Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat kunnen jullie doen als die bij een andere ketten gekocht is?Woon je dicht bij Mediamarkt Brugge?
Zie pbWat kunnen jullie doen als die bij een andere ketten gekocht is?
Neen, ben van GentWoon je dicht bij Mediamarkt Brugge?
Staat er bij de mama een PS4 of PS5?Mijn zoontje gebruik bij mij en bij zijn mama dezelfde login op de ps.
Kan ik van mijne ps5 de master maken?
Was deze morgen even aant gamen en toen ging hij online —> mijn game viel uit. Zou ik willen vermijden
De PS5 waar als eerste ingelogd is met de PSN-account zal als primair staan.Zijn beide ps5’en
En andere games trouwens.
Hij meestal fortnite of fifa
Ik COD
Kan ik nakijken als mijne primair staat?
Mijne was eerst geregistreerd
blog.playstation.com
Die gaat toch niet door?Morgen nieuwe State of Play om 23 uur.
Vooral games van Japanse studio's. Meh.
![]()
State of Play March 2022 Recap
News includes a content update for Returnal, multiple Square Enix titles, a brand-new Capcom IP, and more.blog.playstation.com
Jawel gaan het toch doen blijkbaarDie gaat toch niet door?
Waarom zou dat niet doorgaan?Die gaat toch niet door?
Waarom zou dat niet doorgaan?
Je kan een “primaire” PS4 én PS5 hebben op dezelfde PSN-account, maar je kan een “PS4 game” maar op 1 console tegelijk spelen.
Zijn beide ps5’en
En andere games trouwens.
Hij meestal fortnite of fifa
Ik COD
Kan ik nakijken als mijne primair staat?
Mijne was eerst geregistreerd
Het betreft inderdaad maar 1 game tegelijk kunnen spelen op dezelfde PSN-account wat ik bedoelde. Misschien wat ongelukkig verwoord.Dat klopt toch niet hoor. We hebben hier thuis zowel een PS4 als PS5, en ik heb al verschillende games multi-player gespeeld met mijn zoon elk op eigen console, terwijl het game dus maar 1x aangekocht is. Een van de grote voordelen van digitale aankopen trouwens.
Is die nu doorgegaan ?Waarom zou dat niet doorgaan?
Tuurlijk.Is die nu doorgegaan ?