algemene discussie | PlayStation

Voor 160 euro heb je een 1TB interne ssd met heatsink. Persoonlijk vind ik dat meer dan genoeg opslag. 1,63 TB heb je dan totaal. Nog niet vol gekregen eigenlijk.
Tja dat lijkt me ook genoeg en voor beide consoles xbox series x en ps5 is dat nog een upgrade die ik moet doen.
Bijna 2T aan opslag is voor mij ook voldoende

Ik heb de game death stranding en ghost of tsushima op ps4. Deze games zijn nog in seal. Aangezien ik opnieuw een ps5 heb vanwege de exclusives, stel ik me de vraag of het beter is om deze games te verkopen en de ps5 versie aan te schaffen (op termijn) of om ze gewoon te spelen op mijn ps5 ?
Met andere woorden is het de moeite ?

Ik heb de game death stranding en ghost of tsushima op ps4. Deze games zijn nog in seal. Aangezien ik opnieuw een ps5 heb vanwege de exclusives, stel ik me de vraag of het beter is om deze games te verkopen en de ps5 versie aan te schaffen (op termijn) of om ze gewoon te spelen op mijn ps5 ?
Als ik me niet vergis, kan je death stranding voor 10 euro upgraden naar de PS5 versie. Ghost kan je ook upgraden, maar dit is 20 euro denk ik, naar director's cut was zelfs 30 euro ofzo. Dus die zou ik idd verkopen en de director's cut kopen.

Als ik me niet vergis, kan je death stranding voor 10 euro upgraden naar de PS5 versie. Ghost kan je ook upgraden, maar dit is 20 euro denk ik, naar director's cut was zelfs 30 euro ofzo. Dus die zou ik idd verkopen en de director's cut kopen.
Ja was het eigenlijk ook aan het overwegen om te verkopen. Het is niet dat ik dringend deze games wil hebben en ik kan wel wachten tot ze echt wel goedkoop worden. Thx voor het advies.

Heb de ps5 echt voor de exclusives, zowel van ps4 als ps5. Net zoals de switch.
Mijn ps5 verkocht en dan opnieuw één gekocht voor die toch wel mooie games. Mijn vriendin vond het allemaal prima :laugh:

Ghost heeft een gratis 60fps patch op de PS5. De PS4 versie verkopen om de PS5 versie dan te kopen is het niet waard denk ik vermits de 60fps upgrade het belangrijkste is.

Voor Death Stranding is er zoals gezegd de upgrade voor 10€ die wel de moeite is.

Ghost heeft een gratis 60fps patch op de PS5. De PS4 versie verkopen om de PS5 versie dan te kopen is het niet waard denk ik vermits de 60fps upgrade het belangrijkste is.

Voor Death Stranding is er zoals gezegd de upgrade voor 10€ die wel de moeite is.
Ik heb van beide games de gewone versie, dus niet de directors cut
Als het gratis is, dan is het niet de moeite en 10€ upgrade voor DS is ook te verwaarlozen (al vind ik dat het gratis moest)
Ik ga het straks eens bekijken op mijn console
Nu DS directors cut op coolblue kost nieuw voor de ps5 37€ en ghost of tsushima ps5 50€

Iemand ook problemen met hdr na de update?
Krijg altijd het hdmi apparaat biedt geen ondersteuning voor hdr in 2160p. Daarom hdr uit

Ik wil een PS now game streamen maar mijn abonnement is zogezegd verlopen, terwijl ik nog maar net heb bijgekocht en er staat, staten op 27/10/2021 tot 27/10/2023.

Nog mensen met dit probleem ?

NVM, is plots opgelost

Het kost een pak geld wel zo'n interne ssd, bijna zoveel als een digitale ps5 (voor een 2 TB) maar heb toch maar die investering gedaan, ik zie mij dat echt niet elke keer doen, als ik snel eens een game wil booten...

Ik probeer mij te beperken tot het installeren van 10 games, anders raak ik sowieso de focus kwijt van wat ik wil spelen en zo merk ik dat ik toch sneller een game uitspeel dan wanneer er een hele hoop geïnstalleerd staat. Tot nu toe nog niet echt de nood gevoeld aan extra geheugen eigenlijk, behalve bij mijn Series S want daar neemt Forza Horizon 6 alleen al bijna 1/3 van de beschikbare plaats in. Die SSD zit dan ook stampvol momenteel.

We zullen zien wat de toekomst geeft, wie weet zal een gemiddeld spel rond de 100 Gb innemen binnen enkele jaren. Dan zal er waarschijnlijk wel een extra SSD in de PS5 komen :p

Nog deze week VRR-support in deze games:
  • Astro’s Playroom
  • Call of Duty: Vanguard
  • Call of Duty: Black Ops Cold War
  • Destiny 2
  • Devil May Cry 5 Special Edition
  • DIRT 5
  • Godfall
  • Marvel’s Spider-Man Remastered
  • Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  • Ratchet & Clank: Rift Apart
  • Resident Evil Village
  • Tiny Tina’s Wonderlands
  • Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
  • Tribes of Midgard

Op reset era lees ik dat je subscription wordt omgezet in juni naar premium als je now hebt of beiden hebt en daarvan wordt het abonnement dat je het langste hebt omgezet naar premium. Ik heb nog jaren plus. Ik kan dan nu beter now kopen en activeren in juni, dan wordt mijn jaren plus omgezet naar premium, klopt dit?

Op reset era lees ik dat je subscription wordt omgezet in juni naar premium als je now hebt of beiden hebt en daarvan wordt het abonnement dat je het langste hebt omgezet naar premium. Ik heb nog jaren plus. Ik kan dan nu beter now kopen en activeren in juni, dan wordt mijn jaren plus omgezet naar premium, klopt dit?
Mail gehad dat het 22 juni wordt omgezet.

Voila ik heb 3 maanden now gekocht via cd Keys, in mei ergens activeren. Dan hopelijk premium krijgen voor al jaren plus...
Ik denk dat als je now afloopt dat je dan terugvalt op essential.
Sony is er een veetje vaag over hoe het zit.

Ik heb een paar jaar now aangeschaft maar ik had nog 2 jaar plus dus denk ik dat ik die 2 jaar kwijt ben qua geld.

Ik denk dat als je now afloopt dat je dan terugvalt op essential.
Sony is er een veetje vaag over hoe het zit.

Ik heb een paar jaar now aangeschaft maar ik had nog 2 jaar plus dus denk ik dat ik die 2 jaar kwijt ben qua geld.
Ja die 2 jaar ben je sowieso kwijt. Maar zoals ik het lees krijg je de premium voor uw langste abonnement(beiden worden natuurlijk niet opgeteld) als je op 22 juni beiden hebt. Dus in mijn geval mijn ps plus abonnement dat ik nog een paar jaar heb...

Terug
Bovenaan