algemene discussie | PlayStation

Ik vind dat helemaal niet terecht. Dan hadden ze op voorhand duidelijk moeten zijn. Dan hadden ze al direct een max moeten inlassen van aantal jaren. Nu zijn er mensen die tot 2032 ps now hebben genomen de voorbije weken. Ik vind dat persoonlijk ook waanzin. En idd, als iedereen dat doet, gaat Sony bijna geen games meer verkopen. Maar dan hadden ze dat duidelijk moeten bekijken! Dan hadden ze daar op voorbereid moeten zijn. Wat is nu het gevolg, dat NU veel mensen kaartjes gekocht hebben en nu ermee zitten. En dat hebben zij gecreëerd en daar gaan ze terecht ne hoop zeik over zich krijgen! Ikzelf heb enkel mijn now geactiveerd voor 3 maanden, dus ik ga premium krijgen voor mijn huidige PS plus tijd (tot maart 2024) . Gelukkig had ik geen extra jaar plus gekocht nu. In ieder geval, ik begrijp dat Sony dit wil tegenhouden, maar jeezes Christ, wat is dat weer slecht geregeld. Allemaal zaken die duidelijker kunnen, zaken die men kon vermijden,... Communicatie van de hond zijn kloten, zo is het gewoon...
Jeetje wat ben jij een klein kind.
Die kaarten komen niet te vervallen, ge kunt gewoon de goodwill niet meer uitbuiten.

• If you’re an active PS Plus and PS Nowmember, you’ll be transitioned to PS Plus Premium for the remainder of your longest active subscription.
Zal wel werken als je dit tot deze week gedaan had. Maar inderdaad wel terecht dat ze dit blokkeren eens alles duidelijk was.
Tercht dat ze dit blokeren als er geen kaartjes meer in omloop zijn en de verkochte kaartjes nog aanvaardbaar zijn.
Of gaat sony die allemaal terug vergoeden?

Die kaarten komen niet te vervallen, ge kunt gewoon de goodwill niet meer uitbuiten.
En jij bent duidelijk een foetus 🤨. Voor mij maakt het niet uit hoor. Ik wil ook niet dat men profiteert van het systeem. Maar er zijn veel mensen die gewoon een paar jaar gekocht hebben nu, en normaal geen premium gingen nemen voor de volle prijs. Nu opeens verandert dat uit het niets. Wtf ben ik dan een klein kind, zu spast!

Tercht dat ze dit blokeren als er geen kaartjes meer in omloop zijn en de verkochte kaartjes nog aanvaardbaar zijn.
Of gaat sony die allemaal terug vergoeden?
Uw PS+ kaart vertaalt zich toch gewoon in de 'base tier' van het nieuwe systeem?
Er hoeft helemaal niets worden vergoed? Je krijgt gewoon dezelfde service als waar het kaartje nu recht op geeft?

Ik zie écht niet waarom hier geweend wordt.

'De goodwill' minder geven voor wat de mensen betaald hebben.
Sony heeft die uitbuiting enkel aan zichzelf te danken en moet maar de mogelijkheid bieden om die kaarten terug te betalen aan diegene die ze niet meer willen.

Uw PS+ kaart vertaalt zich toch gewoon in de 'base tier' van het nieuwe systeem?
Er hoeft helemaal niets worden vergoed? Je krijgt gewoon dezelfde service als waar het kaartje nu recht op geeft?

Ik zie écht niet waarom hier geweend wordt.
Waarom dan blokeren?

Er zou geen geween zijn mocht sony 1 week op voorhand aankondigen dat stacking niet meer zou werken, of beter nog vanaf de aankondiging van het nieuwe systeem dan hadden de mensen geen kans om nog snel kaartjes te kopen.

Ik heb 2 jaar ps plus waardeloos zien worden omdat ik now langer heb.

Mensen hebben kaartjes gekocht en nu worden die voorwaarden anders voor het abbonoment veranderd ,dat is fraude.
De psplus kaarten kan je nog altijd kopen zonder dat er vermelding word gemaakt van de verandering.
Hoe is uw PS+ waardeloos geworden?

Uiteraard is het leuk als uw PS+ vervalt 1 dag na het introduceren van het nieuwe systeem en uw Now nog lang doorloopt waardoor je in het betere segment terecht komt. Nu profiteer jij gewoon iets minder lang van de goodwill omdat je een lange overlap hebt.

Wie Now kaarten of PS+ kaarten heeft en die nog niet heeft kunnen activeren, krijgt down the line gewoon wat ze nu hebben aangekocht. Ik zie niet in hoe dat bedrog is.

Een beetje jammer? Misschien, maar niets om over te zagen.

Ook zag enkel een idioot dit niet aankomen.

