Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar geef je in? Op console? Of in de webstoreEr was hier een tijdje geleden info over het koppelen van je telefoonnummer als betaalmethode voor de PlayStation Store. Ging dit ook met een Tempo-herlaadkaart? Want ik ben geswitcht van Mobile Vikings naar Orange en iedere keer dat ik mijn nummer wil ingeven in de store krijg ik een foutmelding.
Heb beide al geprobeerd, maar ik krijg steeds een foudmelding genre "Er is iets misgegaan".Waar geef je in? Op console? Of in de webstore
Zo uit het hoofd moet je een account toevoegen, edit, zie foto :Heb beide al geprobeerd, maar ik krijg steeds een foudmelding genre "Er is iets misgegaan".
Zo uit het hoofd moet je een account toevoegen, edit, zie foto :
Maar wat ik denk, heb je zomaar een krantenwinkel binnengestapt en daar een prepaid nummer gekocht? Ik heb een tempo giga, ik weet nu niet of deze verschillen. Ik heb destijds mijn simkaart besteld bij orange zelf. Wie weet is het dat? Mijn gegevens zijn dus bekend bij orange, misschien bedoelen ze dat met een account?
Ik zeg maar iets hoor, maar als de foto hierboven lukt krijg je een sms binnen. Ik vermoed dat je dus zo ver niet raakt...?
Dit is foto van de PlayStation app, daar kan je dat dus ook doen

Bel anders orange morgen op nummer 5000Is ook een Tempo Giga-kaart besteld via de website en heb onlangs zelfs nog herladen (ik heb wel een nummer transfer gedaan, misschien is het dit).
Ik zal eens via de app proberen, maar op de website is dit hetzelfde en als ik dan een nummer toevoeg, zegt hij altijd "Er is iets misgelopen".
Ik heb het wel net nogmaals geprobeerd en nu ben ik wel al een scherm verder geraakt, maar de SMS komt niet toe nu.![]()
Ik heb ook een tempo giga van Orange. Wat ik mij nog herinner dat is dat ik het op ps5 zelf ingesteld heb en dat het toen wel werkte en sindsdien gebruik ik altijd de Playstation app voor betalingen in de store.Is ook een Tempo Giga-kaart besteld via de website en heb onlangs zelfs nog herladen (ik heb wel een nummer transfer gedaan, misschien is het dit).
Ik zal eens via de app proberen, maar op de website is dit hetzelfde en als ik dan een nummer toevoeg, zegt hij altijd "Er is iets misgelopen".
Ik heb het wel net nogmaals geprobeerd en nu ben ik wel al een scherm verder geraakt, maar de SMS komt niet toe nu.![]()
Vanaf vrijdag staat PS+ in aanbieding op PSN en ik heb wel zin in een jaartje PS+ Extra. Maar omdat ik nu nog Essential heb tot juni 2023 zal ik eerst de upgrade naar Extra moeten kopen zeker?
Enig idee hoeveel?Vanaf vrijdag staat PS+ in aanbieding op PSN en ik heb wel zin in een jaartje PS+ Extra. Maar omdat ik nu nog Essential heb tot juni 2023 zal ik eerst de upgrade naar Extra moeten kopen zeker?
25% korting.Enig idee hoeveel?
Plus is sinds gisteren verlopen…
Zou een maand verlengen en dan vrijdag voor 1 jaar bijkopen als dit voordelig zou zijn.
Een jaarabonnement op Playstation Plus Essential kost je €44,99 i.p.v. €59,99.
Een jaarabonnement op Playstation Plus Extra kost je €74,99 i.p.v. €99,99.
En een jaarabonnement op Playstation Plus Premium kost je €89,99 i.p.v. €119,99.
dexdotexe.com
blog.playstation.com
Nee hoor, heeft zelfs geen VR.Was biomutant geen VR vereist?