algemene discussie | PlayStation

Heeft iemand van jullie al een Dualsense opgestuurd naar Sony wegens stick drift? Duurde het lang voor je een controller terug kreeg?

Heb mijn PS5 aangekocht via amazon en zit nog binnen garantie, denk dat rechtstreeks bij Sony het misschien makkelijker is om dit af te handelen?
ja, weekje of 2 geduurd voor ik een nieuwe in de bus had
mijne was gekocht via gm, maar heb rechtstreeks via sony support geweest .. zij gaven dan een label voor op pakket te plakken

Een mooie 250u bij mij met Disco Elysium op kop aan 37u. Wat een prachtige game ook!

Maar euh…
23044-EEA-0385-463-F-80-D8-FFA657-D175-BF.jpg

Dat is gelijk al na een half uur ofzo?

Wil ik mijn fifa stats bekijken :unsure:.

Seg doet Spotify ook raar bij jullie?

Heb al 5 tal kere een system crash of fout tenminste gehad ik denk veroorzaakt door Spotify..., dan krikg ik een boodschap waarbij ik de crashgegevens kan submitten en dan doet ie gewoon terug voort

Spotify blijft ook op een liedje( at random) gewoon stil (geen geluid) staan en gaat niet naar het volgende liedje meer

Ook al voorgehad dat ie begint jibberish te spelen

Ik had gezien dat er 2 a 3tal weken terug een update was, sindsdien helemaal nimeer stabiel

1051 uur toch wel verschieten, kids spelen er ook natuurlijk mee en mijn topgames was stardew valley, 180 uur, was dus 15 euro zeker waard

Weet niet waar mijn vraag thuishoort, maar ik begin enorm gefrustreerd te geraken. Ik wil heel graag Shadow Man Remastered spelen op PS4, en dat is officieel uitgekomen op 13 januari, maar het lijkt onmogelijk om dat hier te kopen in de PSN store.
Wat kan de reden hiervoor zijn? Kan me zo moeilijk voorstellen dat ze zeggen "overal uitbrengen behalve in België". In storefronts van andere landen zie ik het staan maar kan ik het niet aankopen. Ik heb ook geen zin om te beginnen knoeien met mijn locatie enzo.

Weet niet waar mijn vraag thuishoort, maar ik begin enorm gefrustreerd te geraken. Ik wil heel graag Shadow Man Remastered spelen op PS4, en dat is officieel uitgekomen op 13 januari, maar het lijkt onmogelijk om dat hier te kopen in de PSN store.
Wat kan de reden hiervoor zijn? Kan me zo moeilijk voorstellen dat ze zeggen "overal uitbrengen behalve in België". In storefronts van andere landen zie ik het staan maar kan ik het niet aankopen. Ik heb ook geen zin om te beginnen knoeien met mijn locatie enzo.
Ik heb het even nagekeken, en inderdaad, nergens op de Belgische store te vinden. Ook niet op de Nederlandse, Zweedse, Canadese, Poolse alvast. Dan weer wel in de US, UK, Frankrijk en Duitsland. Misschien kan je eens een mailtje sturen naar de customer service van de uitgever?

Terug
Bovenaan