algemene discussie | PlayStation

Ik kocht Just Dance 2022 voor kerst voor de petekindjes voor op de PS5 van mijn broer die toevallig ook reeds de camera in een bundel had. Nu blijkt dat die ps5 camera daar niet bij marcheert en je dus ofwel alles van ps4 (vrcamera/motion controller) moet hebben OF letterlijk moet dansen met een smartphone in je hand???
Dat gaat letterlijk één minuut duren voor de smartphone in de tv steekt. Hoe kan dit in godsnaam zo'n klucht zijn? Op de switch gaat het blijkbaar gewoon met de joycons.

Iemand met een oplossing om bv. de smartphone in een handschoen te steken ofzo? Anders kan ik al zo goed ineens een nieuwe smartphone onder de boom bijleggen.
het is om deze reden dat ik een refund had gevraagd (had digitaal gekocht) bij just dance 2021 en heb die refund dan ook gekregen op dat moment
no way dat ik mijn kinderen met een smartphone van 600 euro laat rondzwieren ... ze zijn getikt bij ubisoft om dat als enige optie voor de ps5 te voorzien ..

just dance koop ik nu enkel nog voor de switch, daar werkt dat met de controllers zonder probleem.

De gouden tip. Blijkbaar kabel van third party aangesloten.

Merci!
Ik dacht dat die tip hier al ne keer gepasseerd was ze... Oftewel vergis ik mij met iemand anders

Edit, heb is terugekeken en stond er idd niet bij, is anders het eerste dat ik zou zeggen tegen iemand met hetzelfde probleem, woops

Ik weet niet meer wie het was, maar iemand zei, 'met dezelfde kabel?'

It's all in the details soms :unsure:

Laatst bewerkt:
Verdorie koop ik daarstraks de ps4 versie ipv de ps5 versie van een spel. Te snel geweest via de app. Nu vind k niet direct terug of er een gratis update is voor t spel (mxgp 2021) dus vrees dat ik een refund moet vragen?

Verdorie koop ik daarstraks de ps4 versie ipv de ps5 versie van een spel. Te snel geweest via de app. Nu vind k niet direct terug of er een gratis update is voor t spel (mxgp 2021) dus vrees dat ik een refund moet vragen?
Best niet openen en refund vragen.

Heb ik ook voorgehad maar met een andere game. Ik heb deze niet geinstalleerd en meteen een refund aangevraagd.
Het duurt echter een hele tijd voor Playstation reageerde, maar uiteindelijk gewoon refund gekregen en meteen daarna de juiste versie aangekocht. Als je de game niet installeert of speelt, hebben ze geen probleem met een refund.

Hoogstwaarschijnlijk de Plus-games van januari:
  • Deep Rock Galactic (PS5/PS4)
  • DIRT 5 (PS5/PS4)
  • Persona 5 Strikers (PS4)

En officiëel

Deep Rock Galactic vind ik wel interessant, kreeg goeie kritieken op pc.

Is het best om eerst Persona 5 te spelen voor Strikers, of staat die wat los op zichzelf aangezien het een ander type spel is?

Op Reddit lees ik veel lovende woorden over Deep Rock

Dirt ook wel een aanrader, en easy platinum. Wel uw rekkertjes klaarleggen voor de grind trophy :laugh:

Heb ik ook voorgehad maar met een andere game. Ik heb deze niet geinstalleerd en meteen een refund aangevraagd.
Het duurt echter een hele tijd voor Playstation reageerde, maar uiteindelijk gewoon refund gekregen en meteen daarna de juiste versie aangekocht. Als je de game niet installeert of speelt, hebben ze geen probleem met een refund.
Ging snel hier. Tis al terug betaald :)

Als ik update wil uitvoeren op mijn nieuwe ps5 controller kan ik ‘nu update’ niet selecteren.. nog iemand dit probleem? Is ook aangesloten met de kabel..

Heeft iemand van jullie al een Dualsense opgestuurd naar Sony wegens stick drift? Duurde het lang voor je een controller terug kreeg?

Heb mijn PS5 aangekocht via amazon en zit nog binnen garantie, denk dat rechtstreeks bij Sony het misschien makkelijker is om dit af te handelen?

Terug
Bovenaan