algemene discussie | PlayStation

Precies veel mensen met hetzelfde idee hier :laugh:
Eerste wat ik gedaan heb toen ik het nieuws las was naar cdkeys gaan en daar een jaar PSNow kopen. Voor die 35euro kan ik het niet laten liggen en wil ik het wel eens testen.
Na dat jaar zien we dan wel weer, hoogst waarschijnlijk zal het dan terug naar de basisversie zijn tenzij de nieuwe games redelijk snel beschikbaar komen na hun release op de duurdere abo's want voor de rest zie ik er niet zoveel meerwaarde in.

Al twee keer geprobeerd om te bestellen via CDKeys, maar twee keer krijg ik een mail terug:

We regret that we are unable to process your order. We are not able to tell you specifically why the order failed, but it could be due to one or more of the following reasons:

• We are unable to confirm your payment
  • The code you are purchasing is region-restricted
  • A technical error occurred while completing the transaction

Nog iemand waar het niet lukt of die mij kan helpen wat er misloopt?
Mischien is het uitverkocht of hebben ze reactie gehad van ps om het niet meer te verkopen.

Ik heb me zonet een PlayStation Now abonnement aangeschaft tot en met 29/03/2028. Dat wordt dus normaal automatisch die PlayStation Plus Premium.

6x 42,49 EUR is 254,94 EUR waar ik dus 6 jaar PS+ Premium voor krijg. Wat me onder de nieuwe prijzen maar 2 jaar PS+ Premium zou opleveren.

Net een e-mail gehad
We willen je laten weten dat de PlayStation Plus- en PlayStation Now-services veranderen.

Je voordelen van PlayStation Now worden opgenomen in een nieuwe PlayStation Plus-service met een breder scala aan voordelen. PlayStation Now zal niet langer beschikbaar zijn als een zelfstandige service.

Wat betekent dit voor jou
Omdat je lid bent van beide services, worden je abonnementen gecombineerd tot één PlayStation Plus-abonnement, met één terugkerende betaaldatum en één prijs, tenzij één of beide lidmaatschappen aflopen voordat de nieuwe service wordt gelanceerd.

Wees gerust, want:
• Je nieuwe gecombineerde lidmaatschap bevat dezelfde voordelen van PlayStation Plus en PlayStation Now waarvan je nu ook geniet.

• De kosten van je lidmaatschap stijgen niet wanneer de nieuwe service wordt gelanceerd*, tenzij je ervoor kiest om je abonnement te wijzigen.

We voegen ook een aantal belangrijke nieuwe features en opties toe aan de PlayStation Plus-service. Meer informatie hierover wordt binnenkort bekendgemaakt.

Je voordelen
Je huidige lidmaatschappen bieden je de volgende voordelen, die je allemaal behoudt wanneer de nieuwe PlayStation Plus-service wordt gelanceerd, zolang je lidmaatschap actief blijft:

PlayStation Plus
• Toegang tot PS4 online multiplayer
• Maandelijkse games
• Exclusieve kortingen
• Exclusieve add-on-content
• Cloudopslag
• Share Play
• Gamehulp (op PS5)
• De PlayStation Plus Collection (op PS5)

PlayStation Now
• Een grote collectie van games om te spelen
• Downloadoptie voor de meeste PS4-games in de collectie
• Mogelijkheid om games te streamen​
Als één van beide abonnementen afloopt
Omdat je momenteel lid bent van zowel PlayStation Plus als PlayStation Now, ga je over naar een nieuw abonnement wanneer de nieuwe service wordt gelanceerd, met alle voordelen die je nu hebt. Je behoudt deze voordelen voor de duur waarvoor je al hebt betaald.

Als één (of beide) van je abonnementen afloopt voordat de nieuwe service wordt gelanceerd, kun je de instellingen van je abonnement wijzigen zodat deze blijft doorlopen. En wanneer vervolgens de nieuwe service wordt gelanceerd, ga je over naar een nieuw abonnement, waarbij je al je voordelen behoudt.

