Jeetje wat ben jij een klein kind.Ik vind dat helemaal niet terecht. Dan hadden ze op voorhand duidelijk moeten zijn. Dan hadden ze al direct een max moeten inlassen van aantal jaren. Nu zijn er mensen die tot 2032 ps now hebben genomen de voorbije weken. Ik vind dat persoonlijk ook waanzin. En idd, als iedereen dat doet, gaat Sony bijna geen games meer verkopen. Maar dan hadden ze dat duidelijk moeten bekijken! Dan hadden ze daar op voorbereid moeten zijn. Wat is nu het gevolg, dat NU veel mensen kaartjes gekocht hebben en nu ermee zitten. En dat hebben zij gecreëerd en daar gaan ze terecht ne hoop zeik over zich krijgen! Ikzelf heb enkel mijn now geactiveerd voor 3 maanden, dus ik ga premium krijgen voor mijn huidige PS plus tijd (tot maart 2024) . Gelukkig had ik geen extra jaar plus gekocht nu. In ieder geval, ik begrijp dat Sony dit wil tegenhouden, maar jeezes Christ, wat is dat weer slecht geregeld. Allemaal zaken die duidelijker kunnen, zaken die men kon vermijden,... Communicatie van de hond zijn kloten, zo is het gewoon...
Die kaarten komen niet te vervallen, ge kunt gewoon de goodwill niet meer uitbuiten.
. Voor mij maakt het niet uit hoor. Ik wil ook niet dat men profiteert van het systeem. Maar er zijn veel mensen die gewoon een paar jaar gekocht hebben nu, en normaal geen premium gingen nemen voor de volle prijs. Nu opeens verandert dat uit het niets. Wtf ben ik dan een klein kind, zu spast!
. Sony had zijn boeltje in orde moeten hebben op het moment dat ze de nieuwe service aankondigde. De communicatie is gewoon verschrikkelijk. Maar idd, Microsoft heeft zover geld, die bekijken dit ook op lange termijn. Die laten die 1 euro acties, gold omzetten,...nog steeds toe, om hogere cijfers qua gamepass gebruikers te hebben. En uiteindelijk binnen zoveel jaren zullen ze wel eindelijk geld beginnen binnen te halen. Als het nu toch zou mislukken, is er voor hen niets aan de hand. Met Sony is dat natuurlijk anders, die hebben dat geld niet. Maar nogmaals, communicatie, zaken op orde hebben,...moet beter.