Allemaal niet gespeeldMeer zelfs, het is een musou-geïnspireerde game (denk aan Dynasty Warriors, Samurai Warriors en Hyrule Warriors)![]()

Dus misschien een beetje à la Kingdom Hearts?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal niet gespeeldMeer zelfs, het is een musou-geïnspireerde game (denk aan Dynasty Warriors, Samurai Warriors en Hyrule Warriors)![]()

ja, weekje of 2 geduurd voor ik een nieuwe in de bus hadHeeft iemand van jullie al een Dualsense opgestuurd naar Sony wegens stick drift? Duurde het lang voor je een controller terug kreeg?
Heb mijn PS5 aangekocht via amazon en zit nog binnen garantie, denk dat rechtstreeks bij Sony het misschien makkelijker is om dit af te handelen?
Wil ik mijn fifa stats bekijkenhttps://wrapup.playstation.com/nl-b...6db1f82a70ea83e31bf1142c73673d7ab7a2da980e42/ je kan uw stats van 2021 bekijken
. Timeout met de server, al gehele tijd
Ja jong, in dit topic

)
Damn, ga de game mss kopen voor de Switch, ik neem aan dat het een aanrader is?Een mooie 250u bij mij met Disco Elysium

THE FUCK xD![]()
Wow, klein beetje veel gespeeld...
1948 uur, komt overeen met een goeie 81 dagen
Ik laat mijn PS wel veel in game opstaan, mss daarmee ook
Ik heb het even nagekeken, en inderdaad, nergens op de Belgische store te vinden. Ook niet op de Nederlandse, Zweedse, Canadese, Poolse alvast. Dan weer wel in de US, UK, Frankrijk en Duitsland. Misschien kan je eens een mailtje sturen naar de customer service van de uitgever?Weet niet waar mijn vraag thuishoort, maar ik begin enorm gefrustreerd te geraken. Ik wil heel graag Shadow Man Remastered spelen op PS4, en dat is officieel uitgekomen op 13 januari, maar het lijkt onmogelijk om dat hier te kopen in de PSN store.
Wat kan de reden hiervoor zijn? Kan me zo moeilijk voorstellen dat ze zeggen "overal uitbrengen behalve in België". In storefronts van andere landen zie ik het staan maar kan ik het niet aankopen. Ik heb ook geen zin om te beginnen knoeien met mijn locatie enzo.