algemene discussie | PlayStation

Begin echt wel beetje teleurgesteld zijn in " next gen games" de games van playstation studio's zijn dik in orde. Maar voor de rest vb een far cry 6 is toch echt ps5 onwaardig.
Heb veel het gevoel nog een ps4 game aan het spelen te zijn ( op de laadtijden na )

De PS5 is bijna een jaar uit, komt heus wel goed ;)
Ik denk dat het bij de vorige generaties ook wel een tijdje geduurd heeft tot de grote hoop van de games echt next gen aanvoelde.

Hey,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met gaming via vpn?

Heb er zelf al 2 geprobeerd maar werken niet.
Pc sluit ik aan op lan kabel en ps5 dan via vpn wifinetwerk maar geen resultaat..

PlayStation Now: 12 maand ipv 3 maand voor €29.99 (aanbieding tot 31/10)

Combineer dat met prepaid vanop cdkeys, en je hebt een heel jaar voor maar 26 euro.

Combineer dat met prepaid vanop cdkeys, en je hebt een heel jaar voor maar 26 euro.

Kak, enkel voor nieuwe abonnementen en geen verlening van een huidig. Mijne verloopt op 4/12 :sop:

Ik heb het nog nooit gehad dus wel de moeite in feite?

Is dit dan meer de moeite dan PS Plus?
Ik ga niet zeggen meer de moeite, maar wel een mooie aanvulling.
Ik heb plus en now en vind het leuk om te hebben. Ook omdat je dan ook mooie ps3 toppers kan spelen op je ps 5

Het is wel jammer dat het al enige tijd geleden is dat je nog vlot ps plus op cdkeys kan kopen, altijd out of stock

Ik heb een jaarabo aangeschaft (volle prijs ☹️) en ik vind het wel eens de moeite, er komen ook elke maand recente games bij, ik heb een lijstje van oudere games die ik wel eens wou proberen maar niet wou aanschaffen, je kan altijd 7 dagen gratis proberen, deze maand al veel plezier gehad aan Desperados 3, of ik volgend jaar nog eens zal verlengen, dat is afhankelijk van de games die er bij komen

Als ik de games van PS now download naar een externe HHD via de ps5, kan ik deze HDD dan aan mijn ps4 hangen en ook de games daar spelen?
Allemaal op dezelfde account natuurlijk.

Al geruchten wat ze zouden kunnen tonen ? heb wel iets opgevangen van Bloodborne remaster en een tweede deel ( leuk voor de fans van het genre )
Bloodborne is first party, vermits het van bluepoint zou komen dus ik denk niet dat dit getoond zal worden. Zou ik persoonlijk eigenlijk wat onozel vinden om daar remaster van te maken, breng gewoon een 60fps patch uit.

Ze gaan third party games tonen dus ik denk COD Vanguard al zeker. Online zie ik veel Harry Potter, Lotr Gollum game en Gotham Knights die misschien getoond zouden worden.

Ps+ gratis game die leaked waren zouden: Kingdom of amalurR e-reckoning en walking dead zijn

Maar we horen het vast wel tijdens deze state of play hopelijk :)

Hey iedereen,

Ben juist verhuist en wou is horen hoeveel verbindingsnelheid je nodig hebt om online te gamen. Zoal down als upload.

Bedankt

Plus november

PS5/PS4
  • First Class Trouble (PS5/PS4)
  • Knockout City (PS5/PS4)
  • The Persistence (PS5/PS4)
  • Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning (PS4)
PSVR
  • The Walking Dead: Saints and Sinners
  • The Persistence
  • Until You Fall

De VR-games blijven tot eind december beschikbaar.
The Persistence is ook zonder VR te spelen én heeft een PS5-upgrade.

Terug
Bovenaan