Abandoned

Horror PC PS5 Abandoned

ikbenben

Well-known member
Crowdfunder FE
aban.png


release: TBA
genre: horror
dev: Blue Box Game Studios

Van een mysterieuze Nederlandse studio.

Abandoned is a cinematic, first-person horror survival shooter set in a highly detailed open world environment and favours a realistic approach to survival.

The story is centered around Jason Longfield, who wakes up in a strange forest. Abandoned and not remembering how he got there, Jason soon finds out that he was kidnapped and brought there for a dark purpose. Fighting for his survival, his main goal is escape.

 
Ben eens benieuwd wat het allemaal gaat zijn. Is het nu Hideo met Silent Hill (ondanks de developer van Blue Box een filmpje heeft gepost om te zeggen dat er niks van aan is) of toch gewoon een opgeblazen gerucht.
Wel speciaal dat ze morgen een app droppen voor de trailer of iets dergelijks.
 
It's alive it's alive.
Maar je weet weer niets meer.
Wel eens fun om alle speculaties die de ronde gaan eens te bekijken.
 
It's alive it's alive.
Maar je weet weer niets meer.
Wel eens fun om alle speculaties die de ronde gaan eens te bekijken.
Een ‘trailer’ van 5 seconden dat ze op 10 augustus al op Twitter hadden gepost als ‘Are you ready?’ kan ik nauwelijks ‘alive’ noemen :p Wel goeie humor van die mannen :D
 
Laatst bewerkt:
Shootout to Colin Moriarty! Hij stelt hier de juiste vragen, maar Hasan lult zoveel crap dat er nooit een duidelijk antwoord uit komt. Behoorlijk lastig om naar te luisteren. Ergens hoop ik dat dit gewoon een ingehuurde acteur is, maar ik vrees dat het gewoon een oplichter is...
 
Je moet eens hun games zien...

Zijn allemaal games dat geflopt zijn of gecancelled. Dus pure scam waar Sony eigenlijk is ingetrapt door dat te promoten.
 
Ergens denk ik nog altijd, is dat een ingehuurde acteur ofzo, want, wtf! Vrees dat pure oplichterij is, maar dan heeft Shuhei Yoshida als hoofd van indies (opvolging,...) Toch een serieuze fout gemaakt om die gasten zoveel aandacht te geven. Alle, ik snap het gewoon niet. Ik dacht in begin echt dat Kojima betrokken was. Maar vrees dat deze pipo expres dat gemanipuleerd heeft om in de kijker te staan. Triestig...
 
Kan deze game eventueel verwijderd/verplaatst worden van de gamesthread of de info aangepast worden op zijn minst (en dan ook titel), want anders draag je bij aan het misleiden als dit oplichterij is. Nu geef je de indruk dat het nog steeds een "upcoming game" is. Ik ga eventjes @Goldrusher; taggen voor deze vraag.
 
Hoe deze in een showcase is terecht gekomen blijft toch een raadsel...

0 twitter berichten nog van hun. Grootste scam toch wel.
 
Terug
Bovenaan