Aanmeldthread Pol&Actua

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooraleer je kunt posten in het subforum Pol&Actua moet je lid worden van de usergroup Actualiteitsposters. Dat lidmaatschap kun je aanvragen in dit topic. Laat hier je aanvraag achter en we kijken er zo snel mogelijk naar.

Hieronder staan de regels in het kort, bovenaan het subforum Pol&Actua staan ze uitgebreider.

Regels Politiek & Actualiteit
* Discussies m.b.t. politiek en actualiteit horen hier thuis.
* Mods beslissen over de toegang tot Pol&Actua op basis van het postgedrag en de warngeschiedenis van de aanvrager.
* We mikken op discussies van enig niveau: onderbouw je stellingen met argumenten, laat holle slogans achterwege, blijf ontopic. Pas je schrijfstijl en taalgebruik aan.
* Kleine nieuwsfeiten mogen in de Algemene Nieuws & Achtergronden thread besproken worden. Voor zeer nieuwswaardige onderwerpen of voor diepgaandere politieke discussies open je een eigen thread.
* Respecteer je tegenstanders in elke discussie: speel niet op de man, ga in op de argumenten van een ander, provoceer niet en scheld niemand uit.
* Het posten van memes en soortgelijke zaken is niet toegelaten.
* Gebruik de report functie om wangedrag te melden aan het moderatieteam!
* Er is een permanent feedback topic voorzien, waarin je je kritiek of ideeën voor dit forum kunt laten horen, al verwachten we natuurlijk ook hier beschaafde en onderbouwde posts.
* Uiteraard gelden hier ook de algemene forumregels.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de meeste huidige leden al toegevoegd, we zullen iedereen die in de legacy usergroup zat wel toegang geven. Dus in deze fase is het niet per se nodig om hier allemaal te komen posten, tenzij je merkt dat je vergeten bent. ;)
 
Ik heb de meeste huidige leden al toegevoegd, we zullen iedereen die in de legacy usergroup zat wel toegang geven. Dus in deze fase is het niet per se nodig om hier allemaal te komen posten, tenzij je merkt dat je vergeten bent. ;)
Gaat er manier zijn om op profielen van members te zien in welke groepen ze zitten?
Op het vorige forum kon je de groepslidmaatschappen zien.
 
Moet je nu een aanvraag doen of niet? Ik kan in ieder geval nog niet posten.
Als je 24u na aanmelding nog niet toegelaten bent mag je hier komen zagen. Of mij een pm sturen.

Spijtig genoeg krijgen users nog geen melding als ze toegelaten worden, dus je zult het moeten uitproberen. Kan ook zijn dat dit een subtiele incentive is om de bal aan het rollen te krijgen in Pol&Actua... :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan