediet is.
Ontkoppelen dan weer maar krijg nummer niet meer gekoppeld nu...
Onlangs zijn ze ook gestopt met die 1+1 cinema tickets op dinsdag, 11jaar klant en als bedankt meer en meer miserie!
Fak this!
Via de console zelf werkt het Idd prima. Doe het al jaren zo.Via PlayStation console zelf werkt alles prima. Net getest.
Via site werkt het voor mij niet. Mss eens via console proberen
In je settings menu van de PS. Niet in de store.Ook op PS5 geprobeerd om telnr toe te voegen, nougabollen...
Waar kan je nog invoeren buiten de store?In je settings menu van de PS. Niet in de store.
Weet het niet vanbuiten. Bovenaan rechts (ps5) naar dat wieltje (instellingen) en dan bij je gebruikers denk ik iets van betaalmogelijkheden ofzoietsWaar kan je nog invoeren buiten de store?
Op de website van Orange staat nochtans een kaartje van de bioscopen die nog meedoen en daar staat Kinepolis al een hele tijd niet meer bij.Code ontvangen werkte nog maar de cinema aanvaarde niet meer, zei dat de samenwerking al sinds maart/april gestopt is (Kinepolis Brussel).
Zo doe ik het ook altijd. Nooit problemen gehad.In je settings menu van de PS. Niet in de store.
Hoe bedoel je? Ik zet nochtans iedere maand 10€ belkrediet over naar mijn wallet zonder een aankoop te doen.Wel erbij zeggen dat je via orange aankopen kan doen, geen krediet erop zetten (als dat al niet gepasseerd was ten minste)
Voor zover ik weet gaat dat niet meer, maar ik kan me vergissenHoe bedoel je? Ik zet nochtans iedere maand 10€ belkrediet over naar mijn wallet zonder een aankoop te doen.
Onlangs nog gedaan, dus hier lukt het nog steeds.Voor zover ik weet gaat dat niet meer, maar ik kan me vergissen