algemene discussie | PlayStation

Plus februari

PS5 | Planet Coaster: Console Edition
PS4 | Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure
PS4 | EA Sports UFC4

5a1b94ee8548fa3391124c09f9eab6dc6838b8ef.jpg

Is Tiny Tina assault on dragon keep een standalone game?

Ik ben nu al bezig met games op en af de harde schijf te zetten op ps5, wat kost een compatibele en goede ssd lat eigenlijk?

Basisprijs, en voor welke prijs (in promo) moet ik het zeker niet laten??

En installeert ge dat makkelijk? Wat als ge ze er terug uitneemt?? Is er zoiets als geheugen management per harde schijf ? Interne en toegevoegde apart ??

Op wat moet ge letten?

Sry voor deze algemene vraagjes, maar wil weten wat het mij zou min/max kosten en wat ik ermee kan aanvangen...

Thx in advance

Zit iedereen hier met zo'n grote data limieten of spelen jullie zoveel games tegelijk?
Voornamelijk games die ik met de kids speel, en andere games die ik online met vrienden speel, maar geef toch toe, telkens moeten herdownloaden en de save games terug zetten is toch een heel gedoe als je een snelle game wilt spelen...

Iemand dit probleem al gehad heb al meerdere headset gekocht maar steeds hebben me vrienden last in de party van echo?

Al ondertusen 3 headsets gekocht. Wat doe ik verkeerd?

Hahaha, overtuig me dat het een goede headset is :)
Prijs/kwaliteit ga je weinig beter vinden hoor.
Oké, er zijn betere headsets, maar die zijn gemakkelijk dubbel zo duur.

Ik heb een dikke kop en deze headset spant niet, wat voor mij wel een groot voordeel is.
Ik ben gewoon heel tevreden van de headset, ook al heb ik headsets van 280 euro gereviewd.

Prijs/kwaliteit ga je weinig beter vinden hoor.
Oké, er zijn betere headsets, maar die zijn gemakkelijk dubbel zo duur.

Ik heb een dikke kop en deze headset spant niet, wat voor mij wel een groot voordeel is.
Ik ben gewoon heel tevreden van de headset, ook al heb ik headsets van 280 euro gereviewd.
Oke deal.
Besteld via de bol referral link ;)

Terug
Bovenaan