algemene discussie | PlayStation

Maar gaan jullie echt die PS1 titels spelen? Syphon filter nu terug spelen, amai, dat kan ik toch niet 😅. 2D spellen is iets anders. Of PS3 spellen. Ook nog wel cava zoals Killzone, resistance...

Maar gaan jullie echt die PS1 titels spelen? Syphon filter nu terug spelen, amai, dat kan ik toch niet 😅. 2D spellen is iets anders. Of PS3 spellen. Ook nog wel cava zoals Killzone, resistance...
Ik heb al geen tijd om alle PS5-games te spelen (en heb nog enkele PS4-games ook).
Dan start ik die oude meuk zeker niet meer op.

Ik heb al geen tijd om alle PS5-games te spelen (en heb nog enkele PS4-games ook).
Dan start ik die oude meuk zeker niet meer op.
Ik heb al bijna een jaar PS now en speel eigenlijk nooit PS3 games dus die oude meuk is ook voor mij niet interessant

Ik hou het bij de gewone plus.
Eventueel een maand nemen voor Returnal maar de rest al gespeeld of geen interesse in.

Keer een maand of 2 dat ik veel tijd heb ook eens een upgrade doen.

Zou graag nog spelen:
- shadow of the colossus
- returnal
- uncharted kost legacy
- ghost of tushima

De hoogste tier vind ik wel helemaal niet de moeite.

Hoop echt dat er een manier komt om PS3-games te emuleren op PS5.
Op zich geen problemen met te streamen, maar speel vaak in korte stukjes en zit dikwijls langer te wachten eer die stream gestart is dan ik daadwerkelijk aan het spelen ben.

Hoop echt dat er een manier komt om PS3-games te emuleren op PS5.
Op zich geen problemen met te streamen, maar speel vaak in korte stukjes en zit dikwijls langer te wachten eer die stream gestart is dan ik daadwerkelijk aan het spelen ben.
Denk wel dat ze ermee bezig zijn. Op deze manier kunnen ze dat niet blijven doen.

Betwijfel het, zou teveel kosten. En de PS5 is nog altijd niet sterk genoeg op dit te brute forces (zoals die emulator op pc
Ik denk niet dat onmiddellijk gaat zijn, maar men moet toch een oplossing gaan vinden. Is het niet zo dat er nog altijd een hoop ps3's aangesloten zijn in een fabriek om PS3 games te kunnen streamen? Ik dacht dit gehoord te hebben tijdens een Sacred symbols podcast. Men moet toch binnen xtal jaar een emulator hebben, want dit kan niet eeuwig zo blijven werken...

Heeft iemand nog steeds last van de rest bug? Ik gebruik af en toe eens de rest modus maar praktisch elke keer als ik de PS5 dan terug opstart moet ik hem opstarten via de power knop vooraan en krijg ik de melding 'Your PS5 wasn't turned off properly...'.

Ik hou het bij de gewone plus.
Eventueel een maand nemen voor Returnal maar de rest al gespeeld of geen interesse in.
Ik misschien ook de gewone plus
Moet ik dan mijn abbo laten verlopen (is tot half augustus 22) of kan ik gewoon ps plus verlengen ?
Ik zie daar nu nog geen kaarten van voor de gewone ps plus

Heeft iemand nog steeds last van de rest bug? Ik gebruik af en toe eens de rest modus maar praktisch elke keer als ik de PS5 dan terug opstart moet ik hem opstarten via de power knop vooraan en krijg ik de melding 'Your PS5 wasn't turned off properly...'.

Ik gebruik dat eigenlijk constant en nog nooit ‘last’ mee gehad. Da spel staat hier soms 2 dagen in rest mode.

Terug
Bovenaan