HyPnOTiZeR
New member
Ja al alles geprobeerd maar hij detecteert enkel draadloze verbindingenMet dezelfde kabel?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja al alles geprobeerd maar hij detecteert enkel draadloze verbindingenMet dezelfde kabel?
garantie danJa al alles geprobeerd maar hij detecteert enkel draadloze verbindingen

Ja al alles geprobeerd maar hij detecteert enkel draadloze verbindingen
Kan ook aan de firmware liggen. Je kan eens een factory reset proberen, maar als dat niet lukt, is het inderdaad binnendoen onder garantie.garantie dan![]()
duhNi vergeten ze te verbinden met de usb kabel aan de ps5![]()

Ik zou graag mijn bose headset aansluiten op mijn ps4.
Iemand aanraders voor een dongle/adapter?
Ik gebruik de Bose QC35 II in combinatie met deze adaptor.
Zeer tevreden van.
2 kaartjes aankopen van 35 en 25 lijkt me het goedkoopst via cd keys... Ok is nog altijd 52,48 eur, maar via de PlayStation store betaal je dus nog altijd minder dan 60 eur prijs in de store via top up kaartjes...Weet iemand een plek waar je momenteel goedkoop aan PS Plus geraakt ? Blijkbaar is mijne plus gisteren afgelopen en overmorgen verschijnt bf2045 al waarvoor ik het nodig zal hebben. Normaal koop ik mijn plus altijd via cdkeys.com maar die zitten nu al sinds eind augustus zonder stock.
vanwege chipsMediamarkt is onlangs gehackt, misschien is dat voor een deel ook wel de reden.gvd en daar kan je dan zonder probleem zo een laadstation kopen
ben al 3 weken aan het wachten tot mediamarkt goesting heeft om toe te geven dat zij gene meer op stock hebben ...

sja, dan kan je ook een mail sturen uit beleefdheid + ik had al 2 weken besteld (en betaald) voor ze gehackt werdenMediamarkt is onlangs gehackt, misschien is dat voor een deel ook wel de reden.

Samsung 980 pro met een aftermarkt heatsink die compatibel is met de ps5, voor 180 euro zijde gesteld aan 1 tb (alle ik toch)Ik wil nu toch een interne HDD kopen (met heatsink). Loop constant tegen de limiet aan en moet regelmatig games verwijderen.
Iemand aanraders? Staan er in promo?
Ik zit met volgende ergernis.
Kinderen kijken vaak youtube via de ps4, nu zit daar om de 5 a 10 minuten die vervelende youtube reclame op, is er een manier om deze te blokken net zoals op pc?
Ze kijken via de youtube app.
pi-hole.net