algemene discussie | PlayStation

"PlayStation Now customers will migrate over to PlayStation Plus Premium with no increase to their current subscription fees at launch."

Kan je wel op verschillende manieren interpreteren. Letterlijk staat er eigenlijk dat wie nu al PSNow heeft, bij de launch in juni niet ineens meer zal moeten betalen. Dat lijkt er dus ook op te wijzen dat zelfs wie maandelijks betaalt, vanaf juni ook nog altijd hetzelfde bedrag zal betalen voor Premium. Alleen kan je er donder op zeggen dat dat niet oneindig lang zal duren.
'No increase to their current subscription fee' is niet noodzakelijk hetzelfde als 'no reduction of their pre-paid subscription period'.

Kan je wel op verschillende manieren interpreteren. Letterlijk staat er eigenlijk dat wie nu al PSNow heeft, bij de launch in juni niet ineens meer zal moeten betalen. Dat lijkt er dus ook op te wijzen dat zelfs wie maandelijks betaalt, vanaf juni ook nog altijd hetzelfde bedrag zal betalen voor Premium. Alleen kan je er donder op zeggen dat dat niet oneindig lang zal duren.
'No increase to their current subscription fee' is niet noodzakelijk hetzelfde als 'no reduction of their pre-paid subscription period'.
Vandaar dat ik ook niet zot ga doen en het bij 3 jaar houd 😀 achter 3 jaar zie ik wel weer voor een andere deal ofzo 😀

Toch maar het zekere voor het onzekere genomen

PlayStation Now: abonnement van 12 maanden
Volgende betaling: €59,99
Volgende verlengingsdatum: 03/29/2026

:D

Dat lijkt er dus ook op te wijzen dat zelfs wie maandelijks betaalt, vanaf juni ook nog altijd hetzelfde bedrag zal betalen voor Premium.
Op deze manier vind ik het moeilijk te interpreteren. Ze zeggen "PS Now klanten migreren naar PS+ Prem zonder extra kosten op hun huidige fee." Ik zie dat als: We gaan mensen die PS Now hebben lopen overzetten naar PS+ Prem zonder hen iets extra aan te rekenen ( omdat het eigenlijk duurder is ). Als je maandelijks betaald acht ik de kans 0% dat je dezelfde prijs gaat blijven betalen, dat zou heel raar zijn. Het enige waar ik over twijfel is de lengte, Xbox had een cap van 3 jaar omdat je sowieso niet meer kon dan 3 jaar gold, PS heeft deze cap niet, maar gaan ze daar dan ook eerlijk in zijn en iemand met 8 jaar PS Now ook 8 jaar PS + Prem geven of gaan ze douchbag uit hangen en zeggen sorry maar 5 jaar is de max.

Ik vraag me wel af hoe het dan zit ?

Ik koop nu zo'n kaartje, wordt dus vanaf oktober verlengd tot oktober 2023 maar mijn PS Plus loopt nu in december ook ten einde.

Zal je dan verder premium hebben tot oktober omdat PS now tot oktober loopt of zal je moeten bijbetalen ?

PS heeft deze cap niet, maar gaan ze daar dan ook eerlijk in zijn en iemand met 8 jaar PS Now ook 8 jaar PS + Prem geven of gaan ze douchbag uit hangen en zeggen sorry maar 5 jaar is de max.

Ja, ben er ook wel benieuwd naar. Sony kennende zou het me wel verbazen, maar bon, zoals je hierboven ziet heb ik toch ook de gok genomen. We zullen wel zien. Idem met de vraag wat ze dan doen met de resterende periode PS+ die je nog had, en waarvan het me niet zou verbazen dat ze die compleet gaan negeren en dus eigenlijk verloren gaat.

Ik koop nu zo'n kaartje, wordt dus vanaf oktober verlengd tot oktober 2023 maar mijn PS Plus loopt nu in december ook ten einde.
Zal je dan verder premium hebben tot oktober omdat PS now tot oktober loopt of zal je moeten bijbetalen ?

