algemene discussie | PlayStation

Halo heeft er iemand een idee hoe ik dat oplos?

Ik wil f1 2021 starten op me ps5 maar die zegt kan app of game niet opstarteb?

Alle andere games werken wel.

Ik heb alleen maar ff alles ingesteld en F1 gedownload uit mijn bibliotheek. Heb 10 minuutjes geracet en vond dat de controller nogal tikte in de bochten, net alsof het motortje ergens tegenaan tikte binnenin.
Of hebben ze dat allemaal?

Ze hebben het dus allebei, ook met battlefield

Ik kocht Just Dance 2022 voor kerst voor de petekindjes voor op de PS5 van mijn broer die toevallig ook reeds de camera in een bundel had. Nu blijkt dat die ps5 camera daar niet bij marcheert en je dus ofwel alles van ps4 (vrcamera/motion controller) moet hebben OF letterlijk moet dansen met een smartphone in je hand???
Dat gaat letterlijk één minuut duren voor de smartphone in de tv steekt. Hoe kan dit in godsnaam zo'n klucht zijn? Op de switch gaat het blijkbaar gewoon met de joycons.

Iemand met een oplossing om bv. de smartphone in een handschoen te steken ofzo? Anders kan ik al zo goed ineens een nieuwe smartphone onder de boom bijleggen.

Laatst bewerkt:
Zoon kan geen fortnite meer spelen bij mijn thuis.
update controller..

Probleem is, kan geen update doen (nog steeds niet, hier al eens gepolst)
Kan dat ook via kabel en laptop?

Bij zijn mama kan hij dat wel gewoon doen. Of kan ik eventueel eens de controllers meegeven om ze daar te laten updaten?

update controller..

Bij zijn mama kan hij dat wel gewoon doen. Of kan ik eventueel eens de controllers meegeven om ze daar te laten updaten?

Heb je al is geprobeerd om de controller te resetten? (geen idee of dit probleem zou verhelpen)

Met een paperclip achteraan klein bolletje (ps4 controller wel, geen idee hoe zit met ps5) secondje of 10 induwen.

Ik kocht Just Dance 2022 voor kerst voor de petekindjes voor op de PS5 van mijn broer die toevallig ook reeds de camera in een bundel had. Nu blijkt dat die ps5 camera daar niet bij marcheert en je dus ofwel alles van ps4 (vrcamera/motion controller) moet hebben OF letterlijk moet dansen met een smartphone in je hand???
Dat gaat letterlijk één minuut duren voor de smartphone in de tv steekt. Hoe kan dit in godsnaam zo'n klucht zijn? Op de switch gaat het blijkbaar gewoon met de joycons.

Iemand met een oplossing om bv. de smartphone in een handschoen te steken ofzo? Anders kan ik al zo goed ineens een nieuwe smartphone onder de boom bijleggen.
Ja inderdaad. Ik kreeg PS5-versie van de game om Just Dance 2022 te reviewen, maar om die reden heb ik de PS4-versie gevraagd.
De PS5-versie ondersteunt enkel smartphones.

update controller..

Is de systeem software van je PS5 ook up-to-date? Hier volgde een update van de controllers automatisch telkens nadat ik een systeem update gedaan had.

Normaal zou er bij uw notificaties (belletje icoon) automatisch een melding moeten staan als er een update voor de controller beschikbaar is. Kijk eens of je die toevallig niet overzien hebt? Dan controller met USB inpluggen en op updaten klikken.

Voor zover ik weet kan je de controller enkel via de PS5 updaten.

Is de systeem software van je PS5 ook up-to-date? Hier volgde een update van de controllers automatisch telkens nadat ik een systeem update gedaan had.

Normaal zou er bij uw notificaties (belletje icoon) automatisch een melding moeten staan als er een update voor de controller beschikbaar is. Kijk eens of je die toevallig niet overzien hebt? Dan controller met USB inpluggen en op updaten klikken.

Voor zover ik weet kan je de controller enkel via de PS5 updaten.
Volgens mij nergens een belletje. En bijgevolg systeem ook up to date.
Maar ik check het straks eens allemaal

Er bestaan telefoonhoesjes met een koordje/polsbandje. Misschien dat zoiets soelaas kan bieden.

Bij het belletje staat controller update
Als ik dan controller aansluit met usb kan ik niet klikken op update uitvoeren.

Reset geprobeerd. Maar zelfde. Krijg de melding voor update, maar kan hem niet starten.
Bij beide controleurs dit probleem

Bij het belletje staat controller update
Als ik dan controller aansluit met usb kan ik niet klikken op update uitvoeren.

Reset geprobeerd. Maar zelfde. Krijg de melding voor update, maar kan hem niet starten.
Bij beide controleurs dit probleem
Gebruik je de kabel die bij de PS5 zat om de controllers aan te sluiten?

Een collega van mij is op zoek naar een Playstation 4 console (nieuw). Nergens nog verkrijgbaar blijkbaar. Worden deze nog gemaakt of krijgt PS5 voorrang ivm de chiptekorten ?

Terug
Bovenaan