algemene discussie | PlayStation

Contact opgenomen met de ps support en deze schreven het volgende:

"Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice van PlayStation.

Omdat PlayStation Now niet meer beschikbaar is als abonnement zijn de vouchers helaas ongeldig gemaakt. Een restitutie kan aangevraagt worden bij het verkoop punt."

Wat een onzin, die weet duidelijk niet hoe het zou moeten werken.
Zie : https://www.playstation.com/nl-be/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/ . Daar staat heel duidelijk dat PSNow codes ingewisseld worden voor een periode die qua geldwaarde overeen komt.

Idd, dacht ook dat er met een conversie programma ging gewerkt worden.

Ik heb de codes doorgegeven, dus zij zouden dit perfect kunnen toevoegen aan mijn account.

Eens benieuwd naar hun volgende reactie...

Ik heb nog een jaar ps now gekregen van iemand
Ben nu ps premium tot 01Aug
Als ik deze erbij kras, komt er dan een jaar premium bij of moet je dan nog eens extra betalen om premium te blijven
Nope, dat wordt omgerekend naar 183 dagen Premium:
12 month PS Now voucher
  • Non-Subscriber - Converted to 183 Days of PlayStation Plus Premium
  • Essential - Converted to 365 Days of PlayStation Plus Essential
  • Extra - Converted to 219 Days of PlayStation Plus Extra.
  • Premium - Converted to 183 Days of PlayStation Plus Premium

The Artful Escape (zit in collectie) eventjes gespeeld, mooi maar niet voor mij. Easy platinum wel, maar kan er mij niet mee bezig houden

Volgende maand wellicht deze games:
  • Crash Bandicoot 4 (PS5/PS4)
  • Arcadegeddon (PS5/PS4)
  • Man of Medan (PS4)
Er werd gevreesd dat die maandelijkse games minder goed - als dat al mogelijk was - zouden zijn na de samensmelting met Now, maar kijk eens aan. Crash 4 is echt wel een topgame, en Man of Medan is ook de moeite voor wie nog eens iets wil spelen als Until Dawn / The Quarry.

Iemand die weet hoe je de versie van een game kunt kiezen als je het via streaming wil spelen ? Wil de PS5 versie van Spider-Man Miles Morales streamen maar hij neemt telkens de PS4 versie. In mijn home menu op de PS5 zie ik zowel de PS4 als de PS5 versie staan tussen mijn games lijst maar bij beide streamt hij de PS4 versie.

Iemand die weet hoe je de versie van een game kunt kiezen als je het via streaming wil spelen ? Wil de PS5 versie van Spider-Man Miles Morales streamen maar hij neemt telkens de PS4 versie. In mijn home menu op de PS5 zie ik zowel de PS4 als de PS5 versie staan tussen mijn games lijst maar bij beide streamt hij de PS4 versie.

Ik kan mis zijn (straks eens checken) maar ik dacht dat PS5 games nog niet gestreamd kunnen worden. Rap te checken door te zien of bvb Returnal of Demon Souls in het streaming aanbod zitten.

Volgens mij bied Sony enkel de ps4 versie aan om te streamen in hun vernieuwde ps plus.

Laatst bewerkt:
I Am Dead zal dan ook niks voor u zijn.
The Artful Escape (zit in collectie) eventjes gespeeld, mooi maar niet voor mij. Easy platinum wel, maar kan er mij niet mee bezig houden
Dan toch ff verder gespeeld (klein beetje tegen mijn zin wel), al bij al zeer mooie game, maar simpel verhaal.
Maar 20€ zou ik er niet voor over hebben. Gelukkig zat die in PS Plus Extra

Volgende maand wellicht deze games:
  • Crash Bandicoot 4 (PS5/PS4)
  • Arcadegeddon (PS5/PS4)
  • Man of Medan (PS4)
Er werd gevreesd dat die maandelijkse games minder goed - als dat al mogelijk was - zouden zijn na de samensmelting met Now, maar kijk eens aan. Crash 4 is echt wel een topgame, en Man of Medan is ook de moeite voor wie nog eens iets wil spelen als Until Dawn / The Quarry.

en bij deze officieel :)
mooie maand :niceone:

Heb dan maar wat plaats gemaakt op mijn schijf om de PS5 versie te downloaden van Spider-Man. Nu blijkt dat ik de ultimate edition moet aankopen om mijn save game te kunnen overzetten 🙄, greedy bastards. Zal dan maar verder doen met de PS4 versie want zit al aan 59% progressie.

Terug
Bovenaan