algemene discussie | PlayStation

Dat is wel straf? Normaal gezien werken de prepaid kaarten gewoon nog, maakt toch niet uit welke volgorde? Hoeveel jaar had je al? En die code kwam rechtstreeks van game mania?
Ik had nog een abo tot eind volgend jaar voor PS+. Daar ik nog geen PSnow had zal dit werken maar verlengingen zal niet lukken voor geen van de 2 vermoed ik.

De codes voor PS+ had ik online op Gamemania aangekocht. Zonet naar hun klantenservice gemaild en morgen ook eens Sony bellen.

Edit: het issue zou ook aan servers kunnen liggen blijkbaar (https://www.playstationlifestyle.net/2022/04/26/server-issues-ps-plus-ps-now-codes/).

ook de ps now codes ? maar moet je ook ps plus hebben op het account waar ps now is geactiveerd of zou enkel now genoeg zijn.
want ik heb usa account en BE account maar plus op usa Account tot 28/06/22 en now op BE account voor 1 jaar en via account share ook plus maar kan er wel nieot de gratis games op downloaden die je maandelijks krijgt maar online spelen wel.
maar als die now codes nog kunnne ingegeven worden wou ik een jaar ofzo bijzetten

Voor mezelf besloten om geen ps plus of now nog te verlengen. Ik ga gewoon voor de aankoop van de exclusives van playstation. Online spelen doe ik nooit op playstation
Ik ben game pass ulitimate voor de xbox en dat blijf ik behouden omdat ik het gewoon een betere formule vind. Voor de xbox hoef ik zo goed als geen games meer te kopen en die ik dan wil koop ik als ze goedkoop zijn
Net zoals mijn nintendo en daar zou ik het online nog overwegen omdat het goedkoop is en voor de mariolkart online
Maar met de zomer nu in de aantocht heb ik wat minder tijd

duh...?
PSnow nemen voor 3 maanden en PS+ voor 5 jaar en dan er van uitgaan dat je 5 jaar op het premium abbo zult kunnen zitten.

• If you’re an active PS Plus and PS Nowmember, you’ll be transitioned to PS Plus Premium for the remainder of your longest active subscription.
Zal wel werken als je dit tot deze week gedaan had. Maar inderdaad wel terecht dat ze dit blokkeren eens alles duidelijk was.

Ik vind dat helemaal niet terecht. Dan hadden ze op voorhand duidelijk moeten zijn. Dan hadden ze al direct een max moeten inlassen van aantal jaren. Nu zijn er mensen die tot 2032 ps now hebben genomen de voorbije weken. Ik vind dat persoonlijk ook waanzin. En idd, als iedereen dat doet, gaat Sony bijna geen games meer verkopen. Maar dan hadden ze dat duidelijk moeten bekijken! Dan hadden ze daar op voorbereid moeten zijn. Wat is nu het gevolg, dat NU veel mensen kaartjes gekocht hebben en nu ermee zitten. En dat hebben zij gecreëerd en daar gaan ze terecht ne hoop zeik over zich krijgen! Ikzelf heb enkel mijn now geactiveerd voor 3 maanden, dus ik ga premium krijgen voor mijn huidige PS plus tijd (tot maart 2024) . Gelukkig had ik geen extra jaar plus gekocht nu. In ieder geval, ik begrijp dat Sony dit wil tegenhouden, maar jeezes Christ, wat is dat weer slecht geregeld. Allemaal zaken die duidelijker kunnen, zaken die men kon vermijden,... Communicatie van de hond zijn kloten, zo is het gewoon...

Ik vind dat helemaal niet terecht. Dan hadden ze op voorhand duidelijk moeten zijn. Dan hadden ze al direct een max moeten inlassen van aantal jaren. Nu zijn er mensen die tot 2032 ps now hebben genomen de voorbije weken. Ik vind dat persoonlijk ook waanzin. En idd, als iedereen dat doet, gaat Sony bijna geen games meer verkopen. Maar dan hadden ze dat duidelijk moeten bekijken! Dan hadden ze daar op voorbereid moeten zijn. Wat is nu het gevolg, dat NU veel mensen kaartjes gekocht hebben en nu ermee zitten. En dat hebben zij gecreëerd en daar gaan ze terecht ne hoop zeik over zich krijgen! Ikzelf heb enkel mijn now geactiveerd voor 3 maanden, dus ik ga premium krijgen voor mijn huidige PS plus tijd (tot maart 2024) . Gelukkig had ik geen extra jaar plus gekocht nu. In ieder geval, ik begrijp dat Sony dit wil tegenhouden, maar jeezes Christ, wat is dat weer slecht geregeld. Allemaal zaken die duidelijker kunnen, zaken die men kon vermijden,... Communicatie van de hond zijn kloten, zo is het gewoon...
Dus je wilt zeggen nu zijn er mensen die voor honderden euro’s Sony in het zak wouden zetten en nu kan dat niet meer? Shame on you Sony!

Je doet precies alsof die kaartjes waardeloos worden. Ze zijn daar nog altijd iets mee hoor, ze krijgen nog altijd voor de aangekochte periode de service waar ze voor betaalden. Ze krijgen waarvoor ze betaald hebben dus.

Dus je wilt zeggen nu zijn er mensen die voor honderden euro’s Sony in het zak wouden zetten en nu kan dat niet meer? Shame on you Sony!

Je doet precies alsof die kaartjes waardeloos worden. Ze zijn daar nog altijd iets mee hoor, ze krijgen nog altijd voor de aangekochte periode de service waar ze voor betaalden. Ze krijgen waarvoor ze betaald hebben dus.
Mijn punt dat ik wil maken is, dat dit vanaf het begin duidelijk moest zijn. Sony slaat hier de bal gewoon keihard mis door verschrikkelijk slechte communicatie. Vorige week stond nog op alle websites dat je goedkoop ps plus premium kunt scoren. Dit is geen fout van die websites he. Dit is de fout van Sony dat dit mogelijk was. Natuurlijk ben ik het ermee eens dat mensen die tot 2032 now gekocht hebben de voorbije weken en dat geactiveerd hebben, dat dat serieus fucked up is. Dat is zo. Maar waarom was dat in godsnaam mogelijk? Nu heb je mensen die eigenlijk nooit premium wilde kopen, maar hier op BG of IGN of pushsquare lazen dat je dat kon doen. En veel mensen redenen dan, bwa weet ge, premium boeit me niet, maar een paar jaar now nu kopen, ok, laten we dat doen, dan activeer ik wel in juni... Die mensen moeten nu uit het niets de volle pot betalen he. Hoe je het ook draait of keert, dit is een dick move van Sony. Ik begrijp volledig wat jij bedoelt natuurlijk, maar het had nooit zo ver mogen komen. En veel mensen zijn effectief terecht pissed nu. De communicatie van Sony, sinds Jim Ryan aan het stuur zit, is gewoon niet goed. Zeker niet in dit geval ...

Ik heb 2 jaar ps plus waardeloos zien worden omdat ik now langer heb.

Mensen hebben kaartjes gekocht en nu worden die voorwaarden anders voor het abbonoment veranderd ,dat is fraude.
De psplus kaarten kan je nog altijd kopen zonder dat er vermelding word gemaakt van de verandering.

• If you’re an active PS Plus and PS Nowmember, you’ll be transitioned to PS Plus Premium for the remainder of your longest active subscription.
Zal wel werken als je dit tot deze week gedaan had. Maar inderdaad wel terecht dat ze dit blokkeren eens alles duidelijk was.
Inderdaad, dat bedoel ik.

Terug
Bovenaan