Timberwinter
Well-known member
En zolang mijn jaarabonnement voor PS Now blijft gelden voor de nieuwe dienst, mij ook goed!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2de controller met R2 'kapot', weerstand volledig weg

Tip : ik probeer om de zes maanden van controller te wisselen ( als ze ergens in promo staan ) ik heb dan steeds garantie, en de koper van mijn controller ook nog 6 maandHier is er ook eentje gesneuveld, zelfde probleem. Rechtertrigger vanbinnen iets afgebroken of losgekomen, voelt nu heel zacht.
En via Sony zélf geen garantie, want natuurlijk nét langer dan een jaar.
Nooit problemen gehad met een controller, nu kapot na amper een jaar. Zou toch niet mogen.
grootste ramp van psnow is dat er nog altijd geen ps5 games of upgrades naar ps5 games op staanDie psnow vind ik persoonlijk een ramp, sony titels komen erop na +- 1.5 jaar en staat veel rommel tussen.

Ik heb sinds drie weken nieuwe controller, maar mijn vrouw haar konijntjes lopen hier vrij gevolgd knuppeltje was lekker![]()
Winkel waar je gekocht hebt contacteren, je hebt wettelijk 2 jaar garantie.Hier is er ook eentje gesneuveld, zelfde probleem. Rechtertrigger vanbinnen iets afgebroken of losgekomen, voelt nu heel zacht.
En via Sony zélf geen garantie, want natuurlijk nét langer dan een jaar.
Nooit problemen gehad met een controller, nu kapot na amper een jaar. Zou toch niet mogen.
Amai, wa voor ne hete vent zedde gij dan wel nieJa, die controllers zijn een ramp bij Sony.
Gelukkig werken de mijne wel nog goed.
Bij de PS4 waren het de rubbers van de sticks die als boter wegsmolten. Gelukkig was dat in garantie.
weggesmolten zelfs.
Alles geprobeerd, nu deze ps5 komt van de fnac moet ik direct met sony contact opnemen of naar de fnac gaan ?Heb iets raar voor mijn originele controller werkt niet of amper nog in games, als ik in het ps menu ga werkt hij wel.
Heb hem al gereset en laatste update gegeven![]()
nja is fnac en ongeveer 6 maand oud is de consoleWe ruilen deze direct om voor een nieuwe in de Mediamarkt!