Algemeen Wielernieuws

Ruben Van Gucht moet zoiets inderdaad niet zeggen, maar die reactie van Remco Evenepoel is toch ook de marginaliteit voorbij? Precies nog een puber.
Minuut 43 - 44

Wat hier zo erg aan is, begrijp ik niet.
Net ervoor gaat het er nog over dat Remco het hart op de tong heeft en dat ze dat wel leuk vinden :p

De studio reageert thans ook met vraagtekens in de ogen op zijn uitspraak. Ik snap alleszins niet wat het met wielrennen te maken heeft.

Remco moet toch ook overal als een stier voor een rood lapje op reageren.

Allicht geen tijd voor mediatraining tijdens revalidatie training.
:laugh:
Kennen ze daar waarschijnlijk niet. Dat is toch ook wat het probleem van Remco, dat ze daar alles met hun clubje doen. Pa de manager, ma/Oumi de PR/marketing. Vaak toch te veel cringe momenten.

De Afspraak stond hier op. Ik vond het toch maar een heel ‘cringy’ stukje hoor van Ruben Van Gucht (en Bart Scholz). Dat stuk over de Islam, en dan haar familie, werd er ook zomaar bijgesleurd. Journalistieke meerwaarde nihil en op een manier gebracht/verwoord alsof Ruben een nieuwe conspiracy theory had…

Ben vaak geen fan van Remco zijn interviews of uitlatingen, maar in deze kan ik hem eigenlijk wel begrijpen…

Aan de tafel van Gert zou ik zo'n gesprek nog kunnen verwachten, geen idee wat zo iets in De Afspreek doet. Ik zie ook niet waarom dat allemaal nodig is, wat wilde veronderstellingen "uit de buik van het peloton". Laat iedereen toch gewoon zelf bepalen wat ze over hun privé in de media gooien. Ik volg Remco wel, het antwoord is wel vrij pittig en giftig maar ik denk niet dat sereen in z'n woordenboek staat.

Krijgen we nu bij de vrouwen een nieuwe duo Ine & Karl? :unsure:

Het was toch Bart Schols die er over begon, over de rol van de Islam.
Klopt, waarna er op ingepikt werd door Ruben (en die ging dan verder door op de schoonfamilie).

Nu ja, lijkt me dat zo'n zaken ook vooraf wel doorgesproken worden hoor. Dus dat komt niet ineens als improvisatie uit Bart Schols.

Was totaal niet nodig wat Van Gucht zei, maar die all caps reactie op X is ook wel wat belachelijk.

Precies een 17jarig mannetje dat heel hard moet blazen nu omdat zijn liefje haar beledigd voelt.

Prachtige coureur en ik ben grote fan, maar gans dat Oumi gedoe hangt me wel mijn voeten uit.

De Afspraak stond hier op. Ik vond het toch maar een heel ‘cringy’ stukje hoor van Ruben Van Gucht (en Bart Scholz). Dat stuk over de Islam, en dan haar familie, werd er ook zomaar bijgesleurd. Journalistieke meerwaarde nihil en op een manier gebracht/verwoord alsof Ruben een nieuwe conspiracy theory had…

Ben vaak geen fan van Remco zijn interviews of uitlatingen, maar in deze kan ik hem eigenlijk wel begrijpen…

RVG en de afspraak is zeker in fout.

Remco kan gewoon rustiger, later en vooral anders reageren en mss best voor de camera de dag erna ipv zo een geschreven tekst in sociale media.
Maar de laatste week zien we toch weer een beetje meer en meer de oude Remco uitspraken terug (LBL / Amstel /...).

Remco is een fantastische wielrenner, maar in het begin van zijn carrière vond ik hem niet leuk , puur door zijn gedrag/reacties.
Dat was de laatste jaren enorm gebeterd waardoor ik hem meer begon te appreciëren.
Maar de laatste week begint het weer te kriebelen bij mij, niet dat Remco ongelijk heeft, maar de manier waarop hij dingen zegt soms.

Was totaal niet nodig wat Van Gucht zei, maar die all caps reactie op X is ook wel wat belachelijk.

Precies een 17jarig mannetje dat heel hard moet blazen nu omdat zijn liefje haar beledigd voelt.

Prachtige coureur en ik ben grote fan, maar gans dat Oumi gedoe hangt me wel mijn voeten uit.
Doe je X dan weg en kijk enkel naar de koers :)

Als Remco daar nu niet over had liggen zeveren op Instagram, dan had er niemand ooit iets over opgevangen :D
Nu gaat de recap van de Afspraak plots 100.000'en extra streams hebben :')
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik die uitspraken van Van Gucht ok vind. Geen idee waarom dat in een serieus gesprek over het afgelopen klassieke voorjaar aan bod moet komen. Die godsdienst nog tot daar aan toe, als je er al meer over zou weten (niet dus), maar anders zwijg je gewoon over wat een coureur in zijn privéleven doet, zeker als dat geen invloed heeft op je prestaties.

Laatst bewerkt:
Wat een grap die Remco. Kan misschien een toprenner zijn, maar qua persoon toch één van de kleinste (pun intended) mannetjes van heel de hoop.
Andere renners hebben genoeg aan zichzelf om indruk te maken, bij Remco moet z'n lief en de helft van die schoonfamilie en die islam er bij betrokken worden om 'indruk' te maken. Als die dan toch zo boven alles staat en hun relatie zo sterk is, hoezo zou je dan om middernacht in volle caps lock in de tegenaanval gaan op iets wat bij mij toch niet binnenkwam als een verwijt. "Zorgen" kan veel meer en anders betekenen dan financieel ondersteunen eh.

Het grappigste aan deze hetze vind ik dan nog, Remco die Ruben verwijt een liederlijk liefdesleven te hebben. Ja, want een Nicole en Hugo gewijs liefdesleven hebben waar je klaarblijkelijk onder de sloef ligt is zoveel beter. :oi22:

Laat Ruben aub elke week 'geruchten' vertellen, De Afspraak zou tenminste nog eens interessant worden. Free Bart Schols, dat die mens ook is mag lachen.

Goh dat is toch een persoonlijke aanval van RVG op de familie van Remco. Ik volg de Remco hier wel in. Niemand moet hier ook maar proberen aan mijn familie te komen.

Het is gewoon weer een ander voorbeeld van het kwaliteitsniveau die mindert jaar op jaar bij de VRT.

Gewoon stoppen met subsidies te geven als ze de VTM willen benaderen van niveau moeten ze ook maar zelf hun geld gaan verdienen.

Ondertussen zijn de clicks binnen en is er weer wat om over te praten. Die drama verhalen zo in de marge van het Wielrennen, toch tof he!

Bart Schols: "Hoe zit dat met Remco en de Islam"
RVG zegt: "ja het is een straatvechtertje he"
reactie Remco: "Typt in all caps om middernacht nog een boze story"

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan