Algemeen Wielernieuws

Lijkt mij idd gewoon logisch... Serge Pauwels kent het reilen en zeilen binnen de wielerbond. Die kan eigenlijk onmiddellijk overnemen zonder inwerkperiode en zal wrs toch ook wel een goeie band hebben met veel renners incl. veel jeugdrenners. Zeker in deze context alleen maar voordelen imo. Weinig reden om een outsider (zoals oa Gilbert) nu plots te gaan binnen halen.
Die laatste is blijbaar not amused :unsure: :tongue:

Voor mij is Gilbert toch een beetje ancien cyclisme.
Ik kan mij hierin schromelijk vergissen, maar het wielrennen is nog stevig veranderd tegenover zijn hoogdagen en de ervaringen die hij heeft, dus of hij dan daar een meerwaarde mee kan zijn.

Al zie ik in hem wel meer leider dan Serge Pauwels. Hij zal volgens mij geen probleem hebben om met ego’s om te gaan.
En naar de toekomst lijkt me dat toch belangrijk. Er gaat een moment komen dat Remco en Wout geen certitude meer zijn, en dat er nieuwe goden zullen opstaan.

Misschien dat de Amstel het nog kan ontwijken , met politieagenten die het vrijwillig gaan doen (als dat mag) ?
Aangezien het de grootste koers is. Maar voor de kleinere koersen is het waarschijnlijk een ramp

Amstel zit nu onder Flanders Classics als ik het goed heb. Misschien moeten ze gewoon kijken om een parcours uit te tekenen dat voornamelijk over Belgische bodem gaat en dan een stukje afgesloten parcours net over de grens rond Valkenburg ofzo om te finishen.

Goed dat er (mogelijk) een verklaring gevonden is. Hopelijk kan hij in 2025 weer een paar stappen vooruit zetten.

Goed dat er (mogelijk) een verklaring gevonden is. Hopelijk kan hij in 2025 weer een paar stappen vooruit zetten.
Vind het apart dat ze daar nu pas achter komen. Als je last hebt van een verdovend gevoel in de benen is het eerste waar je aan denkt toch je rug?

Vind het apart dat ze daar nu pas achter komen. Als je last hebt van een verdovend gevoel in de benen is het eerste waar je aan denkt toch je rug?
Zal wel niet zo uitdrukkelijk geweest zijn, anders kan je niet mee met een WT peloton vermoed ik.

Geen Amstel in 2025?
Er zijn meer dan 50.000 politieagenten op straat in Nederland. Moet ik nu geloven dat er zoveel beschikbaar moeten zijn voor (de voorbereiding van) twee dagen NAVO-top?
Wil dat ook zeggen dat er bij grote evenementen ginder, geen politieagenten beschikbaar zijn voor meer dan een half jaar?
Niets bij Koningsdag in april? I call bullshit.
Hou die top eens via zoom ofzo. Een pak goedkoper.

Er zijn meer dan 50.000 politieagenten op straat in Nederland. Moet ik nu geloven dat er zoveel beschikbaar moeten zijn voor (de voorbereiding van) twee dagen NAVO-top?
Wil dat ook zeggen dat er bij grote evenementen ginder, geen politieagenten beschikbaar zijn voor meer dan een half jaar?
Niets bij Koningsdag in april? I call bullshit.
Hou die top eens via zoom ofzo. Een pak goedkoper.
Het zou toch vooral over de motards gaan. Los van de 2-daagse NAVO top moeten zij er zich blijkbaar wel goed op voorbereiden. Training, afgelegde weg gaan verkennen, ... en de verlof gedurende die periode niet opgenomen kan worden, moet in de periode erna nog wel opgenomen kunnen worden...

maar... zo te lezen, lijkt het vooral toch ook een beetje een actie te zijn vanuit de politie. Op die manier zouden ze de onderbemanning ook extra willen aanklagen...

Het zou toch vooral over de motards gaan. Los van de 2-daagse NAVO top moeten zij er zich blijkbaar wel goed op voorbereiden. Training, afgelegde weg gaan verkennen, ... en de verlof gedurende die periode niet opgenomen kan worden, moet in de periode erna nog wel opgenomen kunnen worden...

maar... zo te lezen, lijkt het vooral toch ook een beetje een actie te zijn vanuit de politie. Op die manier zouden ze de onderbemanning ook extra willen aanklagen...
Motards kunnen ze halen bij ons. We spreken zelfde taal en het is de Europese Unie, niet?
Zes maanden voorbereiding voor een paar dagen, zonder andere kleine extra bekommernissen? Zelfs Tour-pieker Armstrong zou dat teveel van het goede vinden.
Tienduizenden agenten gaan hun verlof oppakken in de laatste vier maanden van het jaar. Dat wordt lachen.

Een actie vanuit de politie.
Er moeten toch een paar met een goed vrijwillig hart voor de koers rondlopen? Of zou dat ook verboden zijn?

Amstel zit nu onder Flanders Classics als ik het goed heb. Misschien moeten ze gewoon kijken om een parcours uit te tekenen dat voornamelijk over Belgische bodem gaat en dan een stukje afgesloten parcours net over de grens rond Valkenburg ofzo om te finishen.

Punt is wel dat het een Nederlandse koers is.
Niemand is toch gebaat bij een start in Luik om dan over een Luiks parcours naar Maastricht te rijden? Daarbij is het nog wel even bollen vanaf de grens naar Valkenburg.
Laat staan dat je vanuit Limburg een aanloop gaat doen naar Maastricht.

Punt is wel dat het een Nederlandse koers is.
Niemand is toch gebaat bij een start in Luik om dan over een Luiks parcours naar Maastricht te rijden? Daarbij is het nog wel even bollen vanaf de grens naar Valkenburg.
Laat staan dat je vanuit Limburg een aanloop gaat doen naar Maastricht.
Het is ook maar om een jaar te overleven he.

Terug
Bovenaan