ik heb even naar de video gekeken, maar snap niet goed waarom het een probleem is?Ik ben blijkbaar niet de enige die die $1 games stilaan problematisch begin te vinden :
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb even naar de video gekeken, maar snap niet goed waarom het een probleem is?Ik ben blijkbaar niet de enige die die $1 games stilaan problematisch begin te vinden :
1) Het vervuilt de store met “brol” games.ik heb even naar de video gekeken, maar snap niet goed waarom het een probleem is?
'k vind alledrie nogal kleine euvels?1) Het vervuilt de store met “brol” games.
2) Het haalt zichtbaarheid weg van deftige games in het “latest releases” tabblad die normaal zichtbaarheid kan geven aan kleinere ontwikkelaars.
3) Die brolgames geven ook broltrophies, zodat sommigen ze alleen kopen om snel trophies te halen. Dit ondermijnt een beetje het concept van een trophy, een badge die je kreeg door iets (relatief) moeilijk te behalen.
Prepaid.Heb je prepaid of een abonnement?
Voeg altijd geld toe via de PS5, nooit problemen ondervonden.Net eens geprobeerd met mijn Orange Tempo Giga. Via de website (store.playstation.com) lukt het inderdaad niet, maar ik denk dat dat al lang is dat je daar een vage foutmelding krijgt. Via mijn PS4 lukte het wel.
ik heb even naar de video gekeken, maar snap niet goed waarom het een probleem is?
denk dat mijn ps5 naar de zak is...alles wat mogelijk is geprobeerd om te fixen en geen resultaat
![]()
komt mss door die cheape platinums games te spelen? soort reactie van uw PS5 dat hij het beu isok dat heeft het gefixed,ik wist niet eens dat het bestond want dat was gewoon veranderd terwijl ik naar disney+ aan het kijken was zonder iets te doen...toch maar iets raar. MERCI E !

Denk dat je enkel de PS4 trophies krijgt, maar als je daarna de PS5 versie van het spel download/installeert en opstart dat je meteen die trophies ook krijgt.Als ik een PS4-game download op mijn PS5, ga ik dan trophies krijgen voor de PS5-versie of voor de PS4-versie?
Zou voornamelijk voor PS+ games zijn
Is afhankelijk van de game die je speelt he, niet waarop je het speelt.Als ik een PS4-game download op mijn PS5, ga ik dan trophies krijgen voor de PS5-versie of voor de PS4-versie?
Zou voornamelijk voor PS+ games zijn
komt mss door die cheape platinums games te spelen? soort reactie van uw PS5 dat hij het beu is
(grapje he)
Ja klopt, en nu zijn er wat privé omstandigheden, hij gaat gewoon zijn boel verkopen en in oostende een job zoeken.Zelfstandige GM's zullen wel sluiten. Die van Eeklo had er al jaren geen zin meer in