algemene discussie | PlayStation

Weet niet waar mijn vraag thuishoort, maar ik begin enorm gefrustreerd te geraken. Ik wil heel graag Shadow Man Remastered spelen op PS4, en dat is officieel uitgekomen op 13 januari, maar het lijkt onmogelijk om dat hier te kopen in de PSN store.
Wat kan de reden hiervoor zijn? Kan me zo moeilijk voorstellen dat ze zeggen "overal uitbrengen behalve in België". In storefronts van andere landen zie ik het staan maar kan ik het niet aankopen. Ik heb ook geen zin om te beginnen knoeien met mijn locatie enzo.
Ik heb een US account, kun je eventueel ook maken.

Damn, ga de game mss kopen voor de Switch, ik neem aan dat het een aanrader is? :p
Die 250u is mijn totaal 🙈. Maar wel nog steeds 37u voor Disco Elysium. En een aanrader? Zeker en vast, voor mij misschien wel 1 van de beste games aller tijden! Als ik binnenkort nog eens een gaatje vind in mijn “games planning” ga ik nog een playthrough doen 😍

Weet niet waar mijn vraag thuishoort, maar ik begin enorm gefrustreerd te geraken. Ik wil heel graag Shadow Man Remastered spelen op PS4, en dat is officieel uitgekomen op 13 januari, maar het lijkt onmogelijk om dat hier te kopen in de PSN store.
Wat kan de reden hiervoor zijn? Kan me zo moeilijk voorstellen dat ze zeggen "overal uitbrengen behalve in België". In storefronts van andere landen zie ik het staan maar kan ik het niet aankopen. Ik heb ook geen zin om te beginnen knoeien met mijn locatie enzo.
Maak een US account aan duurt echt 5 minuten, gebruik een nieuw email adres of gebruik een tweede, geef dan een random adres in uit us florida ofzo en google een MC donald in die regio en is zo gefixed, games kan je daar kopen en gewoon op uit BE account spelen

Maak een US account aan duurt echt 5 minuten, gebruik een nieuw email adres of gebruik een tweede, geef dan een random adres in uit us florida ofzo en google een MC donald in die regio en is zo gefixed, games kan je daar kopen en gewoon op uit BE account spelen
Ah ok, ik wist niet dat ik die dan op mijn eigen account kon spelen. Merci voor de tips guys.

Plus februari

PS5 | Planet Coaster: Console Edition
PS4 | Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure
PS4 | EA Sports UFC4

5a1b94ee8548fa3391124c09f9eab6dc6838b8ef.jpg

Ik heb Shadow Man succesvol kunnen downloaden met een US account 😍
Nu ik die account heb, zijn daar nog voordelen aan verbonden? Goedkopere games, andere promo acties,...?

Nu ik die account heb, zijn daar nog voordelen aan verbonden? Goedkopere games, andere promo acties,...?
Ja prijzen verschillen soms, maar meestal is dat een combo met ps+ denk niet dat er veel op dat US account ps+ nemen.

Vandaag staat hij in de EU store aan 17.99€ :( hoe is die trouwens heb die als kind ook veel gespeeld.

Vandaag staat hij in de EU store aan 17.99€ :( hoe is die trouwens heb die als kind ook veel gespeeld.
Oh lol 😅
Ik vind het zalig, maar de controls voelen wel gedateerd aan, wat te verwachten viel. Grafisch is het een verbetering qua textures, alleen ziet alles er wel erg hoekig uit. Maar ik trek mij dat allemaal niet aan.

Terug
Bovenaan