algemene discussie | PlayStation

Weet iemand een plek waar je momenteel goedkoop aan PS Plus geraakt ? Blijkbaar is mijne plus gisteren afgelopen en overmorgen verschijnt bf2045 al waarvoor ik het nodig zal hebben. Normaal koop ik mijn plus altijd via cdkeys.com maar die zitten nu al sinds eind augustus zonder stock.

Weet iemand een plek waar je momenteel goedkoop aan PS Plus geraakt ? Blijkbaar is mijne plus gisteren afgelopen en overmorgen verschijnt bf2045 al waarvoor ik het nodig zal hebben. Normaal koop ik mijn plus altijd via cdkeys.com maar die zitten nu al sinds eind augustus zonder stock.
2 kaartjes aankopen van 35 en 25 lijkt me het goedkoopst via cd keys... Ok is nog altijd 52,48 eur, maar via de PlayStation store betaal je dus nog altijd minder dan 60 eur prijs in de store via top up kaartjes...

Dat of op dit forum soms...

Ik heb mijn Amerikaanse top up kaartjes gekocht (weliswaar in usd) op g2a.com, maar dat werd dus omgerekend naar euro, en ik denk dat ze ook wel BE kaartjes zullen hebben, en wie weet psplus kaartjes...

Ik zal eens gaan kijken of ze dit hebben daar...

Ennn, heb gecheckt, geen BE kaartjes daar... Op kinguin.net hebben ze ook maar kost gewoon duurder dan in de BE playstation store...

Of als je iemand kent met telefoonkrediet teveel kan je afkopen van iemand... Rechtstreeks met code via sms in dezelfde PlayStation BE store, werkt wel niet met alle operatoren hun prepaid kaartjes... Bijvoorbeeld proximus volgens mij al niet, orange zeker wel, ik doe het zelf zo

Soit, toch al een paar opties aangereikt, maar als het dringend is zal je wss extra betalen, zoiets moet je van tevoren plannen, cdkeys is zo een gekende site dat ze vaker zonder zitten dan wel op voorraad

Edit, je hebt je gerief al gevonden op B&S zie ik...

Laatst bewerkt:
Normaal verleng ik ongeveer tweetal maand op voorhand maar op cdkeys zijn er sinds eind augustus geen meer geweest. Heb de indruk dat ze bij cdkeys tegenwoordig nog moeilijk aan codes geraken. De 50€ tegoed kaartjes zijn ook al geruime tijd onbeschikbaar.

Maar heb hier inderdaad op het B&S forum eentje kunnen vinden voor 45€ dus we kunnen er weer tegenaan voor een jaar.

gvd en daar kan je dan zonder probleem zo een laadstation kopen
ben al 3 weken aan het wachten tot mediamarkt goesting heeft om toe te geven dat zij gene meer op stock hebben ...

gvd en daar kan je dan zonder probleem zo een laadstation kopen
ben al 3 weken aan het wachten tot mediamarkt goesting heeft om toe te geven dat zij gene meer op stock hebben ...
Mediamarkt is onlangs gehackt, misschien is dat voor een deel ook wel de reden.

Wilde TLOU2 op PSNow installeren via de Playstation-app:

094-DC318-1880-445-E-B9-A5-8-F59-FE23-C521.png

Chance dat ik mij niet mistikt heb: 10.000 EUR :unsure:

Ik zit met volgende ergernis.
Kinderen kijken vaak youtube via de ps4, nu zit daar om de 5 a 10 minuten die vervelende youtube reclame op, is er een manier om deze te blokken net zoals op pc?
Ze kijken via de youtube app.

Mediamarkt is onlangs gehackt, misschien is dat voor een deel ook wel de reden.
sja, dan kan je ook een mail sturen uit beleefdheid + ik had al 2 weken besteld (en betaald) voor ze gehackt werden
misschien moeten ze daar hun eigen "antivirus service" es gebruiken :)

Ik wil nu toch een interne HDD kopen (met heatsink). Loop constant tegen de limiet aan en moet regelmatig games verwijderen.
Iemand aanraders? Staan er in promo?

Ik wil nu toch een interne HDD kopen (met heatsink). Loop constant tegen de limiet aan en moet regelmatig games verwijderen.
Iemand aanraders? Staan er in promo?
Samsung 980 pro met een aftermarkt heatsink die compatibel is met de ps5, voor 180 euro zijde gesteld aan 1 tb (alle ik toch)

Terug
Bovenaan