Waarom dan blokeren?
Om het 'stack abusen' tegen te gaan... duh

Hoe is uw PS+ waardeloos geworden?

Uiteraard is het leuk als uw PS+ vervalt 1 dag na het introduceren van het nieuwe systeem en uw Now nog lang doorloopt waardoor je in het betere segment terecht komt. Nu profiteer jij gewoon iets minder lang van de goodwill omdat je een lange overlap hebt.

Wie Now kaarten of PS+ kaarten heeft en die nog niet heeft kunnen activeren, krijgt down the line gewoon wat ze nu hebben aangekocht. Ik zie niet in hoe dat bedrog is.

Een beetje jammer? Misschien, maar niets om over te zagen.

Ook zag enkel een idioot dit niet aankomen.

Om het 'stack abusen' tegen te gaan... duh
Mijn ps+is waardeloos geworden omdat ik 2 jaar gestacked heb, 90 euro, ik heb ook now dus die 2 jaar plus word daar in verwerkt en ben ik dus 90 euro kwijt.

Stack abusing is er omdat sony dat toeliet (gedurende er altijd al plus geweest is denk ik)en in 1 keer zelf 1zijdig de voorwaarden verandert zonder tijdig notificatie eraan te geven is bedrog en misleiding van de geldende regels.

Mijn ps+is waardeloos geworden omdat ik 2 jaar gestacked heb, 90 euro, ik heb ook now dus die 2 jaar plus word daar in verwerkt en ben ik dus 90 euro kwijt.

Stack abusing is er omdat sony dat toeliet (gedurende er altijd al plus geweest is denk ik)en in 1 keer zelf 1zijdig de voorwaarden verandert zonder tijdig notificatie eraan te geven is bedrog en misleiding van de geldende regels.
Dan ben je ofwel een oen die 2 jaar PS+ heeft aangekocht wanneer al was aangekondigd dat de einddatum van je langer lopende PS Now abonement als vervaldatum van het nieuwe premiumabonnement ging worden.

Ofwel was dat nog niet aangekondigd, en krijg je nu exact waarvoor je betaald hebt. Een beetje zuur, akkoord, maar je krijgt wat je hebt gekocht. En als je daarover moord en brand schreeuwt, ben je gewoon een klein kind.

Sony heeft een communicatie de wereld ingestuurd. Ze hebben nergens bindende voorwaarden online gezet. Die bindende voorwaarden zijn verbonden aan je aankoop en kan je gewoon nalezen ("de kleine lettertjes"). En die worden gewoon ingelost, of verbeterd.

Dan ben je ofwel een oen die 2 jaar PS+ heeft aangekocht wanneer al was aangekondigd dat de einddatum van je langer lopende PS Now abonement als vervaldatum van het nieuwe premiumabonnement ging worden.

Ofwel was dat nog niet aangekondigd, en krijg je nu exact waarvoor je betaald hebt. Een beetje zuur, akkoord, maar je krijgt wat je hebt gekocht. En als je daarover moord en brand schreeuwt, ben je gewoon een klein kind.

Sony heeft een communicatie de wereld ingestuurd. Ze hebben nergens bindende voorwaarden online gezet. Die bindende voorwaarden zijn verbonden aan je aankoop en kan je gewoon nalezen ("de kleine lettertjes"). En die worden gewoon ingelost, of verbeterd.
Waar hebben ze communicatie gestuurd? Eerst de service blokeren en dan een paar dagen later via faq toegeven dat ze het geblokeerd hebben.

Wat is er mis met de kaartjes langzamerhand uit rotatie te halen en dan de aankondiging maken van een nieuwe service( en dan het acheterpoirtje sluiten en vermelden) dan konden mensen geen kaartjes kopen om te stacken he.

Waar hebben ze communicatie gestuurd? Eerst de service blokeren en dan een paar dagen later via faq toegeven dat ze het geblokeerd hebben.

Wat is er mis met de kaartjes langzamerhand uit rotatie te halen en dan de aankondiging maken van een nieuwe service( en dan het acheterpoirtje sluiten en vermelden) dan konden mensen geen kaartjes kopen om te stacken he.
Ik doelde op de communicatie van 'Er komt een nieuwe service, dit is hoe het er zal uitzien'.
Daar staan geen bindende voorwaarden in hé...

Kaarten uit rotatie halen betekent dat er op sommige plaatsen er wel beschikbaar zijn en op andere niet.
En dat allemaal zonder verklaring want er is nog niets aangekondigd.

Sommige mensen hebben kunnen profiteren, anderen net niet. Punt is dat niemand slechter af is dan waar ze hebben voor betaald. En dan nog wordt er geklaagd...

Da's ongeveer alles wat ik er over wilde zeggen. Ik ga alleen nog verder in herhaling vallen. Voel je vrij om jezelf genaaid te voelen.

