Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klassekerel! Toont sympathie met Remco en wie weet worden ze beste vrienden in het revalidatiecentrum.Oei, de echte Eddy Merckx nu ook gevallen en een gebroken heup, hopelijk geraakt hij nog op tijd klaar om zijn 6e tourzege binnen te halen!
Op stand 1 of 2 is warmer79 jaar, 6 graden, af en toe regen, wat een flandrien!
Deze wappie reed vandaag op de rollen en vond het al fris met de ventilator op stand 3.

Oei, de echte Eddy Merckx nu ook gevallen en een gebroken heup, hopelijk geraakt hij nog op tijd klaar om zijn 6e tourzege binnen te halen!
Natte sporen zijn glad hegevallen op een spooroverweg? De beste man moet toch ook niet al te vast meer in het zadel zitten.
Gaat niet echt samen hè.![]()
Tadej Pogacar rijdt in 2025 uitgebreid (Vlaams) voorjaar, met de Ronde, én 2 grote rondes | sporza
Tijdens de mediadag van UAE heeft Tadej Pogacar zijn programma voor het komende seizoen bekendgemaakt. De Sloveen begint eraan in de UAE Tour op 17 februari en werkt daarna een hele reeks voorjaarsklassiekers af, met onder meer de E3, Gent-Wevelgem, de Ronde en een volledig Ardennenluik. In juli...sporza.be
Wat een programma alweer , klaar om nog een seizoen overal te domineren?
Hopelijk een jaar met minder ongevallen en meer spankracht![]()

Misschien Giro en misschien Vuelta.
Yates, Almeida & Ayuso zullen content zijn met deze duidelijkheid.
Ik geloof dus al niet in Pogacar die naar de Giro gaat, daar lijkt dit programma me niet geschikt voor.
Vooral van Wout verwacht ik wel veel, die jongen gaat meer dan ooit gebrand zijn om klassiekers te winnen en zijn monument te pakken.
Als je fiets een mannenmaat heeft is dit inderdaad een onbestaand probleemIn mijn maat gaat dat in de meeste![]()

Zijn portie pech mag inderdaad eens op gaan zijn.Begint toch stilaan van te moeten zijn vind ik. Hij moet juist niks maar als hij die ultieme kers op zijn carrière wil is de Ronde of Roubaix toch een must.
Al een prachtige carrière gehad tot nu toe maar hij verdient toch nog iets meer dan wat hij nu al heeft.