algemene discussie | PlayStation

Dus ik heb 2 ps now abonnementen nog van 1 jaar.
Contact opgenomen met het ps support team en ik zou naar de winkel moeten gaan met een aankoopbewijs om mijn geld terug te krijgen.
Ik heb dat aankoopbewijs al lang niet meer en zij hebben wel al het geld ontvangen.
Als ik dan vraag om gewoon 2 jaar Essentials toe te voegen aan mijn account, zeggen ze dat dit niet mogelijk is.
Maar zij hebben wel de kaarten onbruikbaar gemaakt.

Contact opgenomen met het ps support team en ik zou naar de winkel moeten gaan met een aankoopbewijs om mijn geld terug te krijgen.
Ik heb dat aankoopbewijs al lang niet meer en zij hebben wel al het geld ontvangen.
Als ik dan vraag om gewoon 2 jaar Essentials toe te voegen aan mijn account, zeggen ze dat dit niet mogelijk is.
Dat gaat wel, zoals op onderstaande link staat: https://www.playstation.com/nl-be/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/
Werd hier al eens gepost dacht ik.

Wel een vervelende situatie natuurlijk :/

Zoals Joeri hierboven zegt, moet dit inderdaad wel kunnen.
Ik vermoed dat niet alle medewerkers van hun customer care op de hoogte zullen zijn en ze daar ook eens een fout maken.

Contacteer hen nog eens, met de vermelding van die link en eventueel zelfs een copy paste van de voorgeschreven regels.

Vervelend wel, maar gewoon blijven proberen.

Waar zet je het automatisch verlengen van ps+ uit tegenwoordig?
Inloggen op playstation.com.
Rechtsboven op uw avatar klikken en dan accountbeheer kiezen.
Dan verschijnt bij mij PlayStation Plus Premium met daaronder 'abonnementsinstellingen'.
Als je daarop klikt, kun je je abonnement wijzigen of opzeggen.

Voor Crash Bandicoot zou ik nog eens PS+ willen nemen voor een jaar.

Als je een jaar PS+ Esstential hebt, kan je dan ook voor drie maanden upgraden naar premium als er iets is dat je aanstaat om daarna terug te vallen op essential?

Inloggen op playstation.com.
Rechtsboven op uw avatar klikken en dan accountbeheer kiezen.
Dan verschijnt bij mij PlayStation Plus Premium met daaronder 'abonnementsinstellingen'.
Als je daarop klikt, kun je je abonnement wijzigen of opzeggen.

Dat hebben ze ook mooi weggemoffeld. Aangezien ik (en met mij nog vele anderen vermoed ik) nooit naar de site ga is toch weer een sluwe zet van $ony... Vroeger kon je dat toch gewoon op de console doen?

Vroeger kon je dat toch gewoon op de console doen?
Nog steeds hoor.

Op PS5 (thumbnail)
C2CAE2EB-B082-4710-B9DA-5BE316FC9D22.jpeg

Op PS4 (thumbnail)
72E48B34-431B-48C5-B74D-7AD24C9854B7.jpeg

Ik zal me laten vangen hebben omdat het nu abonnement opzeggen noemt ipv automatische verlenging uitzetten.
Opzeggen klinkt als onmiddellijk, dan ga je dat menuutje ook niet aanraken. Blijft toch sluw.
Bedankt in ieder geval 😉

Ik heb nog ps essentials tot maart 2026. Kan ik eerst nog wat codes voor Essentials bijkopen voor ik over ga naar Premium?

Dat schijnt de truuk te zijn om goedkoper naar Premium te gaan, omdat ze de upgrade-prijs van Essentials naar Premium cappen op €149.99. Of dat nu nog werkt, gaat niemand je beloven, vrees ik. Maar laat het zeker weten als jij het geprobeerd hebt :).

Dat schijnt de truuk te zijn om goedkoper naar Premium te gaan, omdat ze de upgrade-prijs van Essentials naar Premium cappen op €149.99. Of dat nu nog werkt, gaat niemand je beloven, vrees ik. Maar laat het zeker weten als jij het geprobeerd hebt :).
Ik heb deze morgen nog 1 jaar Essentials bijgekocht tot 2027. Dus dat lukt alleszins.

Ik heb deze morgen nog 1 jaar Essentials bijgekocht tot 2027. Dus dat lukt alleszins.

Ja, maar da's gewoon aan normale prijs en win je niets mee (behalve dat je je indekt tegen latere prijsverhogingen). Ik neem aan dat je nog verder verlengt omdat je die €149.99 truuk wil toepassen ?

Ik zal me laten vangen hebben omdat het nu abonnement opzeggen noemt ipv automatische verlenging uitzetten.
Opzeggen klinkt als onmiddellijk, dan ga je dat menuutje ook niet aanraken. Blijft toch sluw.
Bedankt in ieder geval 😉
Hier ook :tongue:
Durfde er ook niet op klikken om mijn geld niet kwijt te zijn.
Straks is afzetten.

Dus als ik het goed begrijp kan ik via Orange geen bedrag toevoegen aan mijn PSN. Je moet dus een game kopen (betaalwijze mobiel)
Wel dom, want staat maar 45€ op, dus een game van 70€ ofzo lukt niet

W
Dus als ik het goed begrijp kan ik via Orange geen bedrag toevoegen aan mijn PSN. Je moet dus een game kopen (betaalwijze mobiel)
Wel dom, want staat maar 45€ op, dus een game van 70€ ofzo lukt niet
Ja want orange gaat u gratis dat krediet al geven... :crazy:

Je kan toevoegen met ander soort krediet bv. Kaartje van 25 euro,en dan lukt het wel
I sense a brainfart here :unsure:

Dat ging vroeger nochtans wel.
Je kon je PlayStation-tegoed aanvullen met Orange belwaarde. Nu kan je het blijkbaar enkel gebruiken als je direct afrekent met het Orange beltegoed.
Is idd anders als daarvoor, dus alvast eventjes krediet opzetten om het pas later te kopen bij een tweede top up is een no go

Ik had Jonas zijn vraag anders geinterpreteerd, maar is ergens toch logisch, nu je je telefoon moet verbinden, ik ben er ook geen grote fan van, maar met dit systeem kan je (ietsje) sneller afrekenen en gaat meteen het volledige bedrag er vanaf, ipv 5 +30 +... telkens te moeten toevoegen

Is ook natuurlijk gevaarlijk met klein mannen in huis, die kopen maar en het gaat er meteen af, nu je krijgt wel direct de sms ter bevestiging maar dan is het miserie om het te regelen achteraf

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan