algemene discussie | PlayStation

Toch wel zot hoelang dit kan duren die VRR.

Xbox al van de release erin. Dat is precies toch iets moeilijk om toe tevoegen precies.

Wel bizar dat het moet gepatcht worden in elke game en dat elke game er dus specifiek iets in zijn software moet voor voorzien. Begrijp daar niet alles van maar dit is toch een hardware feature die geregeld wordt door firmware normaal gezien?

Wel bizar dat het moet gepatcht worden in elke game en dat elke game er dus specifiek iets in zijn software moet voor voorzien. Begrijp daar niet alles van maar dit is toch een hardware feature die geregeld wordt door firmware normaal gezien?
firmware of middleware moet altijd vanuit software aangesproken worden op de juiste manier, wellicht hebben ze dat voor de veiligheid optioneel gemaakt voor die ene (of vele) developers die de output/frame buffers e.d. niet gebruiken zoals ze moeten gebruikt worden.
uiteindelijk zegt dit voor mij dat de hardware/firmware/middleware/OS (aka PS5) wel goed gedisgned is, want hoe losser die dingen gekoppeld zijn van de software, hoe beter. Is maar een gevoel, natuurlijk.

Ik wil nog altijd 1440p ondersteuning! Zo lang dat er niet is ben ik nog steeds op de uitkijk voor een 32" 4K monitor (maar nog altijd niks uit naar mijn goesting).

Sony is blijkbaar 14 dagen gratis extra ps plus aan het rondstrooien? Mijn abonnement hebben ze toch met 14 dagen verlengd vanuit het niets. En het ineens mijn verjaardag 😀

firmware of middleware moet altijd vanuit software aangesproken worden op de juiste manier, wellicht hebben ze dat voor de veiligheid optioneel gemaakt voor die ene (of vele) developers die de output/frame buffers e.d. niet gebruiken zoals ze moeten gebruikt worden.
uiteindelijk zegt dit voor mij dat de hardware/firmware/middleware/OS (aka PS5) wel goed gedisgned is, want hoe losser die dingen gekoppeld zijn van de software, hoe beter. Is maar een gevoel, natuurlijk.
Ja het is misschien niet slecht inderdaad. Het kan binnen de PS5 system software geforceerd worden op games die het niet officieel ondersteunen dus misschien werkt dat in 90% van de gevallen gewoon al goed.

Zoals ik al gelezen heb kunnen mensen niet meer aan de PS+ games en kunnen ook niet meer online gamen na de update. Zijn er hier al mensen met hetzelfde probleem?
Ik heb de update nog niet uitgevoerd.

Zoals ik al gelezen heb kunnen mensen niet meer aan de PS+ games en kunnen ook niet meer online gamen na de update. Zijn er hier al mensen met hetzelfde probleem?
Ik heb hem net geupdate en kan nog ps+ games spelen., oon gedownloade games lukken.

Ik heb problemen met FF XIV
to play FFXIV you must log in to PlayStation network... :oink:

? Mail gehad ofzo ?

Yep, dit stond erin:

Een cadeautje van ons
We vonden dat je wel iets extra's had verdiend, teknohol1c, dus we hebben je PlayStation Plus-lidmaatschap verlengd met 14 dagen.

Je volgende betaalmoment valt 14 dagen later dan verwacht (nu op 2022-04-12).

Blijf gewoon online multiplayers spelen, maandelijkse games downloaden en genieten van alle andere voordelen van je lidmaatschap. De extra dagen krijg je gratis, van ons.

Geniet ervan. En bedankt dat je kiest voor PlayStation!

😎

Ik zelf had ook geen problemen, ik kon ook gewoon nog ps+ games spelen, denk dat het mss toevallig was ofzo dat er services down waren.

Geruchten nemen toe dat project spartacus revealed zal worden volgende week, wat een hervorming van ps plus en ps now zal zijn en ervoor moet zorgen dat sony een antwoord kan hebben op xbox game pass.

Terug
Bovenaan