algemene discussie | PlayStation

Eindelijk weten we hoe de PS VR eruitziet.

Meer info: https://blog.playstation.com/2022/02/22/first-look-the-headset-design-for-playstation-vr2/

8fd9c404e81dd1f0929b574b7689c9ae0fdaf5d4-scaled.jpg

De PS+ games voor maart zouden gelekt zijn:

Team Sonic Racting (PS4)
Ark Survival Evolved (PS4)
GTA Online (PS5)

Ik hoop dat het niet klopt, want spreekt me niet zo aan eerlijk gezegd ;-)

Is GTA Online niet al gratis? Zeer zwak als dit de games zijn.
GTA Online zit inbegrepen bij Grand Theft Auto V.

Er komt volgende maand echter een losstaande versie van GTA Online uit voor PlayStation 5 (en Xbox Series X|S), die enkel in de eerste drie maanden gratis downloadbaar is voor PlayStation Plus abonnees.

Zeker geen slechte maand, Ghostrunner altijd willen checken. Voor een dikke 40 euro per jaar, mogen we op jaar basis toch nooit klagen vind ik. Heb plus vooral om online te kunnen spelen eigenlijk 😄.

Klein vraagje ivm avatars, ik heb nog eentje van op de ps3 (een schone rosse deerne), maar stel dat ik deze verander naar iets nieuws, kan ik deze nog altijd terug zetten dan? Destijds gekocht...

Spijtig dat ik de matching live achtergrond nimeer kan zetten van de ps3 nog...

Klein vraagje ivm avatars, ik heb nog eentje van op de ps3 (een schone rosse deerne), maar stel dat ik deze verander naar iets nieuws, kan ik deze nog altijd terug zetten dan? Destijds gekocht...

Spijtig dat ik de matching live achtergrond nimeer kan zetten van de ps3 nog...
Je kan dat nog terugzetten. Aangekochte avatars staan onder “Premium avatars” in uw profiel.

De hele introductie in Yharnam is brutal voor nieuwkomers, absoluut. Zodra je daar voorbij bent en je de mechanics onder de knie hebt, kan je de rest ook. De eerste (niet-optionele) boss is ook meteen een stevige skill check, maar er is een item dat je hiermee kan helpen.

Staan de setting en de vibe je aan? In dat geval, niet opgeven! In principe kan je voorbij alle enemies lopen. Had je de shortcut aan de eerste lamp al unlocked (de linkerpoort)? Zodra je de eerste boss encounter gehad hebt, kan je in de Hunter’s Dream levellen. Er is een NPC die je kan helpen met de eerste optionele boss. Voor nieuwkomers is de Saw Cleaver imo het meest allround wapen, trouwens.

Oh en, ga je Elden Ring spelen?
Toch even met trots posten dat het precies eindelijk allemaal op zijn plaats is gevallen! Na Elden Ring launch wat gevolgd te hebben NOG maar eens bloodborne geïnstalleerd. Deze keer niet meer voor de Saw Cleaver gegaan maar voor de Axe. Gaat me veel beter af (enemies makkelijker op afstand houden en de timings van dat wapen liggen me gewoon).

Ook heb ik eindelijk een “klik” gemaakt met de systemen in de game. Hoe het doodgaan in de game eigenlijk verwerkt zit in het level design. Na 3 uur spelen de linkse poort open gekregen, gear geupgrade, wat stats gelevelled (vit vooral en wat strenght) en de baas op de brug neer gekregen! Father Gascoigne 2x gedaan maar nog niet dood, maar had hem al bijna de 2de keer (had nog 2cm leven ofzo :angry:). Maar die gaat er vanavond aan! Na die “klik” is doodgaan niet frustrerend maar eerder een teken om gewoon een ander pad te verkennen.

Beetje teleurgesteld, ik was foutief in de veronderstelling dat “Ghost of Tsushima” één van de games was, maar het is een flauw online stand alone afkooksel en niet de single player game waar ik interesse in had.

Terug
Bovenaan