Algemeen Wielernieuws

Oei, de echte Eddy Merckx nu ook gevallen en een gebroken heup, hopelijk geraakt hij nog op tijd klaar om zijn 6e tourzege binnen te halen!
Klassekerel! Toont sympathie met Remco en wie weet worden ze beste vrienden in het revalidatiecentrum.
Tadej en Jonas maken geen schijn van kans volgende Tour met deze samenwerking en uitwisseling van info in het geheim.

79 jaar, 6 graden, af en toe regen, wat een flandrien!
Deze wappie reed vandaag op de rollen en vond het al fris met de ventilator op stand 3.

Wat een programma alweer , klaar om nog een seizoen overal te domineren?

Hopelijk een jaar met minder ongevallen en meer spankracht 🤞

Wat een programma alweer , klaar om nog een seizoen overal te domineren?

Hopelijk een jaar met minder ongevallen en meer spankracht 🤞
Gaat niet echt samen hè.

Wil je meer spankracht zal Tadej iets moeten voor krijgen vrees ik :unsure:

Zat er aan te komen heeft die Foré niet voor niks binnen gehaald natuurlijk. Wel vlugger dan ik had verwacht dacht nog een jaartje of zo. Einde van een tijdperk straffe kost zolang een ploeg van zo'n hoog niveau in de wielrennerij staande houden.

Misschien Giro en misschien Vuelta.

Yates, Almeida & Ayuso zullen content zijn met deze duidelijkheid.
Ik geloof dus al niet in Pogacar die naar de Giro gaat, daar lijkt dit programma me niet geschikt voor.

Misschien Giro en misschien Vuelta.

Yates, Almeida & Ayuso zullen content zijn met deze duidelijkheid.
Ik geloof dus al niet in Pogacar die naar de Giro gaat, daar lijkt dit programma me niet geschikt voor.

Lijkt me ook duidelijk dat hij volgend jaar gewoon de Vuelta gaat proberen te winnen en de Giro links laat liggen. Hij liet dit jaar veel liggen in het voorjaar om de dubbel Giro-Tour te rijden nu laat hij gewoon niks liggen in het voorjaar dus dat lijkt me dan wel duidelijk.

Einde van een tijdperk helaas. Maar goed het zat er wel aan te komen en ik vermoed dat hij ook achter de schermen wel nog betrokken zal zijn, alleen gewoon een heel stuk minder.

Programma van Tadej is stevig, gaat dus weer garant staan voor groot spektakel!
Het moet uiteraard nog gereden worden en Wout en MVDP zijn zijn er ook nog, die hebben toch ook al meermaals bewezen dat ze in een klassieker niet zomaar naar de slachtbank gereden worden.
Vooral van Wout verwacht ik wel veel, die jongen gaat meer dan ooit gebrand zijn om klassiekers te winnen en zijn monument te pakken.

Vooral van Wout verwacht ik wel veel, die jongen gaat meer dan ooit gebrand zijn om klassiekers te winnen en zijn monument te pakken.

Begint toch stilaan van te moeten zijn vind ik. Hij moet juist niks maar als hij die ultieme kers op zijn carrière wil is de Ronde of Roubaix toch een must.

Al een prachtige carrière gehad tot nu toe maar hij verdient toch nog iets meer dan wat hij nu al heeft.

In mijn maat gaat dat in de meeste :p
Als je fiets een mannenmaat heeft is dit inderdaad een onbestaand probleem 😁
Begint toch stilaan van te moeten zijn vind ik. Hij moet juist niks maar als hij die ultieme kers op zijn carrière wil is de Ronde of Roubaix toch een must.

Al een prachtige carrière gehad tot nu toe maar hij verdient toch nog iets meer dan wat hij nu al heeft.
Zijn portie pech mag inderdaad eens op gaan zijn.

Stevig programma voor Pogacar inderdaad. Benieuwd of daar toch nog niet wat in geschrapt gaat worden. Met zo'n voorjaar is deelname aan de Giro ién daarna de Tour misschien niet zo logisch (Al blijft het wel Tadej...). Hij zal de Vuelta wel doen, lijkt me logisch dat hij hongerig is om die ook op zijn palmares te zetten. Tour + Vuelta + WK wordt ook pittig natuurlijk.

Wout en Mathieu zullen misschien toch eens gevloekt hebben wanneer ze RVV op zijn programma hebben zien staan...

En het einde van Patrick... dacht dat hij het echt nog wel een jaar of 2-3 ging geven en te hopen dat hij met Remco nog de Tour kon winnen. Niet dus. Maar goed, als je iemand gevonden hebt als opvolger, dan moet je die persoon ook misschien niet té lang laten wachten en het risico lopen dat die toch nog verkast.

Benieuwd in hoe een mate dat Lefevere toch nog in de koers zal blijven. Hij ademt koers, maar misschien is het ook een koppigaard die nu kan zeggen: foert, nu trek ik mij volledig terug en ga in Italië van een wijntje genieten, het is goed geweest.

Terug
Bovenaan