Als je je abonnement niet wilt voortzetten, kun je de instellingen van je abonnement wijzigen zodat deze afloopt op je eerstvolgende betaaldatum. Je kunt je instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Ga voor meer informatie over het wijzigen van je instellingen naar playstation.com/support/

Net een e-mail gehad
We willen je laten weten dat de PlayStation Plus- en PlayStation Now-services veranderen.

Je voordelen van PlayStation Now worden opgenomen in een nieuwe PlayStation Plus-service met een breder scala aan voordelen. PlayStation Now zal niet langer beschikbaar zijn als een zelfstandige service.

Omdat je lid bent van beide services, worden je abonnementen gecombineerd tot één PlayStation Plus-abonnement, met één terugkerende betaaldatum en één prijs, tenzij één of beide lidmaatschappen aflopen voordat de nieuwe service wordt gelanceerd.

Wees gerust, want:
• Je nieuwe gecombineerde lidmaatschap bevat dezelfde voordelen van PlayStation Plus en PlayStation Now waarvan je nu ook geniet.

• De kosten van je lidmaatschap stijgen niet wanneer de nieuwe service wordt gelanceerd*, tenzij je ervoor kiest om je abonnement te wijzigen.

We voegen ook een aantal belangrijke nieuwe features en opties toe aan de PlayStation Plus-service. Meer informatie hierover wordt binnenkort bekendgemaakt.

Je voordelen
Je huidige lidmaatschappen bieden je de volgende voordelen, die je allemaal behoudt wanneer de nieuwe PlayStation Plus-service wordt gelanceerd, zolang je lidmaatschap actief blijft:

PlayStation Plus
• Maandelijkse games
• Exclusieve kortingen
• Cloudopslag
• Share Play
• Gamehulp (op PS5)

PlayStation Now
Omdat je momenteel lid bent van zowel PlayStation Plus als PlayStation Now, ga je over naar een nieuw abonnement wanneer de nieuwe service wordt gelanceerd, met alle voordelen die je nu hebt. Je behoudt deze voordelen voor de duur waarvoor je al hebt betaald.

Als één (of beide) van je abonnementen afloopt voordat de nieuwe service wordt gelanceerd, kun je de instellingen van je abonnement wijzigen zodat deze blijft doorlopen. En wanneer vervolgens de nieuwe service wordt gelanceerd, ga je over naar een nieuw abonnement, waarbij je al je voordelen behoudt.

Als je je abonnement niet wilt voortzetten, kun je de instellingen van je abonnement wijzigen zodat deze afloopt op je eerstvolgende betaaldatum. Je kunt je instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Ga voor meer informatie over het wijzigen van je instellingen naar playstation.com/support/
Maw als he plus hebt word dat feitelijk niets waard, want als je now koopt krijg je plus erbij.

Net een e-mail gehad

Wees gerust, want:

Je voordelen

PlayStation Plus
• Maandelijkse games
• Exclusieve kortingen
• Cloudopslag
• Share Play
• Gamehulp (op PS5)

PlayStation Now

Mijn PS Plus vervalt op 8 april, dus best nog eens voor 3 maand bijkopen?

Heb wel al voor 3 jaar PS now gekocht.

Op dit moment 60 euro, wat als je PS Plus hebt het eigenlijk niet waard maakt, tenzij je abonnement eventueel ook binnenkort afloopt. Ik weet niet of je "kan upgraden" op een normale manier bij het nieuwe systeem.

Maar 120 euro per jaar voor PS Plus tier 3 is de prijs als je dus niets hebt, ook geen PS Plus. We betalen sowieso al wat voor PS Plus op dit moment al (tenzij je bij acties een korting erop hebt, zoals op black friday bvb.).

Dan speelt die PS Plus geen rol meer denk ik
Zou ik ook denken, maar duidelijk is het niet echt. Kan er iemand die enkel PS Now heeft de mail posten aub?

