Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou zomaar kunnen. Het is nog altijd wachten tot die eens presenteert met een blauw oog omdat hij de "man van" heeft tegengekomen.Een mens zou nog gaan denken dat Ruben eens iets geprobeerd heeft bij Oumi en bot gevangen heeft![]()
Minuut 43 - 44Ruben Van Gucht moet zoiets inderdaad niet zeggen, maar die reactie van Remco Evenepoel is toch ook de marginaliteit voorbij? Precies nog een puber.

Kennen ze daar waarschijnlijk niet. Dat is toch ook wat het probleem van Remco, dat ze daar alles met hun clubje doen. Pa de manager, ma/Oumi de PR/marketing. Vaak toch te veel cringe momenten.Allicht geen tijd voor mediatraining tijdens revalidatie training.![]()

Klopt, waarna er op ingepikt werd door Ruben (en die ging dan verder door op de schoonfamilie).Het was toch Bart Schols die er over begon, over de rol van de Islam.
De Afspraak stond hier op. Ik vond het toch maar een heel ‘cringy’ stukje hoor van Ruben Van Gucht (en Bart Scholz). Dat stuk over de Islam, en dan haar familie, werd er ook zomaar bijgesleurd. Journalistieke meerwaarde nihil en op een manier gebracht/verwoord alsof Ruben een nieuwe conspiracy theory had…
Ben vaak geen fan van Remco zijn interviews of uitlatingen, maar in deze kan ik hem eigenlijk wel begrijpen…
Doe je X dan weg en kijk enkel naar de koersWas totaal niet nodig wat Van Gucht zei, maar die all caps reactie op X is ook wel wat belachelijk.
Precies een 17jarig mannetje dat heel hard moet blazen nu omdat zijn liefje haar beledigd voelt.
Prachtige coureur en ik ben grote fan, maar gans dat Oumi gedoe hangt me wel mijn voeten uit.

Het is niet enkel op IG of andere he, het staat in de krant, op andere sport sites, in kom het hier tegen…Doe je X dan weg en kijk enkel naar de koers![]()