algemene discussie | PlayStation

Als je upgrade van Essentials naar Extra voor 100 euro, heb je daarna dan nog de mogelijkheid om voor 50 euro te upgraden naar Premium?

Zou dit namelijk betalen met mijn geld dat nog in mijn virtuele portemonnee zit, maar deze kan niet hoger dan 150 euro en ik heb nergens de mogelijkheid om deze aan te vullen tot net 150 euro.

Ik heb nu 123 euro staan op mijn account.

Daarom dat ik het eventueel met tussenstappen zou doen.

Ik heb nu 123 euro staan op mijn account.

Heb je geen Credit Card ? Als er nog onvoldoende in je wallet zit, wordt vanzelf een ander betaalmiddel aangesproken voor het resterend bedrag.
Aangezien je specifiek over €150 spreekt, neem ik aan dat je die cap wil gebruiken om dus een upgrade van meerdere jaren te doen ? Als je dat dan doet als Essentials -> Extra en dan Extra -> Premium, gaat die cap 2 keer toegpast worden, en moet je dus al boven de 300 euro uitkomen om gecapt te worden.

Zijn de oude ps plus kaarten nog steeds geldig?
En is 12 maanden plus dan ook 12 maanden essentiel
Ik was now en plus en dat is over gezet naar premium
Voor mij hoeft dit abbo niet en het vervalt 1 aug 22 en ik wil dan de gewone plus die nu essentiel
Maar vroeg me af of die oude plus kaarten nog werken

Zijn de oude ps plus kaarten nog steeds geldig?
En is 12 maanden plus dan ook 12 maanden essentiel
Ik was now en plus en dat is over gezet naar premium
Voor mij hoeft dit abbo niet en het vervalt 1 aug 22 en ik wil dan de gewone plus die nu essentiel
Maar vroeg me af of die oude plus kaarten nog werken
Ja deze werken nog.
12 maanden plus = 12 maanden Essentials

Laatst bewerkt door een moderator:
Little Nightmares staat er toch al op ?

Ja, in Extra/Premium. Vorige maand was het ook al dat een game uit Extra/Premium in de 3 maandelijkse games van Essential kwam. Dus het lijkt stilaan dat Extra/Premium leden telkens maar 2 games krijgen (maar ja, als je al zo een enorme library hebt, komt het nu ook niet op die ene game aan).

PS+ Essential: Yakuza Like a Dragon
PS+ Extra: Yakuza 0, Kiwami, Kiwami 2, Yakuza 6 (augustus)
PS+ Premium: Yakuza 3R, Yakuza 4R, Yakuza 5R (later dit jaar)

Schouderklopje voor mezelf omdat ik mezelf kon bedwingen om Yakuza 0 te kopen in het verleden! Ook een mooie maand voor Essential, ook al heb ik THPS1+2 al.

Ik had normaal een vrij lange wishlist van spellen om "misschien ooit eens" te kopen in de PS store, maar sinds ik geabonneerd ben op PS+ Extra, denk ik er niet eens meer aan van zo'n impulsaankopen te doen met het gedacht dat ze waarschijnlijk toch ooit op Extra komen.

Waar kan ik de maandelijke games nu makkelijk zien en claimen?
Vroeger vond ik dit direct maar nu niet meer???

Zo wist ik bv niet dat Stray een van de games was

Stray was niet 1 van de maandelijkse games he. Die is gewoon Day 1 op PS+ Extra en Premium gekomen.

Om te antwoorden op uw vraag: die staan bij PS+ in de store bij “maandelijkse games” zoals vroeger.

Maar voor die Premium er is geen makkelijke clicable lijst?

Maar voor die Premium er is geen makkelijke clicable lijst?

Volledige alfabetische lijst met de games beschikbaar op extra/premium

Waar kan ik de maandelijke games nu makkelijk zien en claimen?
Vroeger vond ik dit direct maar nu niet meer???

Zo wist ik bv niet dat Stray een van de games was

Voor de maandelijkse games van vroeger, gebruik ik deze lijst : https://playstation.fandom.com/wiki/List_of_PlayStation_Plus_monthly_games_(PAL_region)
Maar uiteraard zijn die niet meer te claimen. Voor die van de huidige maand kan je hier gaan om ze te claimen : https://www.playstation.com/nl-be/ps-plus/whats-new/ al kan het op de console zelf ook.

En zoals hierboven aangehaald is Stray dus geen maandelijkse game maar zit in de Extra catalogus.

Volledige alfabetische lijst met de games beschikbaar op extra/premium
Oh, dacht dat daar alleen PS4-5 games op stonden maar de rest staat er nog onder :wallbash:

Terug
Bovenaan