Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom? Je herkent meteen iemand met 100 van dit soort platinums, die mag dan nog NR 5 van de wereld staan, voor mij is dat gewoon een retarded profiel dat niks waard is, also er is echt geen prestige in het hebben van meer platinums... als er dan al één is, dan is het bij iemand die niet anders doet dan echt extreem harde games platten. Maar zelf dat is voor iedereen anders.Dat zo'n games een platinum krijgen vind ik onbegrijpelijk. Het trophy systeem is zo redelijk waardeloos.
waar je platinum krijgt binnen de 5 minuten daar is toch totaal geen voldoening meer aan.
Dat is al meer dan 5-6 jaar geleden tbhNog niet zo lang geleden kon je bij dergelijke games maximum 100% halen zonder platinum en dat vond ik correct. Maar nu zijn er 500 games waar je platinum krijgt binnen het uur daar is toch totaal geen voldoening meer aan.
en 500?? 5000 zeker xDSnap het nut toch allemaal niet van die trophies.
Zegt me helemaal niets.... Moest je er nu iets voor in de plaats krijgen.
Yup, het lukt mij ook niet om mijn Orange beldkrediet toe te voegen aan de wallet. Steeds die foutmelding.Het lukt me momenteel totaal niet meer om op de PS Store (zowel via PC als PS4) een game te betalen met GSM/belkrediet. Zowel betalen als gewoon een GSM nr toevoegen geeft momenteel de foutmelding "Er liep iets mis, probeer het later opnieuw." Heel frustrerend...
Anderen die hetzelfde probleem hebben of een oplossing weten? Had graag enkele summer sales gedaan.

inderdaad want in mp is het soms echt een merdeVoor mij: Trophies in SP, ja. In MP, hell nooo
Voor mij: Trophies in SP, ja. In MP, hell nooo
)Hier net nog geld toegevoegd.Yup, het lukt mij ook niet om mijn Orange beldkrediet toe te voegen aan de wallet. Steeds die foutmelding.![]()
Heb je prepaid of een abonnement?Hier net nog geld toegevoegd.