algemene discussie | PlayStation

Hier lang problemen gehad met de PS5 die constant helemaal uitviel als hij in rest mode stond. Eerst lang zitten testen met stroomkabels, verdeelstekkers en stopcontacten. Uiteindelijk bleek het te liggen aan de HDMI Link functie die actief was en waardoor ik volgens mij met het tv kastje de PS5 per ongeluk uitschakelde. Sinds het uitschakelen van die functie geen problemen meer gehad.

Gemiste kans van Sony imo. De mensen die aan het stacken waren zijn volgens mij sowieso al ‘die hard’ Sony fans. Die hebben al zoveel geld en tijd in heel dat eco systeem gestoken dat ik ze dat kleine extraatje wel gunde.
Nu zijn ze u precies aan het ‘nickel and dimen’ voor begot 2% meer winst.

Tja ik snap het langs ene kant wel. Sony is eigenlijk bijna letterlijk de enige grote "blockbuster" producent. Die dingen vragen veel geld. Het gaat geen makkelijke console cyclus worden.

Ik heb eigenlijk nooit gesnapt waarom mensen ps+ stacken voor paar jaar.

Hier max per jaar verlengen, acties doen ze jaarlijks genoeg.
Nooit gesnapt? Ik wel ze. Fnac heeft 1 keer een actie gedaan. 26 euro voor een jaar PlayStation Plus. Die prijs is nadien nooit meer gehaald geweest. Had toen voor 10 jaar gekocht en dus veel geld bespaard.

Nooit gesnapt? Ik wel ze. Fnac heeft 1 keer een actie gedaan. 26 euro voor een jaar PlayStation Plus. Die prijs is nadien nooit meer gehaald geweest. Had toen voor 10 jaar gekocht en dus veel geld bespaard.
Ik doe liever met mijn 200€ dan iets anders, dan op te stapelen voor PS+, maar das ieder zijn keuze
Nu hebben ze me terug in gebracht met hun nieuwe formule’s, maar moest ik niet soms eens online spelen. Kging het niemeer nemen eerlijk gezegd

Ik doe liever met mijn 200€ dan iets anders, dan op te stapelen voor PS+, maar das ieder zijn keuze
Nu hebben ze me terug in gebracht met hun nieuwe formule’s, maar moest ik niet soms eens online spelen. Kging het niemeer nemen eerlijk gezegd
Ik ben met PS+ begonnen doordat mijn PS3 destijds crashte en ik ALLES kwijt was aan savegames.
Diezelfde dag nog PS+ genomen (was trouwens op mijne trouwdag). Had toen al moeten weten dat het gedoemd was.

Ik ben met PS+ begonnen doordat mijn PS3 destijds crashte en ik ALLES kwijt was aan savegames.
Diezelfde dag nog PS+ genomen (was trouwens op mijne trouwdag). Had toen al moeten weten dat het gedoemd was.
Ja das idd wel mooie toevoeging, de cloud. Dat zou ik wel missen

Dus nieuwe PS+ start = trouw bij u in Juni?

Inderdaad de cloud is het enige wat ik misschien ga missen, is bij nintendo ook zo
Maar om er 60€ per jaar voor te betalen, vind ik wat veel. Nintendo is op dat vlak ook erg goedkoop
Maar voor mij is ultimate de beste formule, deels ook omdat de series x mijn main console is

Juist wel… en ik speel op een monitor die dit perfect aankan.
Zoals reeds aangehaald heeft VRR niets met uw resolutie te maken. Dit werkt ook op 1080p als uw scherm HDMI 2.1 ondersteuning heeft.

Als het niet werkt op uw monitor, dan heb je ofwel geen ondersteuning voor HDMI 2.1 of je gebruikt geen HDMI 2.1 kabel om je monitor aan te sturen.

Ik heb eens een vraag
Ik heb een ps5 en mijn vriendin een ps4 pro
Als ik een digitale game koop bv Kena kan ik dan op mijn ps5 spelen, de save game meenemen via een externe harde drive of usb stick en dan verder spelen op de ps4 pro van mijn vriendin

Ik heb eens een vraag
Als ik een digitale game koop bv Kena kan ik dan op mijn ps5 spelen, de save game meenemen via een externe harde drive of usb stick en dan verder spelen op de ps4 pro van mijn vriendin
Ja, als je het in de cloud zet.

Ik heb eens een vraag
Ik denk wel dat als je save van de ps5 versie is deze niet werkt op de ps4 pro. Dan zou je op de ps5 ook de ps4 versie moeten spelen, dan gaat het geen probleem zijn.

Terug
Bovenaan