algemene discussie | PlayStation

ik heb even naar de video gekeken, maar snap niet goed waarom het een probleem is?
1) Het vervuilt de store met “brol” games.
2) Het haalt zichtbaarheid weg van deftige games in het “latest releases” tabblad die normaal zichtbaarheid kan geven aan kleinere ontwikkelaars.
3) Die brolgames geven ook broltrophies, zodat sommigen ze alleen kopen om snel trophies te halen. Dit ondermijnt een beetje het concept van een trophy, een badge die je kreeg door iets (relatief) moeilijk te behalen.

1) Het vervuilt de store met “brol” games.
2) Het haalt zichtbaarheid weg van deftige games in het “latest releases” tabblad die normaal zichtbaarheid kan geven aan kleinere ontwikkelaars.
3) Die brolgames geven ook broltrophies, zodat sommigen ze alleen kopen om snel trophies te halen. Dit ondermijnt een beetje het concept van een trophy, een badge die je kreeg door iets (relatief) moeilijk te behalen.
'k vind alledrie nogal kleine euvels?
Al onderschat ik misschien hoeveel mensen door de store bladeren en daaruit iets aankopen? Ik ga ervan uit dat zo goed als iedereen beslist wat hij koopt obv wat hij leest op't internet, en niet wat er eerst zichtbaar is in de store.

Die trophies, daar is waarschijnlijk al genoeg inkt over gevloeid. Ik ga nooit snappen dat het iemand iets kan schelen hoeveel trophies een ander heeft.

denk dat mijn ps5 naar de zak is...alles wat mogelijk is geprobeerd om te fixen en geen resultaat

FabPPz5XgAInMzA

denk dat mijn ps5 naar de zak is...alles wat mogelijk is geprobeerd om te fixen en geen resultaat

FabPPz5XgAInMzA

Ziet eruit als inverted colors. Accessibility > Invert Colors al geprobeerd?

Gezien je zegt "alles wat mogelijk is" vermoed ik van wel, maar het lijkt teveel op dit om het toch niet te proberen:

ok dat heeft het gefixed,ik wist niet eens dat het bestond want dat was gewoon veranderd terwijl ik naar disney+ aan het kijken was zonder iets te doen...toch maar iets raar. MERCI E !

ok dat heeft het gefixed,ik wist niet eens dat het bestond want dat was gewoon veranderd terwijl ik naar disney+ aan het kijken was zonder iets te doen...toch maar iets raar. MERCI E !
komt mss door die cheape platinums games te spelen? soort reactie van uw PS5 dat hij het beu is :p

(grapje he)

Als ik een PS4-game download op mijn PS5, ga ik dan trophies krijgen voor de PS5-versie of voor de PS4-versie?

Zou voornamelijk voor PS+ games zijn

Als ik een PS4-game download op mijn PS5, ga ik dan trophies krijgen voor de PS5-versie of voor de PS4-versie?

Denk dat je enkel de PS4 trophies krijgt, maar als je daarna de PS5 versie van het spel download/installeert en opstart dat je meteen die trophies ook krijgt.

Is afhankelijk van de game die je speelt he, niet waarop je het speelt.
PS4-game op PS5 -> PS4 trophies

Terug
Bovenaan