Zie posts hierboven. De veronderstelling is dat als je tot een bepaalde datum PSNow hebt, die in juni omgezet wordt in PS+ Premium tot dezelfde einddatum. Vandaar dat er al velen PSNow aan het stacken zijn (vergelijkbaar met hoe mensen met GamePass Ultimate eerst XBox Live Gold stacken).
Wat er dan gebeurt met je resterende periode van PS+ is een groot vraagteken. Goed mogelijk dat er niets mee gedaan wordt, en die dus verloren gaat. Al is dat dan niet bepaald eerlijk tegenover de minder trouwe klant die enkel PSNow had en wel een super deal doet.

Als ik het goed begrijp wordt dit dus een GamePass light? Want je gaat hopen games kunnen spelen maar day 1 releases gaan ze er blijkbaar nooit in steken?
Dan ga ik precies toch ook zo'n kaartje of 2 kopen aan €35/jaar want €99 voor een jaar vind ik wat veel geld voor "oude" games te spelen.

Als ik het goed begrijp wordt dit dus een GamePass light? Want je gaat hopen games kunnen spelen maar day 1 releases gaan ze er blijkbaar nooit in steken?
Dan ga ik precies toch ook zo'n kaartje of 2 kopen aan €35/jaar want €99 voor een jaar vind ik wat veel geld voor "oude" games te spelen.
Heb al gelezen dat het “momenteel” geen day 1 releases zijn, maar dat het nergens staat dat dit in de toekomst niet kan komen

Toch maar het zekere voor het onzekere genomen

PlayStation Now: abonnement van 12 maanden
Volgende betaling: €59,99
Volgende verlengingsdatum: 03/29/2026

:D
Hier hetzelfde.

Staan er nu al zaken op PS Now die de moeite zijn? Anders zal het wachten zijn tot Miles Morales er op komt.

Heb nu voor 3 jaar ps now bijgekocht.

Mijn plus abonnement loopt op 8 april af, zou ik nu nog 1 jaar bijnemen of gewoon 3 maand?
Als die ps now toch gaar migreren naar dat nieuwe abonnement.

AAA titels zullen voorlopig niet op release naar deze services komen :

“We feel like we are in a good virtuous cycle with the studios, where the investment delivers success, which enables yet more investment, which delivers yet more success. We like that cycle and we think our gamers like that cycle.

[In terms of] putting our own games into this service, or any of our services, upon their release… as you well know, this is not a road that we’ve gone down in the past. And it’s not a road that we’re going to go down with this new service. We feel if we were to do that with the games that we make at PlayStation Studios, that virtuous cycle will be broken. The level of investment that we need to make in our studios would not be possible, and we think the knock-on effect on the quality of the games that we make would not be something that gamers want.”

Die extra zie ik wel zitten, ik hoef niet direct AAA games te kunnen spelen.
Vind het al goed dat vb: death stranding en miles Morales erbij zullen zitten.

Goh, als we dat op voorhand geweten hadden! Ik zit nog met jaren plus, was beter now geweest! Twijfel nu om een paar jaar now te pakken, jullie kopen nu extra jaren now erbij? Boven op jullie plus abo? Voor die premium te hebben zogezegd...

276215540_995552098001303_4866182336549734219_n.jpg
Oei

Al twee keer geprobeerd om te bestellen via CDKeys, maar twee keer krijg ik een mail terug:

We regret that we are unable to process your order. We are not able to tell you specifically why the order failed, but it could be due to one or more of the following reasons:

• We are unable to confirm your payment
  • The code you are purchasing is region-restricted
  • A technical error occurred while completing the transaction

Nog iemand waar het niet lukt of die mij kan helpen wat er misloopt?

Goh, als we dat op voorhand geweten hadden! Ik zit nog met jaren plus, was beter now geweest! Twijfel nu om een paar jaar now te pakken, jullie kopen nu extra jaren now erbij? Boven op jullie plus abo? Voor die premium te hebben zogezegd...

Ja, dat is wat ik gedaan heb. Heb nog PS+ tot april 2024. Nu via CDKeys 4 jaar PSNow genomen, die dan in juni hopelijk omgezet wordt naar PS+ Premium tot eind maart 2026. En dan afwachten wat ze met dat restant PS+ doen dat ik dan nog zal hebben.

Vanavond voor het eerst eens PSNow streaming geprobeerd met een PS3 game, en dat werkt eigenlijk verbazend goed.

Terug
Bovenaan