algemene discussie | PlayStation

Snap de meerwaarde niet. Puur voor microsoft te counteren.
Heeft niks met MS counteren te maken, als dat hun doel was maken ze zich hiermee wel vrij belachelijk...
Is gewoon een herziening van twee bestaande services tot één service met meerder tiers, wat veel logischer is.

Maar nogmaals dit is echt geen MS counter, dat kunnen ze niet en dat weten ze ook.

Groot succes was dat inderdaad niet, en ik twijfel of het dat nu wel gaat worden, vandaar ook de rebranding, denk dat Sony gewoon hoopt dat omdat alles nu in één pakketje kan samen genomen worden dat mensen misschien sneller de stap gaan zetten van PS+ naar PS+ met Now. En ze daardoor misschien wat extra geld kunnen binnen krijgen op die manier.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog extra informatie:

Iemand die nieuw is met Playstation of recente games niet gespeeld heeft. Damn, die mannen hebben hier wel een dikke deal! Games zoals demon souls remake, Ghost director's cut (ga ik ook terug spelen), Spiderman en dan ook nog Ubisoft +. Nice!

vraag me nu wel af als het de Spiderman (remaster) voor PS5 is, volgens hun info niet

ubisoft + is wel nice
komt die dan niet naar gamepass? want er was toch heel lang sprake dat het in gamepass ging komen

Terug
Bovenaan