algemene discussie | PlayStation

Ja die 2 jaar ben je sowieso kwijt. Maar zoals ik het lees krijg je de premium voor uw langste abonnement(beiden worden natuurlijk niet opgeteld) als je op 22 juni beiden hebt. Dus in mijn geval mijn ps plus abonnement dat ik nog een paar jaar heb...
Dat zou mooi zijn 🙂

Plus mei; nog niet bevestigd:
  • FIFA 22 (PS5/PS4)
  • Tribes of Midgard (PS5/PS4)
  • Curse of the Dead Gods (PS4)
Is ondertussen bevestigd.

Net geprobeerd een PS+ kaart toe te voegen na die PSnow en dat werkt dus niet meer... Hopelijk krijg ik een refund geregeld via Gamemania ofwel in credits via Sony.

Het heeft toch geen nut om PS+ nog aan te kopen? Toch zeker niet als je volop PS Now hebt. Ik heb hier enkele weken het verschil in waarde gemaakt waarbij je heel wat voordeel kon hebben door op tijd te kopen.

De vergelijking:
* 6 jaar PS Now kopen: 254,94 EUR - dit wordt volgens de voorwaarden van Sony omgezet naar PS+ Premium
* 6 jaar PS+ Premium kopen in juni: 719,94 EUR (119,99 EUR per jaar)
Een besparing van 465,00 EUR. Ik verlies wel 3 maanden PS+ die ik al had betaald maar dat gaat het niet maken.

Alleen zijn de codes voor 1 jaar PS Now op CDKeys niet meer in voorraad.

Het heeft toch geen nut om PS+ nog aan te kopen? Toch zeker niet als je volop PS Now hebt. Ik heb hier enkele weken het verschil in waarde gemaakt waarbij je heel wat voordeel kon hebben door op tijd te kopen.

Alleen zijn de codes voor 1 jaar PS Now op CDKeys niet meer in voorraad.
Zie posts van big boss beetje terug

Blijkbaar zou dat EVENTUEEL kunnen omgezet worden naar premium als je beide services hebt op ogenblik van omzetting

Dus ook 3 maanden slechts

Op voorwaarde dat het effectief lukt ook

Ik heb tot 2028 PS Now en tot november volgend jaar PS Plus. Ik zal dus anderhalf jaar PS+ verliezen, maar bespaar dus nog altijd ontzettend veel.

Ik heb tot 2028 PS Now en tot november volgend jaar PS Plus. Ik zal dus anderhalf jaar PS+ verliezen, maar bespaar dus nog altijd ontzettend veel.
Ok, maar zou de methode van big boss dan werken? Op voorwaarde dat je now als laatste toevoegd, gezien de comment van Flare'

Nog iemand waarbij de PS5 vaak heel lang doet om saves op de console zelf en op de cloud te syncen? Duurt soms ettelijke minuten bij bv Netflix.

Nog iemand waarbij de PS5 vaak heel lang doet om saves op de console zelf en op de cloud te syncen? Duurt soms ettelijke minuten bij bv Netflix.
Ik krijg soms de melding dat mijn cloud file van GT7 niet kon uploaden

Ok, maar zou de methode van big boss dan werken? Op voorwaarde dat je now als laatste toevoegd, gezien de comment van Flare'
Ik ben zelf natuurlijk niet 100 procent zeker. Maar het stond ondertussen al op pushsquare enzo. Ik hoop dat zo gaat zijn in ieder geval. Denk het wel, maar zeker durf ik het niet te zeggen.

Net geprobeerd een PS+ kaart toe te voegen na die PSnow en dat werkt dus niet meer... Hopelijk krijg ik een refund geregeld via Gamemania ofwel in credits via Sony.
Dat is wel straf? Normaal gezien werken de prepaid kaarten gewoon nog, maakt toch niet uit welke volgorde? Hoeveel jaar had je al? En die code kwam rechtstreeks van game mania?

Terug
Bovenaan