algemene discussie | PlayStation

Die extra collectie begint wel interessant te worden voor 40euro extra... Ik moet 4 september mijn abonnement verlengen. Als ik de The Returnal en Deathloop wil kopen ben ik al meer geld kwijt

Weer plezant bij Orange.
De tijden dat je PSN wallet kon vullen met Orange krediet is al ff geleden, alleen rechstreeks betalen ging nog.
Toen had ik ook al foutmeldingen, alleen na mijn gsmnr te ontkoppelen en nadien weer toevoegen ging het weer.
Nu vandaag weer prijs, kan rechtstreeks niks aankopen terwijl er nog 95€ belkrediet is.
Ontkoppelen dan weer maar krijg nummer niet meer gekoppeld nu...
Onlangs zijn ze ook gestopt met die 1+1 cinema tickets op dinsdag, 11jaar klant en als bedankt meer en meer miserie!
Fak this!

Weer plezant bij Orange.
De tijden dat je PSN wallet kon vullen met Orange krediet is al ff geleden, alleen rechstreeks betalen ging nog.
Toen had ik ook al foutmeldingen, alleen na mijn gsmnr te ontkoppelen en nadien weer toevoegen ging het weer.
Nu vandaag weer prijs, kan rechtstreeks niks aankopen terwijl er nog 95€ belkrediet is.
Onlangs zijn ze ook gestopt met die 1+1 cinema tickets op dinsdag, 11jaar klant en als bedankt meer en meer miserie!
Fak this!
Ik zie nog altijd de mogelijkheid om een 1+1 filmticket te bestellen hoor.

Weer plezant bij Orange.
Fak this!
Via PlayStation console zelf werkt alles prima. Net getest.
Via site werkt het voor mij niet. Mss eens via console proberen

Code ontvangen werkte nog maar de cinema aanvaarde niet meer, zei dat de samenwerking al sinds maart/april gestopt is (Kinepolis Brussel).
Op de website van Orange staat nochtans een kaartje van de bioscopen die nog meedoen en daar staat Kinepolis al een hele tijd niet meer bij.

Wel erbij zeggen dat je via orange aankopen kan doen, geen krediet erop zetten (als dat al niet gepasseerd was ten minste)

Terug
Bovenaan