Ik heb PS+, dit is het stukje uit de mail die ik ontvangen heb :

Je lidmaatschap wordt vernieuwd, maar je hoeft niets te doen. We migreren je lidmaatschap automatisch naar een gelijkwaardig abonnement van de nieuwe PlayStation Plus-service, tenzij je je lidmaatschap laat aflopen voordat de nieuwe service wordt gelanceerd.

Ze gaan daar toch zwaar kritiek voor krijgen, denk ik.
* PS+ en PSnow kosten momenteel even veel. Toch worden ze omgezet naar Essential resp. Premium, dus PSnow abonnees krijgen dubbele Value.
* Als gevolg daarvan is PS+ niets meer waard als je ook PSnow hebt, dus iemand met enkel PSnow krijgt evenveel als iemand met PSnow én PS+.

Zou ik ook denken, maar duidelijk is het niet echt. Kan er iemand die enkel PS Now heeft de mail posten aub?

Ik heb PS+, dit is het stukje uit de mail die ik ontvangen heb :

Je lidmaatschap wordt vernieuwd, maar je hoeft niets te doen. We migreren je lidmaatschap automatisch naar een gelijkwaardig abonnement van de nieuwe PlayStation Plus-service, tenzij je je lidmaatschap laat aflopen voordat de nieuwe service wordt gelanceerd.
Ik heb enkel ps now genomen.. ik heb geen mail gehad. En zoals ik die mail lees, moet je precies now en plus hebben om naar premium omgezet te worden?

Ik heb enkel ps now genomen.. ik heb geen mail gehad. En zoals ik die mail lees, moet je precies now en plus hebben om naar premium omgezet te worden?
In de mails wordt altijd duidelijk vermeld dat je blijft genieten van dezelfde voordelen die je hebt bij je huidig abonnement. Aangezien PS Now het meest te vergelijken valt met de voordelen van PS Plus Premium, zal dat sowieso, zoals eerder vermeld, wel daar aan gelinkt worden.

Mischien is het uitverkocht of hebben ze reactie gehad van ps om het niet meer te verkopen.

Tis uiteindelijk gelukt als ik via Bancontact betaalde ipv Paypal. Jammer dat de prijs intussen gestegen was :)
Ineens PS Now voor 3 jaar genomen (zoals zovelen hier).

Mijn PS Plus loopt tot 08/06/2022, dus die ga ik niet verlengen voorlopig.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren ;-)

Mijne ps+ loopt af binnen een tweetal weken, dus het is dan voordeliger om ps now te nemen?

Ook al interesseert mij al die extra's niet, ik gebruik het enkel om online te kunnen spelen.

Of blijf ik het dan gewoon houden bij ps+?

Mijne ps+ loopt af binnen een tweetal weken, dus het is dan voordeliger om ps now te nemen?

Ook al interesseert mij al die extra's niet, ik gebruik het enkel om online te kunnen spelen.

Of blijf ik het dan gewoon houden bij ps+?
Als je goedkoop PS Now kan kopen, zoals via cdkeys, zou ik dat toch niet laten liggen. Het kost je tenslotte evenveel, of misschien zelfs minder dan een normaal PS+ abonnement. Maar dan ga je de komende weken wel niet online kunnen spelen waarschijnlijk, aangezien de nieuwe service pas tegen juni wordt gelaunched?

Je kan misschien voor 3 maand PS+ bijkopen en dan voor minstens een jaar PS Now? Het is wel lastig in jouw situatie nu net natuurlijk.

Code ingeruild op cdkeys en net even die ps now getest op pc.
Ik verschiet ervan hoe vlot dit loopt eigenlijk.

Aangezien ik meer en meer nijg richting een xbox zie ik mezelf die plus premium af en toe wel eens voor een maand of 2 aan te schaffen als er een exclusive of 2 op komt die ik eens wil spelen.

Terug
Bovenaan