Er was een exploit en je kon wel voorzien dat ze de loophole wel gingen sluiten voor de release, kon een blinde bijna al zien aankomen

Was je er snel bij heb je een heel goede zaak gedaan, maar dit stond al wijdverspreid op het internet, ze gaan hun eigen geen 5 jaar per klant gratis cadeau doen eh, ze zouden maar zeer dom zijn dan... Communicatie is wel ongelukkig, dit zou van dag 1 al duidelijk geweest moeten zijn, dus heb je het gedaan voor de aankondiging good4you, ik ben al blij dat essential de zelfde prijs blijft tot nu toe... Is logisch dat het ene product duurder is dan het andere en dat ze dan omrekenen

Maar er staat conversion, gebeurt dit automatisch, of is dit een keuze? Die wall of text was me niet echt duidelijk

Huidige abo wordt automatisch omgezet @Ruigen Das .
Voor mezelf klaag ik niet. Maar kan begrijpen dat sommige zich gekloot voelen/kaartjes pas gekocht hebben met het gedacht een goede deal te hebben gedaan...it is gewoon dat de communicatie echt zwaar zuigt als het hierover gaat. Dat is gewoon een feit. Dat is het punt dat ik wilde maken...

Ik was ook klaar om in te schrijven op een goeie deal

Maar mijn vraag was dus eerder:

Stel dat je enkel psplus kaartjes hebt aangekocht, moet je dan kiezen ik wil essential hebben, of (voor zoveel dagen minder) een andere formule wanneer je ze inlost in juni ?

Ik was ook klaar om in te schrijven op een goeie deal

Maar mijn vraag was dus eerder:

Stel dat je enkel psplus kaartjes hebt aangekocht, moet je dan kiezen ik wil essential hebben, of (voor zoveel dagen minder) een andere formule wanneer je ze inlost in juni ?
Kan je kiezen. Hoe hoger de tier, hoe minder dagen je in ruil krijgt.

Ik heb 2 jaar ps plus waardeloos zien worden omdat ik now langer heb.

Mensen hebben kaartjes gekocht en nu worden die voorwaarden anders voor het abbonoment veranderd ,dat is fraude.
De psplus kaarten kan je nog altijd kopen zonder dat er vermelding word gemaakt van de verandering.
Ik heb eigenlijk nooit gesnapt waarom mensen ps+ stacken voor paar jaar.

Hier max per jaar verlengen, acties doen ze jaarlijks genoeg.

Ik vind het nogal verwarrend gecommuniceerd. Ik heb momenteel PS+ tot november 2022 en PSNow tot maart 2025.

Betekent het nu dat ik PS Plus Premium ga hebben tot maart 2025 of slechts tot november 2022 en daarna automatisch wordt afgezwakt naar een andere goedkopere tier van november 2022 tot maart 2025?

Ik vind het nogal verwarrend gecommuniceerd. Ik heb momenteel PS+ tot november 2022 en PSNow tot maart 2025.

Betekent het nu dat ik PS Plus Premium ga hebben tot maart 2025 of slechts tot november 2022 en daarna automatisch wordt afgezwakt naar een andere goedkopere tier van november 2022 tot maart 2025?
Je gaat “PS Plus Premium” krijgen tot maart 2025.

Huidige abo wordt automatisch omgezet @Ruigen Das .
Voor mezelf klaag ik niet. Maar kan begrijpen dat sommige zich gekloot voelen/kaartjes pas gekocht hebben met het gedacht een goede deal te hebben gedaan...it is gewoon dat de communicatie echt zwaar zuigt als het hierover gaat. Dat is gewoon een feit. Dat is het punt dat ik wilde maken...
Een 2 de Microsoft zullen ze niet worden ,die er al 6 jaar mee aan t gooien zijn met hun gamepass tegen spotprijzen.

Een 2 de Microsoft zullen ze niet worden ,die er al 6 jaar mee aan t gooien zijn met hun gamepass tegen spotprijzen.
Dat is waar! Echt absurd. Maar daar was de communicatie wel duidelijk 😄. Sony had zijn boeltje in orde moeten hebben op het moment dat ze de nieuwe service aankondigde. De communicatie is gewoon verschrikkelijk. Maar idd, Microsoft heeft zover geld, die bekijken dit ook op lange termijn. Die laten die 1 euro acties, gold omzetten,...nog steeds toe, om hogere cijfers qua gamepass gebruikers te hebben. En uiteindelijk binnen zoveel jaren zullen ze wel eindelijk geld beginnen binnen te halen. Als het nu toch zou mislukken, is er voor hen niets aan de hand. Met Sony is dat natuurlijk anders, die hebben dat geld niet. Maar nogmaals, communicatie, zaken op orde hebben,...moet beter.

Terug
Bovenaan